citeşti...
the great escape ♥

THE GREAT ESCAPE LUNA SEPTEMBRIE – DOWNLOAD


Versiunea download a revista „THE GREAT ESCAPE” este acum disponibilă pentru voi. ^^ Sperăm să vă placă, să o citiţi cu mare drag şi să ne vizitaţi la următorul număr.

Şi dacă tot vorbeam de următorul număr, vreau să vă anunţ că au mai rămas câteva articole disponibile. Dacă vreţi să faceţi parte din echipa noastră de redacţie, le găsiţi aici AICI.

Şi acum..link-ul de download ~ http://www.mediafire.com/?ll3pzz8lu4t0443

Mulţumim echipei pentru munca depusă! ♥

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

9 thoughts on “THE GREAT ESCAPE LUNA SEPTEMBRIE – DOWNLOAD

  1. park boom e preferata mea….este cea mai frumoasa coreeanca ,iar cu rochia de mireasa m-a lasat pur si simplu fara cuvinte:)

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 1:32 PM
  2. Ma bucur ca acum putem downloada revista pentru ca mie mult mai usor sa o citesc asa….Pana acum nu am reusit sa o termin,dar acum sigur o voi citi in intregime.
    Abia astept numarul urmator sunt atat de multe nouatati pe care numa de la voi le putem afla.

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/18, 2:10 PM
  3. Multumesc pentru link , data viitoare cand vreau sa ii arat surorii mele articolul de frumusete nu va mai trebui sa caut pe net😀

    Posted by Angela Costina | 2011/09/18, 4:54 PM
  4. o putem cumpara si de la presa?

    Posted by elena elysor | 2011/09/19, 10:00 AM
  5. tare revista…se poate cumpara si tiparita sau numai in format digital este? in orice caz ar fi tare sa merg la un chiosc de ziare si sa vad revista asta si bineinteles altele despre Kpop

    Posted by Roxana Flavia Repede | 2011/09/20, 5:15 PM
  6. Cred ca o sa-mi fac un dosar special unde sa am toate numerele revistei sau daca ma chinui putin,o sa reusesc sa o scot cumva si sa o am in format tiparit dar trebuie sa gasesc o cale sa fac lucrul asta….nu cred ca e atat de usor dar pentru o revista ca asta merita,rar gasesti asa ceva =)))

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/20, 8:59 PM
  7. Cu ce program pot sa o vad? Nu merge sa se deschida.

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 9:15 PM
  8. Am download-at-o \:D/ Am revista TGE in calculator \:D/ Yeyyyyyy ^____^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:23 AM
  9. App, Bravo SHINee ^____^ Cata fericire sa vad ca ajung asa departe😀 Yeyyyyyy ^^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:25 AM

Lasă un răspuns

