citeşti...
k tips ♥~, style ♥~

[STYLE] GET THIS LOOK – G-DRAGON

Discuție

2 thoughts on “[STYLE] GET THIS LOOK – G-DRAGON

  1. Mereu am avut ceva pentru lucrurile bling bling,mai ales pentru gecile astea argintii.Nu cerd ca se vor demoda vreodata.Parca vin din viitor,cred ca din cauza asta imi plac asa mult.Iar cu pantalonii aceia arata genial.GD chiar este un fashion icon!!!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/20, 11:29 AM
  2. G-Dragon a avut mereu grija de look-ul lui😕 Ce-mi place site-ul asta ^___^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/01, 6:30 AM

Lasă un răspuns

