citeşti...
→ NEWS, → PHOTO ALBUM, k drama news ♥~

[NEWS] „Poseidon” dezvăluie posterele promoţionale

Posterele pentru drama ce urmează să aibă primul episod difuzat pe 19 Septembrie KBS,”Poseidon”,a dezvăluit 3 postere promoţionale.

Primul ne induce un oarecare mister prin acel fum albastru,care probabil este invocarea apei. Al doilea nu ne da prea multe informatii spre deosebire de al treilea unde putem vedea personajele principale şi câteva informaţii despre ele.
Pe alea treilea poster îi găsim pe Lee Sung Jae cu mesajul „Un bărbat care a pierdut totul din cauza valurilor”,pe Lee Si Young  „O femeie speriată de valuri”  şi pe Choi Siwon „Un bărbat care luptă împotriva valurilor”.

Photobucket Photobucket                      Credits:
Sursa + Poze: Naver via Sports Chosun
Articol: dramabeans.com

Discuție

10 thoughts on “[NEWS] „Poseidon” dezvăluie posterele promoţionale

  1. Avand in vedere ca Siwon a muncit mult la drama asta, incat nici nu a putut fi prezent la toate reprezentatiile cu SuJu, ma astept sa fie ceva foarte interesant🙂

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/09/15, 3:19 PM
  2. OMO! Citez: Lee Sung Jae – “Un bărbat care a pierdut totul din cauza valurilor”; Lee Si Young – ”O femeie speriată de valuri” şi Choi Siwon -“Un bărbat care luptă împotriva valurilor”. Abia astept 19 sept! Cred [sper] ca o sa fie foarte foarte interesanta drama asta. Can’t wait!

    Posted by Rukusandara Kwon | 2011/09/15, 3:38 PM
  3. Abia astept sa-l vad pe Siwon in drama asta.

    Posted by Simona Icleanu | 2011/09/15, 3:39 PM
  4. Bineinteles ca arata bine si sunt foarte interesante, doar trebuie sa atraga atentia..❤
    Prima data cand am auzit de acest serial credeam ca o sa fie in genul IRIS sau Athena, dar suna mai intrigant.. ^///^ Me like it~! ^____^
    Cred ca o sa aiba succes!!!!!~

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/09/15, 4:01 PM
  5. Drama pare foarte interesanta si faptul ca Siwon joaca in ea ma face sa mor de nerabdare.Toate cele 3 postare sunt foarte reusite si iti inspira mister,probabil de aceea astept acest serial atat de mult.

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/15, 4:18 PM
  6. Mi-a placut foarte mult cum a jucat Lee Si-yeong in drama Boys Before Flower si inainte sa ma acuzati ca mi-am pierdut mintile tin sa adaug ca a facut pe psihopata foarte bine, chiar mi-a parut rau pentru ea ca nu a primit nimic la finalul povestii.

    P.s. SI eu sper ca drama Poseidon sa nu semene cu Iris nu cred ca as mai putea trece de data asta peste moartea personajului principal fara sa sparg vreun monitor sau sa arunc un mouse (de preferabil nu ale mele , nu de alta dar mai am nevoie de ele). ^^

    Posted by Angela Costina | 2011/09/15, 5:17 PM
  7. omomomo pare foarte interesanta….asa dupa poza gandul ma duce la gen iris, city hunter…fugitive plan B insa asteptam sa descoperim daca ne va taia respiratia sau nu,insa pentru ca joaca siwon am presimtirea ca va fi o bomba ..boom :))

    Posted by Lee Hana | 2011/09/15, 10:32 PM
  8. Si uite asa, inca o drama la care trebuie, TREBUIE sa ma uit. :> Mi se par foarte interesante si intrigante descrierile alea. Si faptul ca sunt fan Siwon e un motiv in plus, desi nu cred ca mai aveam nevoie de unul, oricum ma uit. :))

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/16, 12:57 AM
  9. De abia astept sa apara! Imi auce aminte de City Hunter si trebuie neaparat sa o vad:D Au inceput sa imi placa astea politiste:P

    Posted by Tony Giny | 2011/09/17, 10:59 AM
  10. O poveste la care nu mai am rabdare deloc,vreau odata sa inceapa.E ceva nou,unde Siwon are un rol foarte potrivit lui.Abia astept ^_^

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/19, 9:44 PM

Lasă un răspuns

