citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

[Seul] : Muzeul ursuleţilor de pluş

Nu ştiu alţii cum sunt,

însă eu am un tovarăş..

Nu vorbeşte, nu aleargă,

nu se ceartă şi nu latră…

E un mic dulce pufuleţ

Şi îl cheamă ursuleţ.

Turnul N Seul (엔 서울타워)  este un turn de comunicaţie  situat în Seul. A fost construit în 1975, măsoară 236,7 m şi este situat în vârful unei coline de unde putem vedea tot oraşul. Pentru a putea ajunge la el , putem folosi telefericul sau putem face o plimbare admirând natura…..

În vârful acestui turn există un restaurant panoramic, ce oferă posibilitatea de a vedea oraşul în spendoarea sa.

De asemenea la baza acestui turn, există şi un muzeu, cel al ursuleţilor de pluş , Teddy Bear Museum, ce retrasează istoria poporului corean prin diferite scene, în care figurinele sunt înlocuite de ursuleţi de pluş.

În interior veţi putea vedea diferite scene de la cele istorice din dinastia Joseon ( 1392 – 1897 ) până la cele din zilele nostre. Pentru cei mici, “ursuleţii” de dimensiunile unui adult, îmbrăcaţi în haine tradiţionale de-a lungul holului reprezintă cea mai mare atracţie, fiind tot odată şi un decor minunat pentru pozele de familie. O altă sursă de amuzament pentru copii o reprezintă arta 3D, unde ursuleţii parcă se pregătesc să sară din pânze în braţele celor dornici şi nerăbdători.

Dincolo de Holul I, este expoziţia Holului al II-lea, unde primul lucru pe care îl veţi vedea este o scenă  a unor ursuleţii ce se joacă în  Marele Parc al Copiilor din Seul (Children’s Grand Park in Seoul ). Această expoziţie arată diferite zone din orasul Seul, din zilele prezente incluzând Piaţa Seul ( Seoul Plaza ), zonă ce a fost umplută cu ursuleţi pentru a celebra Cupa Mondială a fotbalului ţinută în Coreea de Sud în 2002. Tot aici puteţi găsi şi doi “ursuleţi” de dimensiunile unui adult  reprezentând regalitatea ( decorul perfect pentru cu familia) , însă şi o porţiune unde turiştii pot face poze cu diferite zone din Seul.

 

 

Care e tovarăşul tău ?

About R. Simona

Nimeni nu se poate cunoşte singur, de aceea are nevoie de alţii. Aceştia îl ajută să se descopere, să înveţe să-şi distingă prietenii , să se dezvolte şi să împărtăşească cu ei pasiunile. Pasiunea mea este de a cunoşte "noutatea" fiecarei zile. Care este a ta?

Discuție

10 thoughts on “[Seul] : Muzeul ursuleţilor de pluş

  1. Articolul acesta mi-a placut foarte mult. Am acasa 10 ursuleti de plus.

    Posted by Mara | 2011/09/27, 7:10 AM
  2. GOD! Acum inteleg fazele din “Playful Kiss” de la sfarsitul episoadelor :)) Nu-mi vine sa cred cate muzee exista in Seul,pentru tot felul de lucruri si sunt sigura ca mai sunt o multime pe langa cele prezentate de voi! Dar acesta mi se pare unic,nu cred ca mai exista unde in lume un muzeu al ursuletilor de plus…sau exista :?

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/27, 8:23 AM
  3. Foarte tare! As vrea si eu acolo :))

    Posted by Lex0andra | 2011/09/27, 9:17 AM
  4. Ce draguti sunt ursuletii, se si misca! Cel mai mult imi plac cei de la palat, am vazut cativa imbracati cum era Janggeum cand era insotitoare. Imi aduc aminte de imaginile de la sfarsitul episoadelor din Playful Kiss unde ursuletii erau imbracati ca si personajele si stateau in aceleasi pozitii ca si ei, atunci mi se parea ciudat, dar acum inteleg.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/27, 4:03 PM
  5. Atatea muzeuri au pentru orice fel de obiecte la care ei tin,dar cand vad un muzeu de ursuleti ma face imediat sa imi fac bagajele si sa plec in Coreea daca as fi avut posibilitate,si cu siguranta daca as intra in acel muzeu nas mai iesi de acolo,sau poate as iesi cu toti ursuleti :)) au chair si teatru cu ursuleti,incredibil,e chair nimica de comentat ,tot ce poti zice e WOW,vreau acolo ^_^.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/27, 4:31 PM
  6. Awww ce frumos , vreau si eu sa merg acolo, de ce nu avem si noi asa ceva? I-ar invata si pe copii de la noi sa iubeasca mai mult animalele .:X

    Posted by Angela Costina | 2011/09/27, 4:44 PM
  7. Awwww ce cute ii vreau pe toti, sunt asa draguti, imi aduce aminte de playfull kiss :))vreau si eu un ursulet coreean!!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/27, 8:03 PM
  8. Nu-mi vine sa cred!Intr-adevar uimitor!Atatia ursuleti intr-un singur loc…Si imi aduc aminte si de ursuletii de plus din Playful Kiss:)).Adorabili.Ceea ce este interesant este faptul ca sunt redate scene istorice,si asta este super.Am vazut chiar si ursuleti imbracati in scolari!<3<3 Poate vom avea si noi un Teddy Bear Museum.<3

    Posted by Cozma Georgiana | 2011/09/28, 8:11 AM
  9. Ce simpatici sunt!!! as vrea sa merg acolo desi e o parte rea daca as merge acolo… as lesina de dragalasenia lor!

    Posted by Sawsan Al Maoula | 2011/09/28, 7:25 PM
  10. Ca un mic PARADIS :O Pai Rebel e ursuletul meu de plush (Chiar daca defapt e catel de plush) cam “preferat” :) Adik cam face parte din famile, il am de cand eram mica de tot ^^ E super cute articolul <3 URSULETZI DE PLUSH ^___________________^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/05, 8:46 PM

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,674 other followers

