citeşti...
→ STAR DEX, info artist ♥~, Uncategorized

CHO KYUHYUN – SUPER JUNIOR

Cho Kyu-hyun, născut pe 3 februarie 1988  face parte din echipa de lead-vocalist al  boy-band-ului coreean Super Junior.  Fanii îl  ştiu precum „GameKyu” pentru că iubeşte jocurile pe calculator şi se pare că se descurcă destul de bine cu ele.

Talentul lui a fost descoperit după ce a ieşit pe locul 3 la concursul „Chin Chin Singing” din anul 2005.  Cu foarte puţin timp în urma acestui concurs el  a semnat un contract cu SM Entertainment şi a apărut în videoclipul celor de la TVXQ cântând Hi Ya Ya alături de alţi idoli de la Chin Chin.

Chiar dacă planul iniţial a fost ca membrii Super Junior să se schimbe peste un an de la debut, SMENT a renunţat la aceasta idee si l-a introdus pe Kyuhyun ca al 13-lea membru. Se pare că fanii l-au acceptat repede în formaţie.

La sfârţitul anului 2006, Kyuhyun, alătiri de Yesung şi Ryeowook (colegi de grup), au format sub-grupul Super Junior-K.R.Y. Trio-ul a debutat pe 5 noiembrie, 2006 la Music Bank.

În dimineaţa zilei de 19 aprilie 2007, cu o luna mai târziu după prima lui aniversare în Super Junior, Kyuhyun alături de Leeteuk,  Shindong,  Eunhyuk şi doi manageri au fost internaţi în spital datorită accidentului grav de maşină care avut loc după terminarea emisiunii Kiss the Radio.
Şoferul a pierdut controlul vehicolului şi maşina a căzut pe partea dreaptă. Kyuhyun, care stătea în spatele şoferului unde accidentul a avut loc, a fost cel mai afectat, el având o fractură în şold, probleme la coaste, zgârieturi şi vânătăi pe faţă.
Din cauza şocului puternic el a fost inconştient şi nu a putut să vorbească  pentru câteva zile. Kyuhyun a stat 6 zile în ICU înainte să fie mutat într-o cameră de spital normală. A ieşit din spital pe data de 5 iulie,2007, după ce a petrecut 78 de zile acolo.

La începutul lui 2008, Kyuhyun a fost adăugat în sub-grupul Super Junior M, sub-grup care avea să fie activ în China.

În noiembrie 2010, Kyu alături de Jay de la Trax, Jonghyun de la SHINee şi Jino (un nou artist SM) au format grupul SM THE BALLAD. Au lansat un mini album („Miss You”) şi două videoclipuri („Miss You” şi „Hot Times”).  Pe acel album Kyu are proproul solo, „Loge Again”.

În decembrie 2010 Kyu a pătruns în lumea teatrului, în muzicalul „The Three Musketeers” unde  avut  foarte mult succes.

Cu toate că mulţi îl ştiu precum „Evil Kyu” el este un prieten foarte bun pentru colegii săi din Super Junior.

Ce părere aveţi despre Kyuhyun? Este preferatul vostru din Super Junior? Şi dacă este, ce vă place cel mai mult la el? ^^

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

28 thoughts on “CHO KYUHYUN – SUPER JUNIOR

  1. Doamne ce frumos canta,Suju este trupa mea preferata,dupa ce am ascultat o melodie am ramas fara cuvinte.Nu pot sa spun ca Kyuhyun este preferatul meu pentru ca imi plac toti la fel de mult.

    Posted by Simona Icleanu | 2011/09/13, 4:00 PM
  2. Pot sa zic ca este unul dintre preferatii mei din SuJu deoarece mi se pare ca tine si el reputatia de „evil maknae” and I like this kind of maknaes :)) Iar despre vocea lui nu pot sa spun nimic decat WOW ! La immortal song ma impresionat foarte tare si pot sa zic ca a fost primul care il recunosteam dupa voce din SuJu😀

    Posted by VeVy Daniella | 2011/09/13, 4:08 PM
  3. Nu stiu daca e preferatu meu, dar cu siguranta e unul dintre cei mai interesati si amuzanti membrii, si stim cu totii asta. :3 Teehee. As adauga ca sunt gelos pe vocea lui.😀

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/13, 4:10 PM
  4. Desi nu sunt un elf inrait, trebuie sa recunosc ca are o voce grozava si in filmulete e foarte amuzant

    Posted by Diia YG | 2011/09/13, 4:54 PM
  5. Chiar daca sunt ELF, Kyuhyun nu e preferatul meu. Desi are un caracter foarte….atragator (nu stiu daca folosesc bine cuvantul), cel de evil makne (who wouldn’t want some evil like that in their life?), si o voce superba, nu este numarul 1 pentru mine. Oricum, asa cum se intelege din articol, el a trecut prin multe, si, sincer, il compatimesc pentru lucrul asta. Sper sa aive parte numai de lucruri frumoase de acum inainte.

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/13, 8:00 PM
  6. Adorable maknae!! He is so sweet, I love him <3<3<3 ELF forever! Super Junior saranghae! Super Junior jjang! <3<3<3

    Posted by Alexandra Rautu | 2011/09/13, 9:35 PM
  7. Nu e chiar preferatul meu, dar atitudinea lui de evil maknae il face sa fie unu din favoritii mei ♥ si de vocea lui nu mai am ce sa zic, imi face pielea de gaina uneori, e o placere sa il ascult. L’am descoperit cand am ascultat Hi Ya Ya lol, dar ador toate melodiile pe care le canta cu K R Y, vocile lor sunt perfecte impreuna~~

    Posted by Anny (@AAmaryyllis) | 2011/09/13, 9:52 PM
  8. il ador❤ e baiatul ideal😛

    Posted by simona | 2011/09/13, 10:57 PM
  9. Kyu nu e chiar preferatul meu, insa ii admir vocea foarte mult. Apropo, ati vazut emisiunea Strong Heart de acum o luna si ceva cand a fost si el invitat? A vorbit despre accident pentru prima oara, a fost destul de emotionant… In prima faza medicii nu i-au dat sanse, apoi au vrut sa il opereze prin gat, insa asta ar fi insemnat sfarsitul carierei lui de muzician. Tatal lui nu a fost de acord si Kyu spunea ca a plans foarte mult cand a auzit, pentru ca tatal lui a fost impotriva carierei lui la inceput. Insa totul s-a rezolvat cand un alt doctor a gasit o alta modalitate sa ii faca operatia… ca sa vezi destinul

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/09/13, 11:28 PM
  10. 7 Years of Love…..cred ca cu totii ati auzit aces cantec!Prin intermediul lui m-am indragostit de vocea lui Kyuhyun🙂, e placuta, linistita si foarte frumoasa!cei de la SM Ballad cu totii au voci superbe!
    n-am stiut ca a avut un accident atat de grav😦
    multumim pentru informatii!chiar am aflat multe informatii noi ^.^

    Posted by Daniela Rudnic | 2011/09/13, 11:45 PM
  11. Cantaret remarcabil a carui voce e egalata doar prin istetimea si sarcasmul sau :))) , declaratiile de dragoste pentru membrii sai urmate de o caftelala pe cinste, hotararea de a dansa alaturi de ceilalti pe scena dupa accidentul din 2007 si stilul propriu de a canta din toata inima l-au facut cantaretul nr.1 in inima mea😀 (mushy mushy blah blah…dar e adevarat, e o persoana talentata a carui viata e intr-adevar admirabila *slap* my answer is still too corny-sorry sorry guys🙂 )

    Posted by Angela Costina | 2011/09/14, 4:11 PM
  12. BREATHTAKING PICTURE!!!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/14, 4:39 PM
  13. Kyu!!Our Lovely Maknae! Super junior forever ^.^

    Posted by Sawsan Al Maoula | 2011/09/15, 1:44 AM
  14. oh super! nu stiam chiar atat de multe despre el. am auzit de accident totusi.😦 imi place vocea lui. are voce faina🙂 si nu pot sa zic ca arata rau, dar nu e printre preferatii mei😛 stiu ca a avut probleme cu ELF cand a intrat in formatie [eu asa imi amintesc] ca nu voiau sa il accepte. si apoi cand l-au acceptat, au zis ca il accepta cu conditia ca el sa fie ultimul intrat si apoi i-au bagat pe Zhoumi si Henry xD anyway, Kyu Fighting!😀

    Posted by chibiwitch | 2011/09/15, 1:44 PM
  15. It’s not fair! Korean guys arata si bine, au si voce + bun simt…Imi place mult melodia si desi nu sunt fan SuJu trebuie sa recunosc talentul acolo unde el exista! You ELFs should be proud! ^^

    Posted by Rukusandara Kwon | 2011/09/15, 3:07 PM
  16. e unul din membrii mei preferati din SuJu.
    Are o voce super faina❤

    Arata angelic, dar de fapt eu un mic dracusor :))

    Posted by Oana Nia | 2011/09/15, 7:55 PM
  17. cu informatia asta am aflat mai multe despre el.. multumesc hallyudex!este un cantaret bun si chipes isi merita toate laudele!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 11:51 PM
  18. AH! Mai si intrebi daca este preferatul meu?!
    Vai ! Normal ca este ! Pur si simplu ii ador vocea, l-as putea asculta cantand oricand, oriunde, orice melodie😀 Plus ca suntem nascuti in aceasi luna face lucrurile si mai bune :x… el pe 3, eu pe 5. Ne-am intelege perfect, ce sa mai :))
    Ah, ma intristez asa de mult cand ma gandesc la acel accident teribil… Prima oara am vazut un video pe youtube cu acel accident, am crezut ca e o gluma, apoi chiar m-am panicat😦 … Intr-o emisiune [Strong Heart] am ascultat povestea chiar de la el… Ah… m-am emotionat asa tare… :(( Dar a trecut cu bine peste… Ma bucur ca este in regula😡
    Kyu oppa fighting ! Saranghae!😡

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 8:25 PM
  19. Waa..!! am aflat destule lucruri despre el alaturi de voi! nu stiam despre acel accident:( pacat imi pare rau pentru el:) dar cel putin si-a revenit! asta este bine putea sa patesca si mai rau .. dar tot imi pare rau pt ce a patit:(.oricum este un cantaret nemaipomenit si foarte frumos:)! ii doresc numai succes in continuare^^ si voua la fel! multumim pentru articol!

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/12, 10:38 PM
  20. ……deci principalul motiv pt care imi place de el e vocea superba pe care o detine,adika e unul din vocalisti principali din suju,insa vocea lui e asa frumoasa n sensul ca e foarte angelica nu stiu cum sa spun.Iar un alt motiv pt care sunt o fana alui e faptul ca pe cat de angelica e vocea lui pe atat de rautacios e ca persoana ,nu o spun intr-un rau,adika chiar imi place felul in care e putin ratacios cu membri lui,de aici are si nickname-ul ,,devil kyu”

    Posted by pinky rullzz | 2011/10/23, 8:52 PM
  21. Ohhhh… Baby Kyu❤ I love him😄
    Are o voce superba si e cel mai micut chiar daca e atat de "evil"
    Ador "rautatea" lui❤
    Accidentul lui a fost chiar tragic… plang si acum cand ma gandesc la el T_T
    Sm The Ballad e the best <3333 Vocea lui e foarte bine pusa in valoare❤

    Dar tot SuJu e THE BEST❤
    sUJU Hwaiting❤ Baby Kyu Hwaiting <3333

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/21, 1:13 AM
  22. oh my! ce dragut e! e a patra dragoste a mea …dupa heechul, sungmin si ryeowook

    Posted by Manea Adina Mihaela | 2011/11/25, 4:44 PM
  23. kyuhyun e idolul meu preferat :XD il iubesc din clipa in care a debutat😀
    evil maknae daebakkk~!!!

    Posted by ninacchixoxo (@nina_2092) | 2012/01/05, 12:44 PM
  24. DAAAAAAAAAA.El este preferatul meu:3 este foarte frumos,dragut si haios :3…<333333 I LOVE KYUHYUN!

    Posted by Miruna Mirea | 2012/07/07, 2:06 PM
  25. kyuhyun este preferatul meu . este cel mai frumos din trupa si canta super . nam mai azut un coreean mai dragutz ca el

    Posted by georgy | 2012/07/23, 12:45 PM

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: SUPER JUNIOR M « ♥~ hallyudex.net - 2012/01/05

Lasă un răspuns

