citeşti...
→ PROJECTS, concurs ♥~

[FINALIZAT] HALLYUDEX TE PREMIAZĂ DE CRĂCIUN

Cum spuneam şi ieri pe grupul nostru de facebook,  HALLYUDEX a pregătit o surpriză pentru voi!! Ce să fie..ce să fie…?

Cum Moş Crăciun aduce cadouri celor cuminţi..ne-am gândit să împrumutăm obiceiul lui şi să îl adaptăm site-ului.

Cei mai activi fani/cititori vor primi un album k-pop de Crăciun.

Cum demonstaţi că sunteţi activi? Simplu! Comentaţi cât mai mute articole pe site şi Moşul HD vine la voi! Nu uitaţi că ţinem cont şi de modul în care comentaţi. Vom lua în considerare numai comm-urile care conţin minim 2 rânduri. Cele mai interesante comm-uri primesc puncte în plus. Comm-uri scurte precum „mulţumesc pentruarticol” sau „foarte tare” nu intră în lista finală de număr de comm-uri.

Hallyudex Santa a pregătit trei albume pentru voi:  2NE1 – 2ND MINI ALBUM „I AM THE BEST” , SUPER JUNIOR – THE 5TH ALBUM „MR. SIMPLE” (VERSIUNEA B) şi MBLAQ – 3RD MINI ALBUM „MONA LISA”.

Vom ţine cont de activitatea voastră pe site începând de azi. Pe 13 decembrie vom face o şedinţă cu staff-ul şi vom alege 3 câştigători. Pe 14 decembrie veţi afla cine primeşte albumele. Acest concurs se desfăşoară pe o perioadă de 3 luni ( 13 septembrie – 13 decembrie)

Comentaţi cu un singur user name, folosiţi numai contul de Facebook sau Twitter. Unul singur. Dacă veţi folosi mai multe conturi vom da mai greu de voi, iar numărul vostru de comments s-ar putea să scadă.

Cele trei albume sunt oferite de staff-ul HALLYUDEX.NET.

Multă baftă! Fie ca cei mai activi să câştige!!!

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

40 thoughts on “[FINALIZAT] HALLYUDEX TE PREMIAZĂ DE CRĂCIUN

  1. Oh wow!! Super Tare! ^^

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/13, 2:18 PM
  2. Voi…scrieti (vorbiti) serios?O_o
    Marfa ;3

    Posted by Rinnie Mc | 2011/09/13, 2:28 PM
  3. ooo ce surpriza placuta ^^ merci..sper ca cea mai buna sa castige❤

    Posted by Roman Denisa-Cristina | 2011/09/13, 2:28 PM
  4. Ulala asta da surpriza cei care vor castiga unul dintre albume vor fi extrem de fericiti❤

    Posted by VeVy Daniella | 2011/09/13, 2:32 PM
  5. Chiar mi se pare interesanta ideea. Cred ca pana acum sunteti singurii care s-au gandit la asa cv. F tare!😛

    Posted by Tony Giny | 2011/09/13, 2:36 PM
  6. Aaah~ Asta este chiar foarte interesant!
    O oportunitate extraordinara pentru fani si deasemenea o modalitate buna de a promova site-ul si „de a face ordine” pe facebook.. ^___^
    Good idea..❤

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/09/13, 2:38 PM
  7. Fain…SUPER ca va-ti gandit la asta…acum va dati seama cate comenturi or sa fie!!!! In fine fie ca cel mai bun si cu mult timp sa castige….e cam greu acum cu scoala dar succes celor care se baga!!! Fighting!!!

    Posted by Beky | 2011/09/13, 2:42 PM
  8. Va iubesc, pe bune. :)) Genial. :3

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/13, 2:46 PM
  9. Asta chiar este o surpriza,imi place foarte mult ideea.

    Posted by Simona Icleanu | 2011/09/13, 3:41 PM
  10. Wow, o surpriza foarte frumoasa❤

    Posted by Diia YG | 2011/09/13, 4:53 PM
  11. ideea e geniala,cred ca veti obtine multe commuri

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/13, 5:46 PM
  12. ce tare!oh akm o sa scriem la comenturi..:)fanii kpop ar face orice pt un album .. ma rog majoriteata ceed.. eu is prin acea majoritate😄

    KPOP IS THE BEST!

    Posted by Sawsan Al Maoula | 2011/09/13, 6:23 PM
  13. Destul de interesant :))

    Posted by Marc Mariana | 2011/09/13, 7:44 PM
  14. Oare castigatorii nu pot sa-si aleaga ei albumul dintre cele 3? Eu una numa cel cu Super Junior l-as vrea .. celelalte doua nu as putea spune k sunt tocmai favoritele mele..

    Posted by Giulia (@monraine14) | 2011/09/13, 8:18 PM
  15. Sunteti cei mai geniali pentru ca stiti cum sa promovati cultura coreeana si in acelasi timp sa faceti fericit si fanii :3 Hallyudex hwaiting~~~

    Posted by Anny (@AAmaryyllis) | 2011/09/13, 9:46 PM
  16. o sa va ia o eternitate sa cititi toate commurile >:) … mult succes fetele :)))

    Posted by Angela Costina | 2011/09/13, 9:56 PM
  17. Oh my…Deci cred ca am ramas asa putin, perplexa…Serios? Vad bine…Sa-mi frec ochii. Asa. Se pare ca e realitatea. So, in primul rand, thumbs up! Serios. Adica, nu ma asteptam, E…nici nu stiu cum sa ma exprim. Se pare ca sunt atat de entuziasmata incat mi-au pierit cuvintele pe care in mod normal le-as fi avut pentru un post decent. Asa ca, imi cer scuze pentru balivernele pe care le scriu dar, sunt pur si simplu in culmea fericirii. E foarte frumos ceea ce faceti. M-as bucura daca as castiga. O sa dau tot ce e mai bun din mine sa va apreciez articolele. Asa o sa ma motiveze sa mai citesc si eu altceva decat ce e pe tumblr sau in carti. Oricum, inca odata, buna treaba cu give away. ^^ FIGHTING!

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/13, 11:35 PM
  18. felicitari!…cred ca tuturor ne place ideea:)….mi-e mai ales pentru ca e cam prin perioada zilei mele de nastere si cred ca ar fi cel mai frumos cadou:) jeongmal gamsahabnida …everybody fighting!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/13, 11:41 PM
  19. Felicitari pentru idee!Nici eu nu ma asteptam la asa ceva :))
    o surpriza foarte frumoasa!hehe o sa fie concurenta mare!Succese tuturor! si mie la fel hihi
    Fighting, friends!

    PS: ahh tare mi-as dori albumul celor de la MBLAQ-Mona Lisa, piesa asta m-a „bintuit” toata vara si inca o mai ascult in continuare!bafta~

    Posted by Daniela Rudnic | 2011/09/13, 11:49 PM
  20. Geniala idee! Ehhh o sa fie cam bataie :)) Succes tuturor! Mi-ar placea un album cu Suju :))

    Posted by cristina | 2011/09/14, 9:05 AM
  21. Woooow…Mi se pare extrem de intereesaaant!!Cel mai ACTIV să câştigee..sau mai degrabă..cei mai activi😄

    Posted by Diana Elena | 2011/09/14, 4:29 PM
  22. 🙂 everybody fighting!!!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 1:39 AM
  23. wow super tare!! deci asta inseamna k…let’s comment and be active…

    Posted by Roxana Flavia Repede | 2011/09/20, 5:05 PM
  24. Este extraordinar!!eu acum ceva timp am spus pe facebook la smtownromania ca ar fi grozav daca smtownromania ar putea face rost de albume k-pop pe care sa le cumparam si se pare ca cineva s-a mai gandit la asta si deci uite un concurs. Este mult mai interesant asa.A si apopoar fi super daca cine este nascut pe 14 decembrie sa castige un asemenea cadou de ziua sa.

    Posted by Maria | 2011/09/26, 3:10 PM
  25. ma bucur ca avem un site care ofera ca premiu un cd cu muzica k-pop eu m-as bucura sa primesc orice cd abia ast sa castig este super acum am chef sa comentez intruna hallyudex fightiing

    Posted by lesoobyn | 2011/09/27, 2:48 PM
  26. Ce frumos din partea voastra in legatura cu concursul
    Oare cui fan kpop ii va aduce Mosu cu nas Rosu acest cadou :X impresionant ?.. cred ca ar fi cel mai tare Craciun cel putin al meu .. ce fan kpop nu si-ar dorii aceste albume minunate?
    Oricum ^o^ Succes tuturoor!!

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/08, 3:48 PM
  27. Este geniala ideea🙂 ♥ Chukahaeyo celui/celei/celor care i-a/le-a venit ideea asta !
    Vad ca toti sunt pusi pe comentat si intr-un fel pozitivi cu acest concurs, numai eu nu…😦
    Mi-as dori enorm de mult sa castig unul dintre albumele puse in joc…pacat ca nu sunt si cate-un poster pus in joc.Sunt cam descurajata pentru ca sunt doar 3 albume.
    Cum a zis si @HYUN-AE KATOKA, ar fi cel mai frumos Craciun ever ♥, cred ca v-as multumi din 5 in 5 minute daca as castiga :))
    Gamsamnida Hallyudex ! ♥
    Si… Succes tuturor ! ♥

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 7:56 PM
  28. Cred ca in primul rand ar trebui sa va multumesc, pentru acest frumos cadou. Chiar daca din punctul meu de vedere, este cam imposibil de castigat acest premiu.
    Acum vor incepe goana cu comurile mult succes tuturor.

    Posted by Simoma | 2011/10/09, 9:40 PM
  29. wooow fain^^

    Posted by Arisa Suisen | 2011/10/11, 11:39 PM
  30. Wow! Deci e magnifica ideea! Asa site-ul va fi promovat si pt asta vor fi si cativa castigatori ! Super! Tineti-o tot asa😄
    Oricine ar castiga sunt sigura ca o sa fie pt respectiva persoana cel mai frumos Craciun😄 Cred ca as asculta numai albumul in loc de colinde :)) Nu mi-ar mai trebui altceva .

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/10/14, 11:38 PM
  31. Ideea este foarte buna. Eu sunt o mare fana Super Junior, si voi incerca a comentez si sa fiu activa…desi sunt cam in urma, concursul incepand cu data de 13 septembrie😄. Insa ,chiar daca nu voi castiga,deoarece probabil nici nu sunt pe aproape, as vrea sa stiu cum ati facut rost de albume…de pe net cumva?

    Posted by Oana Vasilica | 2011/10/22, 10:46 AM
  32. foarte tare!

    Posted by Manea Adina Mihaela | 2011/11/04, 4:20 PM
  33. Ma bucur nespus de mult ca exista si un cd 2ne1 pentru ca sunt o mare fana a fetelor❤ si cu ocazia asta mi-ar placea foarte mult sa castig,astfel voi incerca sa fiu cat mai activa pentru ca hallyudex devine un forum din ce in ce mai interesant ,iar pentru ca articolele sunt foarte atractive, le citesc cu multa placere! buna treaba si fighting!!!!!❤

    Posted by Lee Hana | 2011/11/06, 3:25 PM
  34. Mi-as fi dorit atat de mult cd-ul mblaq. dar am aflat prea tarziu de site …

    bafta!!!🙂

    Posted by CristinaBlaga | 2011/12/12, 12:21 AM
  35. E deja 16 si inca nu ati anuntat cine a castigat. Va rog nu ne mai tineti in suspans. Daca ati terminat de numarat, anuntati cine a castigat. 3 luni am visat sa castig si acum ma omoara emotiile, vreau sa stiu daca sa astept un cadou de Craciun de la voi.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/12/16, 4:17 PM
  36. Felicitari Castigatorilor ^____^ Eu n-am avut timp (Adica n-am stiut sa mi-l programez) sa las comm-uri, si acum c-a venit vacanta imi voi organiza timpul si astept viitoarele concursuri :)) Orcum, bafta si felicitari viitorilor castigatori ^____^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:44 AM

Lasă un răspuns

