citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

PIONER AL EPOCII DIGITALE

Suntem  atât de obişnuiţi cu tehnologia digitală, încât nici nu mai dăm importanţă obiectelor din jurul nostru considerându-le parte din decorul vieţii citadine.  Însă undeva, cineva se gândeşte la noi programe care să ne facă viaţa mai simplă, la noi moduri de a ne face să fim atraşi de produsele lor. Cu toţii recunoştem un anumit model de telefon sau diferite sisteme de vizionare audio-video. Însă puţini dintre noi ştiu cum a început o companie, sau chiar gama lor de produse.  Astfel, vă invităm să vă aruncaţi privirea asupra  unui adevărat colos al erei digitale :

                  De la începuturile sale modeste ca mică afacere de export în Daegu (대구) pronunţie  [tɛɡu] cunoscut ca şi Taegu , Samsung a crescut, devenind una dintre companiile de top în lume în domeniul electronicelor, specializându-se în dispozitive şi mijloace de comunicaţie digitale, memorie şi integrare a sistemelor. Astăzi, produsele inovatoare şi de înaltă calitate Samsung sunt recunoscute în întreaga lume, devenind cu timpul adevărate pietre de hotar în ceea ce priveşte standartul digital.

              Işi are sediul în Oraşul Samsung, Seul, Coreea de Sud, însă aria sa de desfăşurare este la nivel mondial. Deşi de sine stătătoare o companie multinaţională, aceasta face parte din Grupul Samsung (삼성그룹) fondat în 1938 de către Lee Byung-chull. Grupul presupune numeroase afaceri internaţionale afiliate, majoritatea dintre ele fiind unite sub emblema «  Samsung ».

              Debutul acestei companii s-a datorat puternicii sale acţiuni de întreprindere,  dar şi dorinţei sale de a « deschide ochii» consumatorilor spre noi oportunităţi, prin călătoriile sale întreprinse în deoseb în Japonia, China, Hong-Kong, Shanghai, Pekin, dar de asemenea şi în  Asia de  Sud Est şi în  Occident. Totodată, el acordă o importanţă specială resurselor umane, lucru ce poate fi explicat  prin educaţia sa confusciană primită de la bunicul său care pune accentul pe relaţiile dintre indivizi pentru a forma un grup unit, o familie unde rolul patern este cel al sefului atot-puternic.

            Realizând un scurt istorc al companiei, aflăm cu surprindere că începutul acesteia nu s-a bazat pe tehnologie, ci pe importul-exportul de fructe arborifere şi fructe de mare. Compania debutează astfel cu numele de Samsung Sanghoi sau Magazinul General Samsung, în martie 1938. Compania îşi extinde domeniul de activitate, iar în timp ce Coreea  trece printr-o criză alimentară datorată lipsei de orez, Samsung se lansează in fabricarea berii.  Însă japonezii restricţionează produsele, ceea ce rezultă în scăderea profitului.

            In mai 1947, sediul se deplasează în Seul, iar în noiembrie 1948 compania devine societate anonimă şi îşi schimbă numele în Samsung Moolsan ( Corporaţia Samsung de astăzi). Totodată, compania este împărţită între Byung Chull , deţinător a 75% din acţiuni şi acţionari. Compania cunoaşte perioade atât bune cât şi rele, devastatoare  fiind perioada 1950-1953, în timpul războiului « civil » dintre Coreea de Sud şi Coreea de Nord. Situaţia se redresează, iar compania cunoaşte doar o perioadă de ascensiune continuă. Astfel încât astăzi, este cea mai cunoscută companie, având o gamă variată de produse .

                                     Calitate înainte de toate…

           De la electronice, la construcţii de vase, la chimice, la asigurări sau chiar la construcţia de avioane, Samsung reprezintă calitatea oriunde şi oricând în lume. Printre produsele la mare căutare datorită calităţii şi designului atractiv se numără :

  •    telefoanele mobile ( smartphones, tablete),
  •  televizoarele şi sistemele de vizionare audio şi video ( printre care DVD-uri, sistemul Home Theatre, Mp3-uri şi Blu-ray –ul) ,
  •  camerele foto şi video ,
  • electrocasnice,
  •   de asemenea soluţiile la problemele IT ( notebook-uri, monitoare, proiectoare, imprimante).

          Printre cele mai utilizate metode de promovare ( şi cele mai iubite ) se numără  reclamele « vedetă ». In acestea, s-au perindat majoritatea vedetelor, la un moment dat în cursul carierei lor.  Însă ceea ce le face deosebite nu este doar faima acestor personaliţăţi, ci şi modul în care sunt realizate. Ingeniozitatea creatorilor nu are limită, ceea ce se poate vedea şi în reclamele- model alese…Însă lista poate fi completată cu multe altele…

         Vizionare placuta …

                Aşadar, începem cu Rain, talentatul actor, cântăreţ şi să nu uităm un uimitor dansator. Deşi obişnuiţi cu latura lui romantică, nimeni nu poate nega că drăgălăşenia i se potriveşte ca o mănuşă.

             Asigurare  ~ papa Rain

               După ce ne-am asigurat de bunăstarea şi siguranţa noastră, mulţumiţă lui papa Rain, ce aţi zice dacă am merge la cumparături ? Nu ştiu alţii cum sunt, însă de fiecare dată când apare un telefon nou, în special de la Samsung  ( client fidel ) simt « nevoia » de a-l cumpăra . Şi poate nu sunt singura. Aşa că, astăzi pentru delectarea simţurilor dumneavoastră, avem trei reclame ale caror protagoniştii nu vor trece neremarcaţi…

               Samsung Corby ~ 2PM

              Samsung Nori ~ 2NE1

             Samsung Yepp ~ Jang Geun Suk

             Hmm, dar oare cum vom plăti ? Aveţi vreo idee?  De ce nu-l întrebăm pe Kim Hyun Joong ?

            Şi am ajuns acasă…După o zi fierbinte, după atâtea cumpărături şi distracţie prin razele aurii ale soarelui, suntem în sfârşit acasă.. Si cine altcineva să ne ajute să ne răcorim decât regina gheţii, Kim Yuna ?

Şi totul e posibil datorită lui Samsung

 

Vă suntem recunoscători pentru că aţi accesat acest articol şi vă rugăm să ne spuneţi părerea voastră.  De asemenea, aveţi o preferinţă în reclamele enumerate mai sus? De ce v-a atras aceea reclamă în particular?  Dacă nu, aveţi alte reclame preferate? Să vedem cine este mai popular printre fanii români.

About R. Simona

Nimeni nu se poate cunoşte singur, de aceea are nevoie de alţii. Aceştia îl ajută să se descopere, să înveţe să-şi distingă prietenii , să se dezvolte şi să împărtăşească cu ei pasiunile. Pasiunea mea este de a cunoşte "noutatea" fiecarei zile. Care este a ta?

Discuție

21 thoughts on “PIONER AL EPOCII DIGITALE

  1. Cea cu papa Rain e prea cute!! ^^ Imi place cum scoate in evidenta o latura a lui pe care nu prea o vezi.

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/12, 10:58 PM
  2. Foarte tare si reclamele pentru samsung sunt atat de cute si cool in acelsi timp… preferata mea pana acum… Samsung Corby CF cu 2PM❤ "What color is your life?" [GREEEEEN!!]

    Posted by VeVy Daniella | 2011/09/12, 11:20 PM
  3. Şi mie tot reclama cu Rain îmi place cel mai mult!! How can he be so cute??? Awww!!! ♥♥
    Mulţumim mult pentru articol, cu ocazia asta am aflat mai multe despre Samsung. ♥
    Mi-a făcut plăcere să citesc acest articolul.♥

    Posted by oxannabelle | 2011/09/12, 11:22 PM
  4. Cel mai mult imi place Samsung Corby CF de la 2pm ….What color is your life ?(white)^_^ in rest toate sunt frunoase :d

    Posted by Roxana | 2011/09/13, 12:27 AM
    • Reclama de la 2PM Corby, a fost printre primele vizionate şi trebuie să recunosc, am devenit dependentă de ele. Sunt extraordinar de bine realizate, cu multă mişcare scenică, dar mai ales sunt atât de complexe încât te fac să vrei produsul după o singură vizualizare. Iar această reclamă e atât de deosebită, deoarece culorile se îmbină în costumul „ei” , încât m-au făcut să vreau toate culorile de la Corby.

      Posted by mesillyme | 2011/09/13, 12:38 AM
  5. „Vă suntem recunoscatori pentru că a-ţi accesat acest articol şi vă rugăm să ne spuneţi părerea voastră.”

    Really? A-TI?!

    Nici nu am citit intreg articolul, dar sunt convinsa ca mai sunt greseli.

    Asa vreti voi sa promovati hallyu, kpopul, si Coreea in Romania si in limba romana? Eu zic sa puneti mai bine burta pe carte, ca asemenea greseli sunt o rusine.

    Posted by anon | 2011/09/13, 2:26 AM
    • Imi cer scuze pentru greşeala efectuată, dar sper să ţii cont că suntem şi noi oameni şi se pot produce greşeli. Insă iţi mulţumesc pentru că mi-ai atras atenţia, deşi mulţi nu ar face-o. Şi promit să analizez mult mai bine textul înainte de a-l publica.

      Posted by mesillyme | 2011/09/13, 8:14 AM
  6. Waaa, waaa… ador aceasta firma si nu numai pt telefoanele mobile. Am avut cateva modele de la ei si chiar mi-a placut mult cum functioneaza. Superb, tineti-o tot asa Samsung… sau ar trebui sa spun Any Call?:P

    Posted by Tony Giny | 2011/09/13, 2:43 PM
  7. se stie ca samsung e o companie foarte buna si serioasa… si uite asa, inca o data, coreenii dovedesc ca sunt cei mai tari ^^ ar fi frumos sa vedem si la noi reclamele de la samsung cu artisti kpop❤

    Posted by Diia YG | 2011/09/13, 4:57 PM
  8. Mie imi place foarte mult samsung nori pentru ca este jcaus si foarte dragut.Am aflat foarte multe despre samsung din acest articol.Ati facut o treaba buna!

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/13, 6:09 PM
  9. Oh doamne, am avut un Samsung gen rabla moderna care a tinut muuult si bine. Si inca ar mai fi tinut daca nu ii beleam castile. Acum, astept sa-mi permit un Samsung Corby. La Galaxy S II nici numai visez. Tableta Galaxy e deja iluzie pentru mine : )). Cand o sa dau de bani, clar o sa fac tot posibilul sa-mi iau un Samsung Corby. Si asta pentru ca l-am vazut in „You’re Beautiful”.

    Si ca ma refer la reclame, din cauza MV-urilor digital ale lui Jang Geun Seok pentru Yepp am inceput eu sa ascult kpop :))

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/13, 11:45 PM
  10. Ati observat cumva ca , coreenii se pricep de minune la reclame?Ei folosesc bunatati ca Rain,Kim Hyun Joong,Jang Geun Suk 2Pm sau 2ne1 pe langa noi care facem reclama cu XXBlondinaBotoxbuzoasaXX care face un ateu sa se intoarca spre dumnezeu daca o vede fara machiaj (heechul pazea,shiwon inca nu s-a gandit la asta) *cough* sau pe Ionel din coltul strazii care face pe male muscle alfa cu nasul spart de prea multe ori gen jiji becali ft. muhammad ali re-re-re-re-reloded :-”

    Hyun Joong is such a sweety :X

    Posted by Angela Costina | 2011/09/14, 5:43 PM
  11. imi plac reclamele lor,sunt atat de unice si placute la vedere in schimb reclamele noastre sunt dea dreptul obositoare:))…

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 1:59 PM
  12. informatia asta ne este foarte folositoare:D imi place:)

    Posted by Lee Hana | 2011/09/20, 3:27 PM
  13. Nu-mi amintesc sa fi vazut la noi,vreo reclama cu samsung,sau poate ca sunt dar nu le-am vazut eu….oricum nu cred ca daca s-ar difuza macar una ar fi precum cele de mai sus.Foarte putini stiu ca SAMSUNG este marca coreeana,cel putin dintre cei pe care ii cunosc eu.

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/20, 9:05 PM
  14. WoW O.o Ce mandra ma simnt ca am telefon Samsung \:D/ Imi plac toate reclamele, dar pacat ca nici-una nu se difuzeaza in Romania Si ce trecut au avut, ma bucur ca nu s-au dat batuti ^____^ Multumesc ca mi-ati dat ocazia sa aflu ca telefonul meu este din Coreea de Sud, atata bucurie ^^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 7:23 PM

Lasă un răspuns

