citeşti...
style ♥~

[STYLE] GET THIS LOOK – Woo Ri in Heartstrings

Adevăratele fashioniste ştiu – mix and match piese basic iar rezultatul va fi unul incredibil! În timp ce fusta corai/oranj e un must-have, platformele sunt cel mai chic accesoriu al sezonului, iar bulinele nu se vor demoda niciodată – gentuţa matlasată este cireaşa de pe tort a ţinutei!

Nu uitaţi de brăţări şi veţi fi gata să cuceriţi lumea, one fabulous step after another, Woo Ri style!

About LisetteVaux

My motto: It takes a certain courage.

Discuție

12 thoughts on “[STYLE] GET THIS LOOK – Woo Ri in Heartstrings

  1. Chiar am urmarti stilul lui Woo Ri din film,imi aduce amitne de anumite stiluri mai vechi,care imi palc foarte mult,si este destul de ieftina fata de alte tinute care costa mult mai mult dar care nu merita cumparate,insa multora le palce sa aiba sitlu propiu sa sil combine el/ea cum doreste,la fel cum si Woo Ri a facut.^_^

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/21, 11:46 PM
  2. Waa foarte dragut. Classy si simplu, dar rezultatul este peste asteptari. Si putem spune ca si actrita stie sa poarte hainele si sa le faca sa arate atat de bine. Stilul asta e intr-adevar ceva diferit dar foarte placut, Si bluza cu buline e ataaaat de dragutica. :3

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/21, 11:56 PM
  3. Nu am urmarit Heartstrings, dar imi place cum e imbracata, mai ales fusta portocalie care este pata de culoare a tinutei, dar si bluza cu buline e draguta. Imi place cum are si albastru care este culoarea complemenatara a portocaliului la bratara, face un contrast placut. E o tinuta chic si moderna, pe care as purta-o si eu.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/22, 3:14 PM
  4. Woo Ri a fost cea mai bine imbracata din tot filmul si cu toate ca a adoptat un stil retro pe ea arata foarte modern…imi place cum a combinat fusta rosie si bluza larga in buline,de asemenea imi place foarte mult geanta si pantofi,par comozi si arata bine….ea pare foarte matura in aceasta tinuta si arata extraordinar….

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/22, 3:20 PM
  5. Bluza aceea inspira relaxare , iar margelutele alea albastre te implora sa le cumperi … hmmmm mi-ati bagat idei in cap , nat-nat .

    Posted by Angela Costina | 2011/09/22, 7:32 PM
  6. Aceasta tinuta este foarte feminina ,platformele fac totul si accesorile sunt foarte importante din viata fiecarei fete:)Conceptul acesta este potrivit pentru Woo Ri!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/22, 8:35 PM
  7. Vaiii ce-mi place look-ul asta❤ Si imi place mult si de Woo Ri in Heartstring,chiar daca are un rol mai de fata rea nu e chiar asa,e chiar ok.Imi place foarte mult cum se imbraca.Cred ca o sa incerc si eu combinatia asta pana nu se pune pe frig si nu incep ploile :))

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/22, 9:18 PM
  8. Intotdeauna mi-a placut cum arata doua piese vestimentare in contrast. Si daca persoana respectiva stie cum sa le poarte, atunci a dat lovitura in materie de fashion. Tinuta e una parca desprinse din filmele americane vechi de cand era mama tanara. Clar moda revine. Polka dots nu se vor demoda niciodata. Fusta mini in culori neon nici atat. Pantofii cu platforma sunt asa un mare ajutor chic pentru picioare. Si apoi le iei pe toate si le combini, alegand materiale cat mai delicate si obtii un look fresh si fragil, jucaus si obraznic, fara sa te straduiesti prea mult sau sa pari vulgara. Coreencelor le iese foarte bine ^^.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/25, 6:38 PM
  9. imi place mult lookul ei din serial :X si ii sta foarte bine . combinatia este gen moda veche dar cum a fost combinata imbracamintea si cu accesorile e „bomba” . imi place mult serialul .. l-am urmarit cu placere este foarte frumos .
    multumim pentru articol !

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/08, 4:34 PM
  10. Iubesc stadiul in care a ajuns moda!!! ~~ Adica , moda din Corea..kkk~ 50% inspiratie anii 60, 70 etc. si 50% stilul propriu, genial, designerii si stilistii foarte talentati!!
    A alege pentru fiecare persoane hainele care le avatajeaza nu e atat de usor! Un succes total la Woo Ri!!!❤
    Eu una iubesc Polka Dots si culorile neon! Vazandu'le impreuna OxO Makes me really try this look!!!

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/10/16, 1:36 PM
  11. Deci cat imi place cum se imbraca Sud-Coreeni ^^ Au atatea idei si lui Woo Ri ii sta incredibil imbracata asa🙂 Ma bucur att de mult ca postati articole ca acestea ^o^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/01, 11:55 PM
  12. imi place foarte mult acest stil si eu il mai folosesc din cand in cand
    :X

    Posted by Amalia | 2012/02/24, 7:41 PM

Lasă un răspuns

