citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] Jewerly S dezvăluie primul MV teaser

Jewerly S dezvăluie teaserul pentru videoclipul melodiei digitale „Forget It”

Cele mai noi membre ale trupei Jewerly S,care au debutat împreună cu trupa,pe la începutul anului cu melodia „Back It Up”,vor constitui noul subunitatea trupei Jewelry,Jewerly S.
Alcătuită din Yewon şi Semi,Jewerly S vor lansa primul single digital intitulat „Forget It” pe 21 Septembrie.
Melodia a fost scrisă de compozitorul Kim Gun Woo şi este o baladă ritmată. Din teaser,fanii pot vedea că în coregrafia lor sunt incluse umbrelele,având conceptul de  „singing in the rain” (cântând în ploaie).

Credits @koreaboo.com
Sursa @ Starempireofficial

Discuție

7 thoughts on “[NEWS] Jewerly S dezvăluie primul MV teaser

  1. Sincer nu prea mă atrage teaser-ul… Nu vă nimic special la el. Cine ştie poate când o apărea MV-ul o să-mi placă. Nu ştiu, oricum tipele nu mi se par cine ştie ce :))

    Posted by Razna | 2011/09/19, 10:27 AM
  2. Videoclipul pare dragut cu penele care cad si umplu camera si umbrelele, dar ploaia se vede prea tare ca e falsa, se opreste brusc si unde sunt ele nu ploua deloc, doar intr-o zona din spate. Melodia si coregrafia nu-mi spun nimic.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/19, 3:56 PM
  3. Asa doar din teaser nu prea iti poti da seama de multe,dar melodia suna okey,si fetele sunt foarte frumoase,astept sa apara mv intreg,cu siguranta il voi adora.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/19, 8:44 PM
  4. Dupa teaser,videoclipul imi pare marfaa!!iar piesa e draguta,asteptam sa apara clipul.

    Posted by Lee Hana | 2011/09/19, 11:54 PM
  5. Sincer am avut asteptari mult mai mari de la ele avand in vedere cat de talentate sunt si din acest teaser nu prea ma atras nimic….astept videoclipul poate va fi mai bun desi se zice ca prima impresie e cea mai importanta…

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/20, 3:27 PM
  6. Aww e ca o gura mult dorita de aer proaspat printre toata muzica electronica, hard beats, swag si everything. Nu zic ca nu ador toate cele mentionate, dar pur si simplu stilul asta, mai muzical, cu umbrele, ploaie (ador ploaia), ma linisteste, imi da asa o stare placuta. Imi place foarte mult teaser-ul. 8->

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/21, 5:45 PM
  7. nimic special la teaser…😦 poate pentru viitor.. sper ca se vor mai perfectiona:) acum daca ne-au dezamagit ..poate ne vor arata ca nu ne-au dezamagit.. de fapt asta sper.. : pana atunci .. asteptam sa vedem perfectionarea lor:)

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/17, 11:22 AM

Lasă un răspuns

