citeşti...
→ ACTORS DEX, → CINEMATOGRAPHY DEX, → STAR DEX

YOON SANG HYUN

Născut pe 21.09.1973, cu o înălțime de 1.82m și 74kg și absolvent al Universității Chung Ang, YOON SANG HYUN are toate calitățile unui adevărat ACM (Actor-Cântăreț-Model).

A debutat destul de tarziu dupa standardele coreene.

Drama de debut a fost MARRYING  MILLIONAIRE (SBS, 2005) (într-un interviu, cu foarte multă sinceritate și curaj a afirmat că a plâns foarte mult în timpul filmărilor; după un curs fulger de actorie care a durat doar 3 luni, s-a văzut distribuit în prima sa dramă și nu înțelegea ce trebuie să facă exact)

Au urmat:

NEVER ENDING STORY

A urmat drama TAKE CARE OF THE YOUNG LADY (KBS2, 2009)

                HELPLESS LOVE

și apoi serialul care l-a consacrat: SECRET GARDEN

                HERE I AM

În prezent filmează CAN’T LIVE WITH LOSING (MBC, 2011)

A primit numeroase premii:

2006 SBS Drama Awards: Premiul pentru debut

2009 MBC Drama Awards:  Premiul de excelenta pentru rol masculin (Queen of Housewives)

2009 KBS Drama Awards: Premiul de populatitate (Take care of the Young Lady)

2009 KBS Drama Awards: Premiul pentru cel mai bun cuplu (cu Yoon Eun Hye – Take Care of the Young Lady)

În iunie 2011 a fost numit, onorific, ca ambasador sub denumirea de “Prietenul Elveției” într-o ceremonie oficiată de către Agenția de Turism Elvețiană. Până în 2012 va participa la o serie de evenimente cu scop promoțional.

Datorită talentului său, și-a făcut fani în toată lumea. Are fancluburi, bloguri și forumuri care se ocupă cu mare seriozitate de promovarea activității sale reunite sub sigla YOON SANG HYUN IFC  sau YOON SANG HYUN INTERNATIONAL FANS CLUB (Hong Kong/Phillipines/Vietnam).

P.S.

Cum mâine, 21.09.2011, este ziua lui de naștere, să-i urăm LA MULȚI ANI!!!

Din România – YOON SANG HYUN, SAENGILCHUKHAHAMNIDA!!!!

 

Discuție

17 thoughts on “YOON SANG HYUN

  1. Sooo…. 1. ador acest actor pt calitatile dobandite in timpul filmarilor 2. imi place la nebunie cum canta… iar melodia Here I Am este una din preferatele mele de la el 3. astept cu nerabdare continuarea carierei lui si multe alte noutati despre el.
    Ms pt acest articol atat de interesant si complet:*

    Posted by Tony Giny | 2011/09/20, 3:53 PM
  2. Ah si 생일 축하! :*

    Posted by Tony Giny | 2011/09/20, 3:54 PM
  3. Pe Yoon Sang Hyun l-am urmarit doar in Secret Garden in rolul lui Oska, dar mi-a placut. Imi place si vocea lui. Nu stiam ca maine e ziua lui, vad ca e si el fecioara ca si mine. Saengil Chukhahamnida Yoon Sang Hyun oppa!

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/20, 4:20 PM
  4. imi place de el..l-am vazut in secret garden si in take care of the young lady…ador vocea lui cand vorbeste…e comica parca ^^…si e si un cantaret bun….

    …bun articol…nu ma asteptam sincer sa vad articlole despre el in romana..nu stiu de ce…dar chiar nu ma asteptam

    Posted by Roxana Flavia Repede | 2011/09/20, 5:07 PM
  5. Chiar daca a debutat foarte tarziu,el totusi a demonstrat ca visurile ti le poti implini daca lupti pentru ele si daca vrei cu adevarat si bineitneles daca crezi in ele.Primu film a lui lam vazut Marrying Millionaire,dar nu am stiut ca a fost primu lui film in care a jucat,deoarece abilitatiel lui de actorie sunt foarte bune.Abea duap mult timp am aflat asta si lam apreciat foarte mult,asa ca am sa ii urez 생일축하합니다 pentru maine,desi mai e,as dori sa ii urez chair cu o saptamana si mai repede daca se poate ^_^.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/20, 6:45 PM
  6. Happy , happy birthday! Si eu ca multe alte persoane am urmarit Secret garden , pot spune lejer ca a fost cel mai amuzant personaj , sunt chiar fericita cand vad ca un personaj se diferentiaza de altele nu numai prin replici ci si prin gesturi si actiuni , Yoon Sang Hyun a facut o treaba foarte buna in a-l face pe Oska faimos (nu invers dupa mine) , sper sa il vad si in alte filme in curand intrucat se implica intru totul in rolurile sale . Take care of the young lady is on my to watch list de ceva timp , sper ca o sa mai incetineasca timpul putin sa il pot vedea😀 .ADINADRIANA multumesc pentru informatii , nu as prea fii avut rabdare sa citesc pe wiki si in alt loc nu as fi cautat si gasit un articol sintetizat ca acesta de bine^_^

    Posted by Angela Costina | 2011/09/21, 6:12 PM
  7. Uuu La multi ani in primul raand!! 😀 Si omoo imi place cum canta. o.o Helpless Love e geniala, si vocea lui merge perfect pe melodie~ Plus de asta, imi readuce gustul pentru drame din alea siropoase. Dar mai ales, m-a convins sa continui Secret Garden, (ca deocamdata e pe hold. q.q ) pentru ca imi place la nebunie si Here I Am.❤

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/21, 6:37 PM
  8. Este un actor placut si un cantaret genial.M-a cucerit cu perfectionalitatea lui in Secret Garden e dea dreptul demential….avand in vedere ca azi ii este ziua de nastere saeng-il chughahabnida oppaaa!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/21, 11:41 PM
  9. Yoon Sang Hyun este unul dintre preferatii mei.L-am vazut prima oara in TAKE CARE OF THE YOUNG LADY si de atunci am vazut aproape totate serialele in care a jucat.In Secret Garden i s-a vazut cu adevarat talentul…cantatul…are o voce super si placuta(parerea mea :D).Stiu ca e tarziu dar…생일 축하합니다!<333

    Posted by Cozma Georgiana | 2011/09/28, 8:21 AM
  10. Ah, a trecut ziua lui si nu am apucat sa-i spun la multi ani T_T … Eh…
    Mi-a placut de el de cand l-am urmarit in serialul Secret Garden. Mi-a placut la nebunie serialul ala, am ras la unele faze pana nu am mai putut ^o^. Nici nu aveai timp sa te emotionezi la partile triste ca veneau rasetele. Cat despre Sang Hyun, rolul lui a fost foarte bun, mi-a placut cum a jucat si a fost destul de natural si foarte comic😀.
    Gomawo pentru informatie ! ^-^

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/25, 7:48 PM

Lasă un răspuns

