citeşti...
style ♥~

[STYLE] GET THIS LOOK – YURI – GIRLS’ GENERATION

Discuție

5 thoughts on “[STYLE] GET THIS LOOK – YURI – GIRLS’ GENERATION

  1. imi plac la nebunie….umh i want too those.

    Posted by Ellie Hee Yeon | 2011/09/04, 12:13 PM
  2. The heels!! O.O I want those ^^

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/13, 8:02 PM
  3. Frumusetea combinata cu naturaletea sunt foarte importante si atrag multe priviri.Toate fetele de la SNSD sunt superbe,Yuri de asemenea iar acest look o avantajeaza enorm dupa parerea mea.II da un aer de femeie misterioasa,foarte eleganta si sofisticata.Impresionant!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/20, 11:31 AM
  4. Imi place ! Yuri este superba astefel imbracata . combinatia de roz cu negru este geniala . O avantajeaza mult costumatia deoarece are un corp superb si imbracamintea o face sexy , elengata si misterioasa din cauza colorii negre . Negrul se aveamana cu intuneric intunericul inseamna mister .. imi place mult combinatia si pe ea vine superb !

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/09, 11:15 PM
  5. Waaaaaaaaaaaaaaa ^____^ Arata super cute, ca de obicei, ii avantajeaza silueta si maioul e prea cute❤

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/01, 6:33 AM

Lasă un răspuns

