citeşti...
interviu ♥~

[INTERVIU] Siwon pentru revista GQ din luna mai 2011

Posted Image

GQ: Ce activităţi ai plănuit pentru anul 2011?

Siwon: Am terminat filmările pentru “Athena” iar acum fac parte din sub-grupul Super Junior M care lucrează în Taiwan. De asemenea, plănuiesc să arăt o latură diferită a mea într-o dramă bazată pe manga-ul japonez “Skip Beat“ intitulat “Extravagant Challenge”. Voi lucra cu colegul meu de trupă Donghae şi cu o actriţă foarte cunoscută în Taiwan pe nume Chen Yi Han.
Ne gândim să vizităm fanii din Coreea cu un nou album la jumatea anului dar nu suntem încă siguri pe ce dată. Mai avem şi alte planuri, cred că acest an este cel mai încărcat dar şi cel mai productiv.

GQ: Care este diferenţa dintre actorul Choi Siwon şi membrul Super Junior?

Siwon: În loc să mă concentrez asupra unei singure activităţi, încerc să mă dedic atât carierei de actor dar şi rolului de membru Super Junior, dar pentru că încerc să mă ocup de ambele activităţi, membri sunt mai grijuli când vine vorba de programarea timpului. Datorită respectului pe care îl primesc din partea lor, reuşesc să menţin un echilibru între viaţa de actor li viaţa de cântăreţ.

GQ: Cine este designerul tău de modă preferat? Chiar dacă nu este un anumit designer, care este stilul tău preferat când vine vorba de modă?

Siwon: Cred că este de admirat faptul că anumiţi designeri încearcă prin modă să pună în evidenţă cultura ţării lor. Pentru asta îl admir pe Andre Kim. Poate pentru că am avut ocazia de a defila în showul lui de trei ori, dar hainele lui par să fie perfecte pentru orice ocazie.De asemenea, cred că designul lui este o combinaţie potrivită între Coreea şi frumuseţea modernă, ceea ce , după părerea mea, cred că este o imagine culturală care reprezintă Coreea.

GQ:Nu prea avem ocazia de a vedea stilul tău natural în aeroport sau la conferinţe de presă. Care este stilul tău?

Siwon: În loc să încerc modele unice şi extravagante, prefer simplitatea şi culorile de bază. Îmi place să aduc o schimbare acelor lucruri simple dar şi culorilor. De obicei port tricouri şi blugi, iar tricourile care îmi plac le cumpăr în culori diferite.

GQ: Atunci, ce crezi că este cel mai important când vine vorba de stil?

Siwon: Chiar de când eram mic, mi s-a spus că un ceas este foarte important pentru un bărbat. Este o vorbă care spune că un ceas completează stilul unui bărbat. Îmi plac hainele simple şi de bază dar prefer ceasuri cu stiluri şi modele diferite.

GQ: Ce fel de ceasuri preferi? Ceasurile sport sau ceasurile clasice? Brăţări – ceas care par accesorii sau un ceas cu curele simple

Siwon: În locul ceasurilor cu un design îndrăzneţ care au un aspect foarte “bling bling”,prefer ceasurile clasice cu curele din piele ca cel pe care l-am purtat azi la şedinţa foto. Dar pe timpul verii prefer să port un ceas sport care să se asorteze cu hainele mele.

GQ: Pe final, te rog să le zici ceva fanelor tale.

Siwon: Vă mulţumesc pentru dragostea oferită atât mie cât şi celor de la Super Junior. Eu şi Super Junior ne dezvoltăm datorită iubirii voastre. Ca şi acum, haideţi să trecem prin toate momentrle grele împreună, să ne bucurăm îmbreună când se întâmplă un lucru bun şi să strângem multe amintiri plăcute.Vă mulţumesc.

Source: @5000question & SJ-WORLD.NET
Translated from Korean to English by Jee (www.sup3rjunior.wordpress.com)
Translated from English to Romanian by HALLYUDEX.NET

Ce părere aveţi despre acest interviu? ♥

Discuție

2 thoughts on “[INTERVIU] Siwon pentru revista GQ din luna mai 2011

  1. ii place simplitatea…oppa h5~

    Posted by Ellie Hee Yeon | 2011/09/09, 10:09 AM

Lasă un răspuns

