citeşti...
→ NEWS, → PHOTO ALBUM, kpop news ♥~, photo event ♥~

[NEWS] 2AM se transformă în Miss A

2AM s-au transformat în „Miss A” în cadrul fanmeeting-ului susţinut pe data de 17 Septembrie,intitulat „2 O’Clock”

Comica transformare a băieţiilor a primit reacţii pozitive,după ce Jokwon a dezvăluit video-ul din timpul repetiţiilor prin intermediul Twitter-ului său şi a scris descrierea „Miss A…M”.
Cetăţenii care au văzut video-ul imediat au comentat: „Mă simţeam trist(a) că nu voi putea să ajung la fanmeeting,dar mă bucur că au uploadat video-ul”,”Nu e toată lumea draguţă?”,”Atât de amuzant”,”Coregrafia celor de la Miss A s-a transformat în asta” şi  „Maeştrii transformării”.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Şi ca bonus,video-ul de la repetiţii.

Ce părere aveţi despre transformarea băieţilor?

Credits:
Articol @koreaboo.com
Poze @newsen
Surse @StarNews || Soompi || SunNStars

Discuție

14 thoughts on “[NEWS] 2AM se transformă în Miss A

  1. comedie totala:)) vor sa para atat de feminini! tare:)) totusi ii preferam mai masculini nu?:)

    eu pur si simplu ii vad superbi in videoclipul de mai sus….iar melodia este bestiala:)❤

    Posted by Lee Hana | 2011/09/18, 1:13 PM
  2. Pentru o trupa care canta balade si care nu prea danseaza, s-au descurcat de minune. Cred ca atitudinea lor de tipi duri, dar cu o mica latura mai dulce (cum ziceam, canta balade), tocmai s-a dus pe apa sambetei =)). Oricum nota 10 din partea mea pentru reprezentatia de mai sus ^^

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/18, 2:24 PM
  3. Eu sunt atat de invidioasa pe ei pentru ca sunt atat de buni si eu ma chinui sa invat coregrafia…Imi plac baieti de la 2AM pentruca sunt foarte amuzanti si nu se dau in laturi de la nimic.
    Eu cred ca ei si Miss a ar face fi o trupa de invidiat :))

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/18, 2:29 PM
  4. Imi place mult miss AM. 2AM s-au mai transformat in miss A si inainte pentru Bad Girl Good Girl : http://www.youtube.com/watch?v=J8MSFJzBILs&feature=related Sunt amuzanti si imi place cum Jo Kwon are tot timpul rolul de Min (Kkap Kwon si Kkap Min). Intamplarea face ca in timp ce scriu acest comentariu, e la radio 2AM cu Can’t let you go even if I die. Miss AM nu par sa fie aceleasi persoane cu 2AM, dar imi plac ambele ipostaze.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/18, 2:37 PM
  5. Vazusem intr-o emisiune ca ziceau baietii de la 2am(si 2pm) ca nu vor sa mai fie chemati bestii … sigur teddy grizley bear … come here kitty kitty let me scratch your pawn .Astia transforma orice melodie normala de fete in 3 minute si n-secunde de palpitatii si infarcturi multiple pline de testosteron , asa ca cu siguranta ca o sa ne trezeasca sentimentele materne si protective din noi cand rain o sa vina in fata multimii si o sa zica ca e defapt femeie (blasfemie).

    Posted by Angela Costina | 2011/09/18, 3:47 PM
  6. Aigoo, criminali😄. Ar trebui sa mai faca asemenea schimbari. Mai ales ca sunt si amuzanti si le iese bine, asa ca un gag concert in timpul fanmeeting-urilor sau mai stiu eu ce. Anyway, sunt simpatici si ii prinde imaginea asta de oameni care nu se iau prea in serios de multe ori. Si daca tot suntem aici ma intreb cum ar arata coregrafia de la „Breath” facuta de ei. Anyways, good job : )). Made my day😄.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/18, 5:45 PM
  7. @ 1:54 si de la 3:06 LOOL =)))))) I loled like shit
    Dar sincer sa fiu imi place versiunea masculina a piesei, mi-ar placea sa scoata 2AM un ballad version la „Good-bye Baby”. Ar fi un hit, lol, mai ales daca in MV ar dansa asa. Oricum, chiar m-au facut sa rad, ma ales ca ador parodiile in general. :3

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/19, 4:33 PM
  8. O doamne…de asta iubesc eu coreeni sunt foarte amuzanti :))Tot ce pot sa zic e ca lui Jo Kwon ii sta foarte bine asa xD.Inceputu videoul incepe normal in stil baietesc,dupa care se antreenaza pt armata,si dupaia se transforma in fete,este chiar comic.Imi alce foarte mult .Danseaza bine,sunt amuzanti,asta e tot ce conteaza😀

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/19, 8:02 PM
  9. ….intotdeauna mia plcut cum danseaza,itro varinta comica dar totusi ei sujt o trupa care canta balade nu danseaza
    insa se descurca foarte bine.Despre clipul in care danseaza pe melodia celor de la miss A ce sa spun e genial,sunt asa de comici

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/29, 8:52 PM
  10. Waaa… sunt niste dansatori nemaipomeniti … par atat de feminini dar in acelasi timp si amuzanti . Ma uitam numai la siluetele lor perfecte care se miscau atat de bine .. nu am ce sa spun .Imi place comica lor transformare .

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/09, 11:23 PM
  11. ah ce draguti sunt dar sa ramana la ale lor ca nu prea le iese merge asa si asa dar na tot mai bine sunt ei originali

    Posted by Ady Adelinutza | 2012/02/24, 3:12 PM
  12. kyaaa~ ce cute sunt❤

    Posted by Cristina Gabriela | 2012/02/25, 1:07 PM
  13. Aigoo~ * died laughing* baieti astia sunt criminali❤

    Posted by Soo Youn | 2012/02/26, 1:50 PM
  14. mi se pare ca pe jinwoon si jokwoon ii prind cel mai bine dansurile acestea. cu toate ca mie mi.a placut mult de ei intr.un filmulet cand dansau kara step.:)))

    Posted by Dana Ha | 2012/02/26, 5:08 PM

Lasă un răspuns

