citeşti...
→ PHOTO ALBUM, photoshoot ♥~

[PHOTOSHOOT] Shin Se Kyung pentru „CeCi Korea” (Ediţia de Septembrie)

Pentru ediţia din Septembrie a revistei „CeCi”,Shin Se Kyung s-a transformat într-o păpuşă Pierrot abandonată.

Conceptul acestei şedinţe foto este unul unic deoarece actriţa a trebuit să exprime singurătatea Pierrotului lăsat în urmă după terminarea unui impresionant spectacol. Părul scurt şi jobenul ,o fac pe Shin Se Kyung să pară ca şi cum ar fi desprinsă dintr-o animaţie,împreună cu stilul ei misterios,dar totodată şi drăguţ.
Reprezentantul şedinţei foto a declarat: „Este dificil s-o descrii pe Shin Se Kyung printr-un singur cuvânt pentru că ea ascunde o multitudine de calităţi. Ca şi actriţă,ea într-adevăr are un potenţial infinit”

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Credits:
Sursa: Newsen via Nate  || allkpop
Poze: CeCi Korea

Discuție

9 thoughts on “[PHOTOSHOOT] Shin Se Kyung pentru „CeCi Korea” (Ediţia de Septembrie)

  1. Vai, cat de dragutza este… chiar are potential Shin Se Kyung si mai mult se vede clar ca in fiecare poza exprima alt sentiment… frumos, foarte frumos:*

    Posted by Tony Giny | 2011/09/14, 10:15 PM
  2. Oh my…Cand am vazut photo shooting-ul, mi-a venit in minte „Alice in Wonderland” combinat poate cu putin Neverland si, asta va suna absurd, Kaleido Star. Da, cam asta mi-a implantat in cap. E imaginea aceea de circ cu influente steam-punk, lucru pe care-l gust cu placere de cate ori am ocazia. Din pacate, nu ma pot exprima in legatura cu modelul, dat fiind faptul ca nu am anumite cunostiinte despre ea. Dar, imi plac expresiile fetei ei, care imi transmit acel sentiment de singuratate care, se pare ca ar fi conceptul photo-shooting-ului ^^.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/15, 12:44 AM
  3. Deci brusc imi doresc sa ma tund :)))) Imi place conceptul foarte mult, nu stiu, imi da asa o stare aparte..iar Shin Se Kyung e pur si simplu..wow! Cred ca se afla printre putinele fete carora le sta bine cu tipul acela de ochelari! ^^

    Posted by Rukusandara Kwon | 2011/09/15, 3:59 PM
  4. Brb ma duc in Coreea sa ii dau o imbratisare *squels in delight* *adopting a freaky atittude* …. Arata exact ca o papusa de portelan :X ce draguta e😀 … *walking away to play with dolls*

    Si apropo vreau palaria aia de pe capul ei,pantalonii in carouri,bluza alba si fusta aia rosie grozava ,hanor–– …. *Computer shutting down due to stupidity overload* Bye Bye ^^

    Posted by Angela Costina | 2011/09/15, 4:25 PM
  5. Waw chiar te pierzi in ochii ei sunt foarte negri parca sunt doua margele,daca o pui langa o papusa nu cred ca poti face diferenta pentru ca are o frumusete pe care o intalnesti rar.
    Ea este o persoana care stie cum sa atraga publicul doar prin frumusetea ei…
    Tristetia si singuratatea din aceste poze iti sar prima oara in ochi cand privesti acest photo-shoot.

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/15, 4:36 PM
  6. Foarte artistice pozele…e draguta:)

    Posted by Lee Hana | 2011/09/15, 10:33 PM
  7. Oh Gawd. Chiar ca nu poate fi descrisa in cuvinte… Pozele cu jobenul sunt absolute MASTERPIECES.

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/16, 12:53 AM
  8. [continuare] E o artista completa, e aproape uimitor cum poate sa exprime atat de puternic si clar un sentiment. Cred ca se cunoaste pe sine foarte bine, altfel n-ar fi putut sa redea atat de bine ideea shooting-ului, care e si ea geniala, btw. 8-?

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/16, 12:55 AM
  9. o combinatie de stiluri e mai greu in ziua de azi sa intri in mai multe posturi,rareori gasesti persoane carora sa le stea toate stilurile bine,insa Shin Se Kyung reuseste sa para divina indiferent de ceea ce poarta:)

    Posted by Lee Hana | 2011/10/02, 11:00 PM

Lasă un răspuns

