citeşti...
style ♥~

[STYLE] WHO WORE IT BETTER? GDragon vs. Dara

YG Family Edition

Se ştie că prin YG, hainele şi accesoriile umblă libere, de la idol la idol, astfel încât preaiubitul lider BIG BANG, GDragon şi cea mereu veselă Dara(2NE1), au purtat la un moment dat aceeaşi şapcă… „încornorată”!
GDragon a purtat şapca semnată KTZ 2011 Spring/Summer Collection, la festivalul de muzică Angel Price, pe când Dara, la o vizită la magazinul Etude House, alături de Minzy. Cine a purtat-o mai bine? Pai GD este atât de accesorizat, nici nu te poti atinge de el! Ţinte, brăţări, inele, cercei, fermoare, esarfă.. Personal, m-aş lăsa pe mâna Darei, care şi-a păstrat outfit-ul relativ simplu.
Deci, cui îi stă mai bine cu corniţe?

About LisetteVaux

My motto: It takes a certain courage.

Discuție

14 thoughts on “[STYLE] WHO WORE IT BETTER? GDragon vs. Dara

  1. lui gd gd gd baby pentru ca ii creaza un look mai cute ,mai copilaresc:)gd gd gd baby:))

    Posted by Lee Hana | 2011/09/19, 12:02 AM
  2. Trebuie sa fiu de acord cut tine. Clar Dara, ii pune un fel d accent p tot outfitul pentru ca simplitatea este transformata de sapca funny. El este multi-accesorizat, iar coarnele nu mai ies in evidenta, sunt doar cv in plus. So… Dara!

    Posted by Tony Giny | 2011/09/19, 11:22 AM
  3. Awwiees, couple hats, so cute❤
    Mie mi se pare ca fiecare a purtat sapca potrivit stilului sau, fie simplist, fie accesorizat. Deci both :3

    Posted by Rinnie Mc | 2011/09/19, 3:18 PM
  4. Imi place mai mult cu ce a purtat-o Dara, dar G-Dragon are propriul lui stil si nu-mi permit sa-i critic accesorizarea. Deci amandurora le sta bine cu ea si au combinat-o in functie de propriul stil, deci perfect.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/19, 3:50 PM
  5. WHO WORE IT BETTER? chestile de genul asta mi se par o mare prostie :)) damn …

    Posted by Marc Mariana | 2011/09/19, 4:19 PM
  6. Mie imi plac amandoi,deoarece cornitele acelea le poti asorta cu orice,cu un stil simplu sau unu cu care sa te prezinti pe scena,acesorizandul cu tinte il face un ”bad boy”,pe cand Dara purtandul cu outfitul normal face sa apra ca poarta acea saptca cu corinte doar pentruca ii palce aceea saptca.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/19, 8:19 PM
  7. GD nu mi se pare a fi tipul „CL”, adica sa ii vina bine tintele, cornitele, si alte chestii violente, el e mai funky asa, in opinia mea, deci Dara FTW, chiar daca ea e mai cute si mai :3 bunny asa, e o combinatie foarte interesanta, si face cornitele alea sa arate mai degraba dragut si aegyo decat badass, deci clar Dara wore it better.❤

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/19, 9:07 PM
  8. Uhm, nu stiu cum sa exprim avand in vedere ca sunt doua persoane de sex opus. Adica, fiecare poarta aceea sapca altfel. GD e un fashionist, care intotdeauna m-a coplesit cu nenumaratele tinute funky pe care le poarta atat pe scena cat si in pozele surprinse de fani. Dara este si ea la randul ei, o fashionista, mereu cu o atitudine fresh si energetica. Tinutele ei ii reflecta si mai mult personalitatea. Revenind la subiect, GD a asortat acea sapca la o imbracaminte funky, cu tinte si piele, pe cand Dara a adoptat o tinuta cuminte dar chic. Totusi, au participat la evenimente diferite, dat fiind faptul ca GD e chiar pe scena si de aici se explica o extravaganta mai pronuntata decat a Darei.

    Personal, as alege-o pe Dara pentru ca, aceea sapca ii da o imagine de cutie pie impreuna cu esarfa colorata. GD e oricum un fashionist mai ales pe scena. Dar, o aleg pe Dara pentru ca imi place foarte mult cum a asortat sapca la un palton si o esarfa colorata. Cuminte dar totusi funky si niciodata exagerata ^^.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/21, 8:00 PM
  9. hmmm … as spune ca amandoi .
    Daca ar fi dupa mine as purta sapca alaturi de o tinuta ca a Darei pentru ca a reusit sa ii ofere simplitatii o aura mai jucausa si in acelasi timp este foarte stylish. Dar si lui GDragon pot spune ca i se potriveste perfect sapca , pentru ca se imbina perfect cu accesoriile pe care le poarta deja, la asta ajutandu-l mai ales cornitele. Pot spune ca e chiar foarte potrivita sapca „incoronata” pt stilul sau!

    Oricum in final intrebarea era „Deci, cui îi stă mai bine cu corniţe?”
    Raspunsul meu va fi: „Darei” , pt ca as purta-o si eu la fel ca ea intr-un stil inclinat spre simplitate, dar totusi ludic.

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/10/15, 12:12 AM
  10. Eu o prefer pe Dara de data asta…….Imi place foarte mult cum ii sta lui Dara,a purtato in timpul libe in timp ce GD a ales sa o poarte pe scena,iar eu nu prea sunt de acord cu asta pentru ca la un concert cel mai mult iti doresti sa il vezi pe artist si in momentul in care el este incarcat cu tot felul de accesori nu prea il poti vedea asa cum este el….parerea mea.De asemenea GD are prea multe accesori pe el si sapca este in plus.

    Posted by Andreea Ianos | 2011/10/15, 10:04 PM
  11. Abilor le sta bine, si amandurura le da un stil foarte interesant, dar tind spre Dara😀

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/01, 6:59 AM
  12. ce sapca draguta🙂
    eu sunt o adepta a stilului cute si a celui clasic (intr-o oarecare masura) deci cred ca si eu m-as lasa pe mina Darei
    dar si pe GD il prind bine coditele :))

    Posted by Daniela Rudnic | 2012/02/26, 2:09 AM

Lasă un răspuns

