citeşti...
the great escape ♥

THE GREAT ESCAPE MAGAZINE – NR. 2 – LUNA SEPTEMBRIE

Posted Image

Noul număr din revista RAF este gata!!! Daţi click dreapta – vezi imaginea -pentru a vedea o variantă mai clară a fiecărui articol. Venim cu mai multe detalii despre revistă după meeting!! Sperăm să vă placă. Le mulţumim tuturor pentru efortul depus!!! Have un reading!

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Discuție

35 thoughts on “THE GREAT ESCAPE MAGAZINE – NR. 2 – LUNA SEPTEMBRIE

  1. Kyaaa e geniala revista!! Grafica e incredibila, articolele mega interesante si am aflat o multime de lucruri noi!!! Multumim mult!!!

    Posted by Grozavu Elena | 2011/09/03, 12:51 AM
  2. Felicitari pentru revista…este superba^^<3. Mult succes in continuare❤ .

    Posted by Duican Irina | 2011/09/03, 1:02 AM
  3. Nu…deci,revista voastră este mult mai bună decât altele ”oficiale”…și nu exagerez!!! Foarte tare!

    Posted by Lex0andra | 2011/09/03, 1:07 AM
  4. Felicitari tuturor pentru toata munca depusa! A iesit incredibil! Grafica e geniala, articolele sunt bine punctate, cu idei bune, iar structura e perfecta. Felicitari sincere!

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/03, 1:13 AM
  5. Super tare revista.. nu am apucat sa citesc tot acum dar ce am citit e minunat .< ] totul e superb ! Felicitari tuturor celor care au contribuit la scrierea articolelor si tie Geo❤

    Posted by VeVy Daniella | 2011/09/03, 1:30 AM
  6. revista asta are de toate….m-ati lasat fara cuvinte

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/03, 1:58 AM
  7. UP: imi place foarte mult grafica!!!❤ bravo gey!!! si in mare contine cam tot ce tine de interesul unui iubitor de kpop&co
    DOWN: lucrurile care-l fac sa para ieftin sunt greselile de gramatica de genul "memberii" (singular – "membru", plural – "membri", plural si articulat – "membrii") din "Super Junior va ramane doar cu 8 MEMBRII"
    mai sunt cateva greseli de tipar, dar astea se pot trece cu vederea🙂
    abia astept numarul urmator!^^

    Posted by Anca Prioteasa | 2011/09/03, 3:08 AM
  8. membrii* – deci, ce ziceam…greselile de tipar se pot trece cu vederea😛

    Posted by Anca Prioteasa | 2011/09/03, 3:11 AM
  9. foarte tare revista,sper ca pe viitor sa putem cumpara o revista asa de super si din chioscurile de la noi,buna treaba fetelor.FELICITARI.

    Posted by Gherghe Angelina | 2011/09/03, 9:15 AM
  10. Felicitari, revista e suupperrr!!!! Si cum spune Angelina, pe viitor sper sa putem cumpara revista de la chioscuri.!!!

    Posted by Amalia Ardelian | 2011/09/03, 11:00 AM
  11. Felicitari! Ador acest numar al revistei ! Succes pe viitor! Fighting!!❤

    Posted by Andra Andreea | 2011/09/03, 11:44 AM
  12. super revista ♥ dar am si eu o intrebare… (din cate stiam eu) numele real al lui Leeteuk nu e 박정수 adica Jung-su?
    anyway great job.😀

    Posted by Ruxi Badea (@ruxitzzza) | 2011/09/03, 12:17 PM
  13. Deci e geniala<333…de la grafica pana la articole,imi place totul la numarul acesta al revistei<3.Sper din tot sufletul ca in scurt timp sa putem avea revista si la chioscuri.Felicitari!<3

    Posted by Minami Sineyo | 2011/09/03, 12:18 PM
  14. Sunteti geniale, iar revista a intrecut toate asteptarile, mi’au placut toate articolele! ^^. ma bucur ca exista adevarati iubitori de arta coreeana!

    Posted by Oana Vasilica | 2011/09/03, 10:20 PM
  15. Marfă revizta🙂 O să o printați?

    Posted by Razna | 2011/09/04, 2:47 AM
  16. imi place foarte mult~e super nice…

    Posted by Ellie Hee Yeon | 2011/09/04, 12:05 PM
  17. daebak^^

    Posted by Melysa Fizesan | 2011/09/04, 1:43 PM
  18. Bun numar🙂 big like❤

    Posted by Marc Mariana | 2011/09/04, 5:36 PM
  19. Felicitari! Nu ma asteptam sa arate atat de bine! sunteti geniali/le!!! ^3^

    Posted by Adelina Mitrea | 2011/09/05, 4:38 PM
  20. ahaha, multumim fetelor❤

    Posted by Anca Enache aka charlotte | 2011/09/05, 6:15 PM
  21. Aţi făcut o treabă grozavăă!!!
    Revistaa e atât de taree <333

    Posted by Elena Diana | 2011/09/05, 10:24 PM
  22. Uaiiiiic ce tare e :X:X:X

    Posted by Cristina Itu | 2011/09/06, 10:56 AM
  23. Felicitări, este superbă, articolul despre Marry me Mary mi-a ajuns la suflet. Vreau să vă felicit, revista are tot ce îi trebuie, bravo celor care au lucrat la ea.

    Posted by MiiuţaChan | 2011/09/06, 9:12 PM
  24. Sincer, pana acum nu am citit revista asta, dar am ramas impresionata. Are de toate pt un K-fan😀, ca sa ma exprim asa. O scoateti si in format de hartie sau e numa electronic?:D Oricum f frumoase articolele. Mi-ar placea sa pot contribui:)) Hwaiting!:P

    Posted by Tony Giny | 2011/09/13, 2:51 PM
  25. mirific….. revista asta chiar merita laude!cu de toate ca o carte de bucate..dupa gustul tuturor:) bravo!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/13, 11:50 PM
  26. Iubesc revista asta la nebunie!E foarte elaborata,are multe subiecte si rubrici,e foarte organizata si asta imi place mult de tot. Se vede munca depusa la articole,edit-uri etc. Meritati toate laudele pe care le primiti. Ar fi prea frumos daca am avea revista asta in varianta reala,nu doar online,sa poti sta cu ea in mana sa o mai rasfoiesti cand ti se face dor de kpop.:)) GREAT JOB GIRLS!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/20, 8:49 PM
  27. …..wow ce faceti voi e genial,arata ca o revista adevarata,grafica totul e perfect
    si are forte multe articole,de toate,felicitari pt acest proiect minunat

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/29, 10:22 AM
  28. Si eu am vazut aceasta revista exact cand a aparut. Nu mi-au ramas foarte multe lucruri de spus, deoarece s-a zis cam tot. Felicitari celor care au muncit pentru a iesi asa de frumos aceasta revista. Ar merita sa fie pe piata. Daca s-ar mai scrie si alte articole [pentru a avea si mai multe pagini] poate chiar si teste,despre filme, curiozitati si niste postere, ar fi ideal pentru a fi pusa pe piata🙂
    Ok, acesta este numarul 2. Dar numarul 1 care este? Pentru ca nu am gasit pe niciunde [sau nu stiu eu sa caut :))]

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 9:07 PM
  29. Vaaaa iubeesc!!! Sarangheyo❤
    Daca ar exista revista aceasta la chioscurile de ziare , in locul revistelor tipice , chiar as cumpara-o fara sa stau pe ganduri😄 Nu puteti incerca sa o comercializati sau ceva? Poate asa mai multi fani k-pop vor fi descoperiti si se va putea face mai multa reclama site-ului de asemenea.
    Oricum vreau sa stiti ca as fi prima la magazin sa o cumpar❤

    Imi place foarte mult! Nu pot spune ca am un articol preferat pentru ca toate sunt preferatele mele😄 Iar articolul cu "stiati ca…" este de-a dreptul genial . chiar am aflat lucruri noi!

    bv si tineti-o tot asa! e ora 12 jum. noaptea dar trebuie … e chiar VITAL … sa citesc si urmatorul numar al revistei😄

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/10/15, 12:28 AM
  30. Acum serios FELICITARI!!! TUTUROR, de la cel mai mic la cel mai mare, care a ajutat la creerea acestei reviste!
    Merita citita, merita downloadata, merita publicata, merita CUMPARATA!!~~~
    Contine informatii despre TOT, scrise intr’o modalitate foarte interesanta si frumoasa si pot spune chiar profesionista!❤
    E usor de citit, de inteles, de iubit!! ^////^
    Are imagini foarte frumoase, incadrate perfect in pagina!!!
    Imi plac culorile, incadrarile, titlurile, copertile!!!!
    Va multumesc pentru asta!!! ^––––^
    Mi'as dori sa o pot gasi in chiscurile de ziare! I'm with you and I pray to God to make this true!!❤
    HWAITING HALLYUDEX!!!
    Bravo, inca o data, celor care au facut acest lucru posibil!!!

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/10/16, 1:47 PM
  31. o vreau la chiosc T.T

    Posted by dmc0709 | 2011/11/19, 6:43 PM
  32. Ce frumos ar fi s-o puteti vinde la chioscurile de ziare ^^ E atat de interesanta si frumoasa🙂❤

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:16 AM
  33. Am si eu o intrebare prosteasca pe care am vrut sa v-o pun de cand a aparut acest articol da’ doar akm am avut tupeu: Daca asta e nr 2 nr 1 unde e? :o3

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/04/07, 10:52 PM
  34. hey..vrem revista la chioscurile de ziare~~ kyaaa..cand apare un nr nou?

    Posted by mia^^korea | 2012/05/14, 8:16 PM

Lasă un răspuns

