citeşti...
→WWB, style ♥~

[STYLE] WHO WORE IT BETTER? Kim So Yeon vs. Park Han Byul

Kim So Yeon şi-a făcut apariţia la Asia Model Awards într-o rochie semnată “Blumarine” – Colecţia Primăvară 2011, pe care a accesorizat-o cu o brăţară mare, aurie şi un mix interesant de lănţisoare – botinele negre, peep toe, şi ele accesorizate cu lanţuri îi completau ţinuta. La o conferinţă de presă dedicată noului său film, Park Han Byul a purtat o versiune modificată a rochiei, cu pantofi magenta din piele întoarsă, franjuraţi şi brăţări cu animal print.


Cu părere de rău, versiunea purtată de Park Han Byul arată de parcă ar fi fost spălătă cu o pereche de indispensabili roz şi (pe deasupra) luată cu spatele în faţă! Roz la pantofi – roz la rochie; animal print la rochie – la fel şi brăţările… Ce-i prea mult e prea mult!

Şi totuşi, să fie coafura ceea ce îi “îndulceşte” imaginea? Voi ce credeţi: care dintre cele două a făcut rochia să strălucească, şi care a fost depăşită de situaţie?

About LisetteVaux

My motto: It takes a certain courage.

Discuție

13 thoughts on “[STYLE] WHO WORE IT BETTER? Kim So Yeon vs. Park Han Byul

  1. da sunt de acord cu tine
    Kim So Yeon arata mult mai bine in rochia asta!
    si a stiut sa o puna in valoare🙂

    Posted by Aida | 2011/09/17, 11:58 AM
  2. Amandurora le sta bine in rochie, dar Kim So Yeon a accesorizat-o mai bine. Botinele ei sunt superbe! Cele ale lui Park Han Byul poate ar fi fost mai bune daca nu ar fi avut franjuri. Dar nu cred ca trebuia sa mai poare si lantisor, pentru ca oricum nu se observa deasupra rochiei cu imprimeu. Lantisorul i s-ar fi potrvit mai bine lui Park Han Byul care are zona gatului goala, binenteles daca ar renunta la bratarile alea. Imi place mai mult coafura lui Park Han Byul, pe Kim So Yeon parca nu o avantajeaza. Totusi, Kim So Yeon a purtat-o mai bine.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/17, 12:07 PM
  3. Hmm..dupa parerea mea amandoua sau asortat cum trebuie ,dar Han Byul felul pe care a combinat papuci ,rochia si accesorile este cam lipsit de inspiratie si fara stil.Iar So Yeon a combinat foarte bine accesorile cu pantofi.Din punct de vedere coloristic Han Byul pica la fel de mult culoarea pantofilor ies cei mai in evidenta sunt mult prea aprinsi…probabil a iecnrcat sa se asorteze cat de cat dar rochia cu culaorea aceea roz apre decolorata.Acuma fiecare cu parerea lor ^_~.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/17, 12:08 PM
  4. Ooooh~~ Doua dintre actritele mele preferate ~ Imi este destul de greu sa aleg si nu din cauza asta.. Desi rochia este aceeasi stilurile sunt diferite si fiecare a adaptat’o intr’o modalitate proprie..Felul in care au combinat’o cu accesoriile definesc tocmai personalitatea lor..
    Ghidandu’ma dupa „Omul face haina, nu haina pe om” as spune ca ambele sunt superbe si au facut o alegere care le avantajeaza si defineste…
    Dar acum din punct de vedere critic,desi nu as avea dreptul asta..kekeke~ As fi deacord cu voi..So Yeon unnie a ales accesoriile „la fix” ~ Se potrivesc perfect cu rochia si felul in care si’a prins parul~ Este o adevarata diva..
    Pe de cealalta parte nu pot sa critic modul in care au fost alese nici accesoriile [lui] Park Han Byul~ Adaugand putina culoare a intinerit tinuta si a facut’o potrivita personalitatii ei, cum am mai zis..
    Practic nici una nu a facut greseli de still sau combinatii aberante, dar rochia o defineste mai bine pe Kim So Yeon.. ^___^

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/09/17, 12:33 PM
  5. Si eu am aceiasi parere ca si tine,Kim So Yeon arata mult mai bine aceasta rochie…..a stiut cum sa asorteze pantofi cu rochia si cu accesorile,dar Park Han Byul a ales varianta gresita de data asta pentru ca nimic din tinuta ei nu are lagatura….
    Poate data vitoare va fi mai atenta cand se imbraca

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/17, 4:36 PM
  6. Din cate am vazut atat Kim So Yeon cat si Park Han Byul au incercat sa fie elegante si chic in felul lor and all that. Totusi, daca ar fi sa-mi dau cu parerea si sa aleg una din ele, clar as alege-o pe Kim So Yeon. Si asta pentru ca imi place cum a asortat pantofii aceia still glam-rock cu rochia la care n-ar merge ceva prea cuminte si dulce dar nici exagerat. Imi place ca si-a pus foarte bine rochia in valoare, spre deosebire de Han Byul careia i-am vazut mai intai pantofii si apoi rochia😄. Formele actritei So Yeon sunt mai potrivite pentru rochia mulata. Nu poti sa porti o rochia mulata daca nu ai ceva curbe care sa arate sexy in asa ceva. Apoi, Han Byul are probabil alta varianta a rochiei care, nu stiu, e cam ciudatica si, dupa parerea mea, pur si simplu nu e facuta pentru ea. Rochia actritei So Yeon are si putin spate gol ceea ce e super sexy cu parul prins in coc. Prin urmare, o voi alege pe Seo Yeon ^^.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/18, 3:37 PM
  7. Sincer, nu am pregatirea si cunostintele necesare pentru a imi exprima parerea la fel de bine ca fetele de mai sus (daca vreau sa scriu 7 randuri o dau in aberatii si bla-bla-uri la greu) dar cred ca ai dreptate cand vine vorba de rochia aceea combinata cu pantorfii roz (dupa mine ii da o tenta de femeie disperata) , dar ce vrei asta sunt vedetele si uneori se imbraca pentru a atrage priviri si articole pe masura ,uneori am impresia ca se folosesc de status pentru a arata cat mai wacky posibil😀 :)))

    Posted by Angela Costina | 2011/09/18, 5:24 PM
  8. Sincer, cand am vazut imaginea prima data, inainte sa citesc ceva, si eu am crezut ca HanByul a luat-o cu spatele in fata, ceea ce a fost destul de amuzant la inceput.🙂 Dar cu toate ca sunt un fan al decolteurilor in general (not in a pervy way ofc), trebuie sa recunosc ca SoYeon a dat o nota de eleganta, gratie si stil rochiei, si ca a purtat-o, clar mai frumos si mai onorabil decat HanByul, care da o imagine inconfortabila, pana la urma. o.o Cat despre accesorii, cred ca HanByul ia punctul aici, bratarile ei mi-au placut foarte mult in combinatie cu rochia.❤ La incaltaminte mi-a fost FOARTE greu sa ma decid. Amandoua sunt absolut adorabile si se potrivesc bine, insa parca ma simt mai atras de lanturile alea ale lui SoYeon, deci inca un plus pentru ea. In ceea ce priveste coafura, aici HanByul primeste din nou punctul, imi place, fara discutii, mult mai mult parul ei, in special nuanta si stilul bretonului. In concluzie, preferata mea este SoYeon, insa a intrecut-o pe HanByul doaar cu putin. Daca HanByul ar fi purtat versiunea originala a rochiei si s-ar fi gandit putin inainte de opincile alea roz bombon, ar fi facut cu siguranta o figura buna, dar greseala se plateste. :))

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/18, 10:30 PM
  9. Foarte frumoasa rochita,amandoua arata superb in ea.Dar personal,imi place mai mult cu sta pe Park Han Byul.Este doar o opinie personala.Mi-ar place si mie genul asta de rochita,pare perfect pentru o petrecere.

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/20, 11:38 AM
  10. Vai ce picioare ai Park Han Byul >.<

    Posted by Dee | 2011/09/24, 11:53 AM
  11. Cu siguranta Kim So Yeon🙂 Imi place foarte mult cum ii sta.Botinele sunt geniale🙂

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 10:19 PM
  12. Cred ca Kim So Yeon, in primul rand pentru ca ea a fost prima care a purtat-o, iar Park Han Byul a cam copiat-o, dar n-am nimic nici cu Park Han Byul orkum🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/01, 6:43 AM
  13. Imi place foarte mult Han Byul si de obicei se imbraca superb insa de data asta Kim So Yeon a purtat mult mai bine aceasta tinuta.

    Posted by SkyDragon_Love/Hate | 2012/11/28, 1:23 PM

Lasă un răspuns

