citeşti...
→ OTHER, korea shopping ♥~

[MINI ALBUM] MBLAQ – Mona Lisa (Al 3lea mini album)

MBLAQ 3rd Mini Album “Mona Lisa”

Artist: MBLAQ
Titlu: Mona Lisa
Data lansarii: 15.07.2011
Producator: J.Tune.Entertainment
Continutul pachetului: 1CD + 1 Poster
Dimensiunea poster-ului: 52 x 76 cm

Lista de melodii:

01. Ojos Frios (Bandoneon by.고상지)
02.  모나리자 (Mona Lisa) (타이틀곡)
03.  모르겠어요
04. 알면서 그래
05.  ONE
06.  말하지 말걸..

Preturi:

eBay:  CD+Poster: 11.99$ || CD+Poster pus intr-un tub: 15.99$ || CD fara poster: 11.50$
yesasia: 12.99$
kpoptown: CD+Poster : 13.50$ || CD fara poster: 12.50$ || CD+Poster intr-un tub: 16.50$

!Plata de face cu cardul prin PayPal. Livrarea se face in 2 zile de la efectuarea platii.

Discuție

13 thoughts on “[MINI ALBUM] MBLAQ – Mona Lisa (Al 3lea mini album)

  1. Pretul este afisat cu tot cu transport ?

    Posted by H | 2011/09/13, 12:36 AM
  2. 03. 모르겠어요 <-nu mi'am prea imaginat ca ei o sa promoveze o melodie atat de cute. Insa e pe stilul lor :3
    Si prefer eBay❤

    Posted by Rinnie Mc | 2011/09/13, 2:27 PM
  3. Nu pot sa spun ca imi place aceasta melodie in mod special… formatia o apreciez din multe puncte de vedere, dar melodia „Mona Lisa” mi se pare ca suna a melodie romaneasca:D

    Posted by Tony Giny | 2011/09/13, 2:40 PM
  4. Macar nu sunt singura care a avut impresia ca Mona Lisa suna ca o melodie de a noastra. Eu una ma gandesc si mai exact, ca seamana cu melodia lui Eduard Maya. Oricum, albumul este foarte tare, ca orice album MBLAQ.

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/13, 2:51 PM
  5. Ador acest album,nu mi-a venit sa cred cand am vazut Mona Kisa pe Music Channel,am ramas uimita.

    Posted by Simona Icleanu | 2011/09/13, 3:52 PM
  6. Melodia asta imi place foarte mult pentru ca aduce cu stilul european si are un dans interesant,sunt bucuroasa sa vad un stil european in Korea.

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/13, 5:53 PM
  7. Eu personal auzisem de formatie dinainte de Mona Lisa, insa doar dupa aceea am inceput sa o si ascult. Imi place si ritmul, si noul look

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/09/13, 11:31 PM
  8. great picture,great guys ,great album ce mai.. no comment!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/13, 11:43 PM
  9. Oh doamne. Cand am aflat ca au scos teaser pentru „Mona Lisa” am frecat butonul de replay intreaga seara ca sa ma incarc cu sentimentul ala de nerabdare. Ma asteptam sa faca un comeback genial, pentru ca sunt MBLAQ si sunt GENIALI din toate punctele de vedere si nu accept sa fiu contrazisa pentru ca sunt o mare A+ si orgoliul meu mi-ar fi ranit. Apoi, cand a aparut MV-ul am cautat sa-l vad inainte sa fie postat pe Youtube si am reusit! Eram cu my best friend si plangeam amandoua de fericire ca au scos albumul asta superb. Am ascultat Mona Lisa o luna intreaga si inca o ascult. Ador faptul ca au crescut mult si ca sunt si mai apreciati de oameni, desi, de multe ori, ma doare sa-i vad subestimati. Bineinteles ca dupa MV au aparut poze si vreau sa spun ca am dat zoom in prostie si m-am holbat la Seungho vreo 3 zile. Eram in culmea fericirii. Stiam ca e perfect dar, a depasit perfectiunea. In ochii mei numai e doar Yang Seungho, liderul de la MBLAQ, cel care imi face inima sa bata mereu. Nu. Acum e Yang Seungho, liderul de la MBLAQ, 87-liner, omul multifunctional, cel care m-ar face pilaf intr-o competitie (in afara de una care presupune sa mananci mai mult decat rivalul tau. Acolo clar l-as bate, cu tot apetitul lui XD). Este absolut minunat, mama intregului grup. Si pentru mine, e yoga pentru inima mea.

    Sa revenim totusi la MBLAQ, caci despre ei ca grup vorbeam. Oamenii astia mi-au demonstrat ca pentru ei fanii si dragostea pentru muzica sunt cele mai importante lucruri. Ei fac in fiecare zi cate o minune pentru cate un fan, chiar si atunci cand raspund la mesaje. Si nu doar pentru ca sunt MBLAQ, ci pentru ca au suflete bune si vor sa faca bine tuturor. Nu i-am auzit niciodata zicand ceva rau, nici macar haterilor. Ei mereu explica calm si cu toata bunavointa lor orice situatie. De aceea, sper sa nu se schimbe niciodata. Sa ramana aceiasi oameni excelenti care vor face muzica buna. Si da, ei sunt in stare sa-si compuna melodiile si sa-si scrie versurile. Mai ales Thunder care deja lucreaza la ceva nou.

    Si G.O a castigat la Immortal Song. Si Joon a dansat tango. Si Seungho a avut acel moment in Mnet MUST in care a cantat melodia aceea la pian pe care acum o pun in fiecare noapte si fara de care nu pot sa mai dorm. Mir face un rap excelent. E un tip de nota infinit😄, care probabil a fost comedian intr-o viata anterioara.

    Si, ca sa ma exprim asupra melodiilor, sunt absolut geniale. Mai ales ” 모르겠어요” si
    „알면서 그래” . Prima mi-a transmis un sentiment de aegyo inainte sa vad performance-ul, numai prin incheierea lui Mir😄. A doua m-a facut sa am fluturasi in stomac din cauza vocii suave a lui Seungho.

    MBLAQ e trupa care m-a schibat asa, la 180 de grade. Ei sunt motivul pentru care vreau sa devin o persoana mai buna. Ei sunt motivul pentru care ma trezesc dimineata cu zambetul pe buze. Voi da tot ce pot ca sa-i intalnesc, macar pentru 3 minute, ca sa le zic sa nu se schimbe niciodata si sa nu fie dezamagiti vreodata, pentru ca au toata dragostea A+-urilor si asta conteaza cel mai mult ^^.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/14, 12:09 AM
  10. deci pur si simplu le ador albumul<3…ca si pe ei de asemenea:x

    Posted by Ruux | 2012/02/25, 2:59 AM
  11. Ador formatia,desi melodia nu mi se pare asa speciala..sunt totusi fericita ca am vazut videolipul pe music channel<3

    Posted by Seven | 2012/02/25, 9:59 PM
  12. daca nu ar fi dat music channel mona lisa probabil ca as fi pierdut o gramada de momente frumoase in care am ascultat melodiile lor [ dupa ce am auzit melodia am zis sa caut toata discografia lor sa vad cam ce muzica au] sau m.am uitat la emisiuni cu ei. multumim rain!!

    Posted by Dana Ha | 2012/02/26, 5:15 PM

Lasă un răspuns

