citeşti...
Site updates~ ♥

Pauză de lucru pentru un scurt update~

logo_hallyudex

Cum ziceam seara trecută..m-am apucat de renovări. Mi-am pus header, pe care vreau să îl folosesc şi pe post de logo. Gigi m-a ajutat puţin cu „fabricarea” lui şi pot spune că sunt mulţumit de rezultate.

Am  uitat să menţionez că am zugrăvit „căsuţa”. Este cam închisă dar îmi place. ^^

Mă pregătesc de inaugurare <pe 1 septembrie vă invit pe la mine>!!!! Vă fac cadou şi o revistă pentru acasă, haha.^^

 

Fratele prostuţ vă salută~

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

