citeşti...
→ OTHER

GIRLS’ GENERATION vs. DEMI LOVATO

Demi Lovato (19 ani) a debutat ca actriţă în anul 2008. Tot ea este protagonista serialului Disney “Sonny with a chance” <<Sonny şi steluţa ei norocoasă>>. Albumul ei de debut <<Don’t forget>> a fost lansat în anul 2008 şi cel de-al doilea album  <<Here we go again>> în anul 2009. Din cauza unor probleme emoţionale, Demi a fost nevoită să renunţe la muzică şi cinematigrafie pentru un timp, pentru a primi tratament şi ajutor din partea unor specialişti în octombrie 2010.Demi a lansat un nou album <<UNBROKEN>> anul acesta, în luna septembrie.

Eu sunt fană Demi Lovato din anul 2008, îmi place foarte mult muzica ei şi o ascult cu mare drag. Cum sunt fană, un nou album Demi Lovato este ca o binecuvântare pentru mine. Azi am făcut rost de albumul “UNBROKEN” şi am ascultat o parte din track-uri. Albumul are un stil diferit de cele precedente, un sound mult mai matur..o nouă Demi. Melodia “ALL NIGHT LONG” ( în colaborare cu Missy Elliott şi Timbaland) îmi place foarte mult, însă este o melodie pe acest album care mi-a atras atenţia în mod special. În timp ce ascultam albumul am dat de melodia “Mistake”, o melodie în care Demi vorbeşte despre o despărţire. Începutul acestui cântec mi-a sunat destul de cunoscut şi m-a dus cu gândul la Girls’ Generation.

Am pus melodia pe pauză pentru câteva secunde şi m-am întrebat dacă este ceva de la Girls’ Generation sau din kpop? Am ajuns la concluzia că poate să fie acel tip de cântec cu un început comun aşa că am dat play pentru a asculta restul piesei. Demi a început să cânte şi atunci am realizat că fetele de la Girls’ Generation au o melodie aproximativ  identică. Îmi veneau versurile în minte dar nu îmi dadeam seama despre ce melodie este vorba. Pentru o clipă am crezut că este vorba despre “Mistake” de la Girls’ Generation dar m-am înşeleat. Mi-am dat seama că melodia din gândul meu era una recentă, din albumul lor de debut din Japonia. În câteva secunde am realizat că melodia din mintea mea era “Born to be a Lady”. Nu îmi venea să cred că atât Demi, cât şi Girls’ Generation cântă această melodie, sigur, cu mesaje şi versuri diferite. Nu am fost supărată, din contră, am fost extrem de fericită. Atât Demi cât şi Soshi sunt în lista mea de “top favorite idols”. Nu m-am gândit nici o clipă că Demi ar copia o melodie de la Soshi, ci că atât Demi cât şi Soshi au cumpărat această melodie şi a dreptul să o folosească. M-am interesat apoi, şi este adevărat. Atât Demi cât şi Girls’ Generation pot folosi această melodie. Este bine de ştiu că nimeni nu a plagiat pe nimeni.

Am analizat ambele versiuni dar sincer nu pot spune who beats who. Dacă este să compar, cred că fetele de la Girls’ Generation îi dau un sound mai soft, mai feminin, în special vocea Jessicăi, care este potrivită pentru această melodie. Mă bucur că Demi a dus de una singură această melodie până la capăt. În versiunea fetelor de la Girls’ Generaton îmi place foarte mult partea cu “The hope is love oh~oh” şi finalul susţinut de Jessica, în timp ce la Demi îmi place foarte mult refrenul, şi la fel ca la Soshi, partea de final.

Cum aţi reacţionat când aţi ascultat versiunea lui Demi? Ce părere aveţi? Ce variantă vă place mai mult? Sincer, eu nu pot alege!

Revenim cu un nou articol pe această temă.

PS: Vă recomand albumul „Unbroken” de la Demi Lovato!

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

14 thoughts on “GIRLS’ GENERATION vs. DEMI LOVATO

  1. As fi vrut sa pot spune ca versiunea de la SNSD a fost mult mai buna, dar imi place si a lui Demi. Partea cu the hope is love de la Born to be a lady imi place mult, si versurile sunt frumoase, imi dau putere, de la Mistake imi place refrenul. Amandoua sunt frumoase.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/19, 9:13 PM
  2. De ce producatorii au boala asta sa vanda melodia/sound-ul la mai multe trupe? Asa incep fanii sa se certe pentru ca acuza fiecare trupa cealalta de plagiat. Anyway, back to the subject. Si mie imi place Demi Lovato (recomand noul ei videoclip „Skyscrapers”), dar SNSD nu sunt printre favoritele mele. Da, imi plac cateva melodii de la ele, dar nu caut info sau alte lucruri despre ele, in comparatie cu trupele care imi plac la nebunie. Oricum, melodiile sunt frumoase amandoua. Nu as putea sa aleg doar una, dintre cele doua.

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/09/19, 9:34 PM
  3. Totdeauna mi-au placut variantele originale la melodi,dar si varianta lui SNSD suna bine,desi imi placea mai mult daca era in coreeana ^_^.Insa la Snsd este cantat mai calm si nu ridica vocea foarte sus dar este placuta sa asculti,pe cand la Demi foloseste vocea ei minunata si face ca melodia sa para foarte frumoasa,incepand sa canti cu ea.Dar la fel este greu sa alegi,deoarece imi palc amandoua stiluri.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/19, 9:49 PM
  4. DEMI LOVATO este o cantareata exceptionala…insa imi place mai mult versiunea girl`s generation…parca te vrajesc cu vocea lor dulce…ai senzatia ca te duc undeva sus pentru acele 3 -4 minute:)

    Posted by Lee Hana | 2011/09/19, 11:25 PM
  5. Ambele variante sunt bune,dar pe mine ma atrage mai mult snsd pentru ca liania melodica este atat de calma si vocile lor sunt atat de extraordinare incat parca ascult cu mai mare placere varianta snsd…Varianta lui Demi este la fel de buna si ea are o voce extraordinara,dar pentru mine doar refrenul melodiei e interesant pentru ca dupa ce ascumt cinci secunde am tentinta sa schimb piesa pentru ca personal nu ma atrage asa ca eu merg pe varianta snsd….😐

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/20, 3:09 PM
  6. mie sincer imi place mai mult varianta lui demi lovato…parca vocea ei e mai potrivita pentru melodia asta…bine ca daca vorbim de mesajul piesei clar ca SNSD au un mesaj mai frumos…desi prefer varianta lui demi imi place si varianta celor de la SNSD…I’m not a fan at all…dar trebuie sa recunosc ca au facut treaba buna cu melodia asta^^

    Posted by Roxana Flavia Repede | 2011/09/20, 5:11 PM
  7. Prefer varianta celor de la SNSD🙂

    Posted by Cristina Daniela | 2011/09/20, 10:08 PM
  8. D: Varianta lui Demi mi se pare cheesy si cam prea accentuat inscrisa in niste stereotipuri americane. Am ascultat pe rand, si pentru mine e clar ca prefer varianta SNSD. Este mult mai soft, mai bine aranjata, are o incarcatura emotionala mult mai puternica, in opinia mea, si e mult mai agreabila overall, e mult mai usor de ascultat, daca pot sa spun asa. Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu Demi, dar versiunea ei nu prea imi transmite nimic special..

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/21, 6:19 PM
  9. *the rock spirit comes and kicks me in the shin* *just a sec, i’m curious* *clears throat* deci melodiile sunt dragute , nu pot spune ca sunt fan demi sau snsd , dar fiecare au facut o treaba buna cu melodiile , melodia lui demi ma atrage mai mult ca e in engleza si mesajul imi bate la usita mica mica a camerei plina de panze si cu ceva emo vibes, pe cand cantecul celor de la snsd are o varietate de voci si un mesaj diferit . In concluzie 2 melodii diferite , usor asemanatoare (vocile si aranjamentul le diferentiaza) pe care le asculti in diferite diferite stari de spirit. ^^

    Posted by Angela Costina | 2011/09/21, 6:24 PM
  10. Nu sunt un mare fan Demi desi mai ascult melodi de la ea.De la snsd ce sa mai spun sunt un SONE.Ambele variante mi se par foarte bune.Desi fiind un fan snsd imi place mai mult varianta lor.

    Posted by Sawsan Al Maoula | 2011/09/23, 11:27 PM
  11. sincer varianta de la snsd pare mai feminina , mai placuta , te binedispune , nu pot sa spun ca Demi lovato nu canta bine dar .. mai mult ma intristeaza
    prefer cea de la SNSD

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/08, 10:31 AM
  12. Le ador pe amandoua.Pur si simplu nu pot alege.

    Posted by Sabo Alexandra | 2011/10/11, 11:05 AM
  13. mie imi plac ambele melodi si nu cred ca s-a plagiat deci
    fighting:*:X

    Posted by Amalia | 2012/02/24, 7:36 PM
  14. Amandoua variante suna bine, insa cea de la SNSD suna mult mai armonioasa si te binedispune, pe cand cea a lui
    Demi pur si simplu imi da un sentiment mai negativ. Acum si in functie de preferinte:D
    Thanks:X

    Posted by yusty | 2012/02/24, 9:26 PM

Lasă un răspuns

