citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] Ga In declară că îi e dor de Jokwon

Ga In din Brown Eyed Girls a mărturisit recent ca îi e dor de „căsătoria” cu Jokwon din 2AM,din emisiunea „We Got Married”.

Ga In a spus: „Am dat o mică petrecere aniversară,unde Jokwon şi Seulong trebuia să vină ,dar Jokwon s-a îmbolnăvit.”
De asemenea a mai declarat: „După ce au spus că nu pot ajunge,m-am simţit foarte dezamăgită. Din cauză că l-am văzut pe Jokwon foarte mult timp,când nu îl văd,mi-e dor de el.”

Ga In şi Jokwon au fost „căsătoriţi” în emisiunea „We Got Married” din septembrie 2009 până în ianuarie 2011 şi au fost porecliţi cuplul „Adam” datorită staturii lor mici.

Credits @koreaboo.com
Sursa @TV Report

Ce părere aveţi în legătura cu declaraţie lui Ga In?

Discuție

6 thoughts on “[NEWS] Ga In declară că îi e dor de Jokwon

  1. Ce dragut! Sunt mare fan We got married,la Adam couple nu m-am uitat, in schimb m-am uitat la Hyun Joong cu Hwang Bo, la Seohyun cu Yonghwa, la NichKhun cu Victoria si acum ma uit la Eunjung cu Jangwoo. Am vrut la un moment dat sa ma uit si la ei, dar nu am gasit primul episod, asa ca am renuntat la idee. In orice caz, ma bucur ca ii e dor de Jokwon, imi place sa aud ca totusi cuplurile au sentimente unii pentru altii, chiar si de prietenie. WGM couples Fighting!

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/25, 3:37 PM
  2. Ei au fost unul dintre cuplurile mele preferate de la „We Got Married”.Era un timp in care ma uitam numai pentru ei :)) Chiar mi-a parut foarte rau atunci cand au anuntat ca vor pleca din emisiune.Erau cel mai traznit si haios cuplu.E normal ca lui Ga-In sa ii fie dor de el,cu toate treburile pe care le au amandoi probabil ca nu s-au mai vazut de foarte mult timp!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/25, 4:59 PM
  3. E ceva normal sa-ti fie dor de o persoana cu care ti-ai petrecut atata timp si totusi nu inteleg ce ii impiedica sa fie impreuna cand arata atat de minunat impreuna!Sa speram ceva pe viitor, pentru ca ar arata bestial ,cred ca ar fi cuplul perfect al coreei..:P

    Posted by Lee Hana | 2011/09/25, 8:56 PM
  4. ……….cumplu m,eu preferta din show-ul ,,We got married” am vazut toate episoadele am fost addicted de acest cuplu si mia parut foarte rau ca au parasit emisiunea imi e dor de ei.Akm ,,Brown eyed girls” au revenit cu un album nou,ma bucur sa o revad pe gain pe scena,si sper sa o mai vad impreuna cu jokwon

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/26, 2:20 PM
  5. Hehe..le sta foarte bine impreuna,iam urmarit in We Got Married,si mam amuzat foarte tare,mia placut mult.Atata timp filmand cu Jo Kwon cred si eu ca ii este dor de el,sau atasat unu de altu foarte mult in timpul filmarilor,daca ar mai juca impreuna intro noua emisiune cu siguranta ii vor urmari dinou ^_^

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/26, 7:03 PM
  6. …Ma intreb daca si Victoria o sa declare ca ii e dor de Nichkhun. :)) Sincer cred ca e foarte posibil ca la sfarsitul emisiunii, cuplurile sa plece cu niste sentimente de acolo, Daca nu romantice, cel putin de prietenie, deci Ga In are tot dreptul sa-i fie doar acum de Jokwon. :3 Si arata bine impreuna anywayz.

    Posted by Tedi Bercu | 2011/10/02, 5:04 PM

Lasă un răspuns

