citeşti...
→ OTHER

[OFFTOPIC] HALLYUDEX SUSŢINE „LET’S DO IT ROMANIA”

Cu toate că acest site este dedicat valului coreean, de data asta vom face o mică pauza pentru a discuta despre România. We live in this country after all, right? ^^

Pe 25 septembrie toată ţara face curăţenie sub sloganul „Let’s do it, Romania„.  Eu particip şi vreau să participaţi şi voi!! Am să particip alături de echipa Grupului Şcolar „Traian Demetrescu” din Craiova cum am făcut şi anul trecut.  Dacă şcoala/liceul vostru ia parte la această activitate, vorbiţi cu liderul grupului şi participaţi! Dacă nu se implică în această acitivitate, daţi un click aici pentru înscriere: http://www.letsdoitromania.ro/vreau-sa-particip . Ne ajutaţi la curîţenie? ♥ În urma efortului depus veţi primi o diplomă de voluntar care este foarte folositoare pentru viitor.

Chiar dacă am stat câteva ore în plicioare şi am adunat gunoiul altora, pentru mine a fost o experienţă plăcută.

Sfaturi utile pentru cei care merg pentru prima dată la curăţenie în ţară.

  1. Purtaţi ceva cu mânecă lungă şi tricou pe sub. Pantaloni lungi, lejeri, adidaşi şi o şepcuţă. Nu se ştie unde este trimis gruopul vostru (aflaţi în ziua respectivă când vă întâlniţi cu întreaga echipă) şi s-ar putea să vă treziţi într-o pădure de mărăcini aşa că trebuie să vă acoperiţi corpul cât mai bine. Şepcuţa şi tricoul-dacă vă trimit pe un câmp fără pomi, într-un loc unde nu există umbră, într-un loc foarte călduros..s-ar putea să plecaţi de acolo cu dureri de cap.
  2. Plecaţi cu „păpica” şi „apica” la voi. Nu se ştie în cât timp terminaţi treaba şi în „sălbăticie” nu prea există magazine. Sigur, este posibil să primiţi gustări din partea echipei „Let’s do it, Romania” (cum am primit noi de la firma Pan Group din Craiova), dar este posibil să nu ajungă pentru toţi, sau să vă vină iar foame.
  3. Mănuşi. Normal, le primiţi de la echipa „Let’s do it, Romania”, dar eu vă sugerez să veniţi cu ele de acasă şi să fie cât mai rezistente. Dacă veniţi (sau primiţi) cu mănuşi subţiri, de proastă calitate, s-ar putea să rămâneţi cu ele prin gunoi. Dacă rămâneţi cu ele prin gunoi..mânuţele voastre vor avea de suferit.

Sper să fie cât mai mulţi participanţi anul acesta!! Este o activitate foarte distractivă şi ajută mediul.

Voi aţi fost anul trecut? ♥ Şi dacă da, cum a fost? Aveţi de gând să mergeţi şi anul acesta? Avem bobocei pe aici?

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

9 thoughts on “[OFFTOPIC] HALLYUDEX SUSŢINE „LET’S DO IT ROMANIA”

  1. Nu am participat la nici un fel de activitate de genul pana acum pentru ca nu am avut ocazia in liceu. Astea sunt destul de recente. Daca sunt la facultate cum as putea sa ma inscriu? dak stie cnv sa ma anuntati si pe mine… e destul de interesant. Nu neaparat pentru diploma in sine ci pentru experienta:D Chiar mi-ar placea sa fac asta:P Tks pt informatie:*

    Posted by Tony Giny | 2011/09/15, 6:11 PM
  2. Profii mei sunt niste fitosi care probabil nu vor sa se murdareasca ; nu am auzit pana acum de proiectul asta prin liceul meu (dar la tv da) , fapt ce nu ma mira prea mult (nu ne spun niciodata ce de proiecte la timp TT_TT ) … oricum slabe sanse sa vina la clasele de-a 12-a , sunt prea concentrati sa ne tina morala cu bac-ul si sa ne „incurajeze” cu fraze de genul „anul asta a inceput prost si o sa o tina tot asa … luna de pe cer era intunecata ca niciodata” sau „acum in 2012 o sa murim mai bine impacati-va cu ideea si incercati sa fiti buni si boemi (falsi adica) ” (faza reala ne-a spus-o profa de engleza azi de la prima ora) asa ca ce rost are sa ne mai ingrijim de natura cand sfarsitul e aproape *heavy sarcasm*

    Acum pe bune as merge daca ne-am organiza😀

    Posted by Angela Costina | 2011/09/15, 6:39 PM
  3. Anul trecut am participat si eu cu trupa de dans la acest eveniment si sunt profund de dezamagita de organizarea foarte proasta si de faptul ca autoritatile nu dau importanta acestui eveniment important.Echipa din care am facut eu parte a fost trimisa sa stanga gunoiul dintrun fost parc unde boscheti sunt de 2 metri si unde este plin de tepi si am fost obligati sa ne bagam in spini si sa strangem cele mai dezgustatoare gunoaie…..De anul trecut pana acuma locul acela arata la fel ca inainte sa il curatam.
    Probabil anul acesta nu voi mai participa pentru ca romanul nu pastreaza si nu este corect ca uni sa stanga si alti sa imprastie…

    Trecand peste toate neplacerile ai un sentiment de implinire dupa ce termini curatenia si de aceea va recomand sa mergeti ca poate voi nu veti avea ghinionul pe care l-am avut noi…

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/15, 7:14 PM
  4. M-am inscris sa particip acum sper sa si ma duc … am fost si anul trecut dar nu in Bucuresti ci prin Galati [acolo eram atunci] si am mers cu grupul de prieteni care deja era inscris😀 A fost o experienta placut si desi s-ar face iarasi mizerie nu ma supara sa fac din nou curatenie😀 Ganditi-va ca daca nu am fi facut prima oara acum era dublu nu ?😀

    Posted by VeVy Daniella | 2011/09/15, 7:26 PM
  5. Eu personal sunt implicata si in organizare la nivelul judetului meu (Gorj) si, cu toate ca ni s-a intamplat si nou da multe ori sa ne lovim de persoane pe care nu le intereseaza, gen primari sau alte autoritati, sa stiti ca sunt si unii care sunt dispusi sa ajute. Asa ca nu va lasati descurajati de faptul ca oamenii vor continua sa arunce tot in aceleasi locuri sa ca profesorilor sau autoritatilor nu le pasa. Orice om, oricat cat de mic, poate sa faca diferenta!

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/09/16, 4:06 PM
  6. Pai la mine tot liceul vine:))
    Sunt boboc da:))
    Anul trecut am fost cu scoala meaa^^
    Si a fost super<3 Cu toate ca vremea nu a tinut cu noi.

    Posted by MinHii | 2011/09/16, 11:57 PM
  7. De fiecare data am participat la „Let’s do it Romania” impreuna cu toti din liceul meu si cu profesori,in plus nu o facem ca sa nu parem rai ci facem asta din placere ca totusi este tara de unde am venit si vrem sa arate curata pentru turisti care vin sa o viziteze pe langa asta nu e vorba doar iei hartile si mizerile ci este si distractiv cafaci asta impreuna cu coelgi si prieteni tai,poti avea amintiri placute.Numai ca la fel cum zicea si diriginta mea e foarte distractiv sa facem curatenie ca urmatoare zi va fi la fel.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/17, 2:02 PM
  8. great!then let`s do it!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 1:34 AM
  9. Pare interesant, bai. N-am mai facut asta pana acum, dar pare intr-adevar distractiv si o metoda buna sa mai schimbam cu totii decorul. Ar fi interesant daca ne-ar pune si Kpop in timp ce facem curat, ca sa ne dea motivatie. [BAM RATATATA *picks the empty bottle* TATATATATA *picks the chips bag* BEAT]

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/18, 10:00 PM

Lasă un răspuns

