citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] B1A4 dezvăluie videoclipul melodiei „Beautiful Target”

B1A4 au lansat într-un final videoclipul melodiei „Beautiful Target” după ce la începutul săptămânei trecute,agenţia a început să dezvăluie zilnic câte o poză teaser a fiecărui membru,pentru ca mai apoi să apară teaser-ul videoclipului. Astăzi,16 septembrie,a fost lansat videoclipul întreg.

Pe 30 August ,băieţii şi-au anunţat comeback-ul prin daum cafe-ul lor.Anul acesta,în Aprilie,au debutat cu mini-albumul „Let’s Fly”.

B1A4 au lansat şi cel de-al doilea mini-album,având comeback-ul săptămâna aceasta.

Credits:
Articol @koreaboo.com
Video @chB1A4

 

Prin urmare,ce credeţi despre noul videoclip?V-aţi aşteptat la un asemenea comeback sau vroiaţi ceva mai mult?

Discuție

10 thoughts on “[NEWS] B1A4 dezvăluie videoclipul melodiei „Beautiful Target”

  1. Ador formatia asta de baietei simpatici. Imi dau impresia ca sunt asa micutzi, nuj d c:D oricum si de data asta mi-au depasit asteptarile! Bv lor! sa o tina tot asa:*

    Posted by Tony Giny | 2011/09/17, 10:57 AM
  2. Ii iubesc pe baieti sunt atat de cute si de amuzanti…Nu ma asteptat la un asemenea comeback ei au facut mult mai mult decat credeam eu…..Nu ma pot opri inca din zambit dupa acest video este genial :x:x:x

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/17, 11:19 AM
  3. B1A4 sunt preferatii mei dintre cei care au debutat anul acesta. Imi place mult videoclipul si melodia e foarte catchy. Sunt foarte draguti si ma fac sa zambesc pe tot parcursul videoclipului. L-am recunoscut si pe Gyeongjin in videoclipul asta, e foarte tare! E mai bun decat m-am asteptat si le tin pumnii sa ia premiul Best Rookie Award anul asta.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/17, 12:17 PM
  4. ZOOM zoom zoom!!! Cu siguranta o sa fiu cu ochii in patru pe ei.. kekeke~ Nu prea sunt „fana” cute songs, dar asta, si inca, cateva sunt prea prea prea dragute..❤
    B1A4 au avut un debut foarte reusit si chiar ma bucur, baietii sunt TALENTATI si draguti si amuzanti.. Chiar m'am uitat la o emisiune cu ei si cei de la BlockB si vreau sa zic ca merita ce'i mai bun!! <333 Sper sa aiba succes si in viitor..
    Video-ul e atat de colorat si amuzant..❤ Pana si mamei i'a placut.. kekeke~
    "I Love you like a Love Song!"❤

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/09/17, 12:48 PM
  5. Tot dau replay si imi place din ce in ce mai mult si incep sa vad detaliile,oarecum.. kekek~
    Sunt atat de energici si parca ma incarca si pe mineeee.. <333
    BARO are un rap foarte bun,dar in modul dragut.. ^////^
    Si mereu mi'au placut video-urile cu "poveste", chiar imi era dor de unu.. E diferit si adorabil..🐱
    Goffies!!

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/09/17, 12:54 PM
  6. ce sweet !!!!!!!!!!!!!cel mai mult mi-a atras atentia zambetul lor pana la urechi, la care m-am uitat pe tot parcursul videoclipului, fiind funny si colorat si dand un aer adolescentin si innocent:) iar melodia este absolut superba!sunt sigura va vor revenii in forta si vor avea parte de mult succes si de mai multe zambete!:)si sa nu mai vorbim si de baieti care sunt extrem de frumosi:)…^__^

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 1:06 PM
  7. hehehehe *laughing stupidly crazy* … *clearing throat* vai ce dragute sunt urechuisele alea ♥_♥ errrr *awkward* scratch that.
    Daca ar iesi Jinyoung la o intalnire cu o tipa buna ca aia din videoclip si eu l-as deranja :))) … dar sper ca nu o sa fac pe crazy stalkerul ca baietii si sa dau foc „din greseala” la o cladire (presupun ca rugamitile lor arzatoare au ajuns la toate divinitatile aduse in proagul disperarii, posibile) … dar ce e mai bun in a impresiona o fata decat o uniforma, so Jinyoung hunny-bunny you don’t stand a chance *crazy vibe* come to momah to pat your back––-
    Pacat ca Baro a trebuit sa sufere consecintele si sa isi ia traditionala palma intamplatoare peste fata (b***h slap if you ask me) in numele intregii echipe … Jinyoung you’re the boss we get it now . Amen~

    Posted by Angela Costina | 2011/09/18, 3:33 PM
  8. Uhm nu stiu… sorry to say dar clipul e putiiin cam pueril, iar melodia n-are sare si piper. M-as fi asteptat la ceva mai mult din partea lor, mai ales ca mi-a placut debutul cat de cat. Cea mai buna parte e coregrafia, care chiar mi-a placut. E interesanta si originala, dar mi-ar fi placut si mai mult daca ar fi fost producatorii mai atenti cu piesa in general. Q_Q Imi plac mult ochelarii lor, in schimb, daca asta ajuta.😀

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/18, 10:10 PM
  9. keke . chiar ca e o melodie draguta ^^

    Posted by Marc Mariana | 2011/09/19, 4:22 PM
  10. …….imi placcei de la B1f4 sunt simpatici,clipul nu ma dat pe spate,prefer clipurile mai mature,cele de imagine
    insa e ceva diferit si imi place nu e rau,baietii sunt asa comici

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/29, 8:54 PM

Lasă un răspuns

