citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] Infinite lansează MV-ul melodiei „Paradise”

Deşi au terminat de curând promovarea melodiei „Be Mine” şi a primului album întreg,”Over the Top”,Infinite revine pe scenă cu albumul repackage,”Paradise”.

După ce-au dezvăluit diferite concepte prin pozele teaser ale membrilor,Woollim Entertainment au lansat cel mai nou MV al băieţilor,”Paradise”.

De asemenea,fan cafe-ul şi site-ul oficial,au fost schimbate în aşa fel încât să se potrivească cu conceptul.

După ce vor termina de promovat acest album repackage,Infinite vor pleca în Japonia şi vor lansa primul lor single japonez  „BTD (Before The Dawn)”.

Credits @koreaboo.com
Sursa @ woolliment 

Discuție

6 thoughts on “[NEWS] Infinite lansează MV-ul melodiei „Paradise”

  1. …imi place foarte mult aceasta trupa,sunt foarete talentati si muncitori
    au debutat doar de 1 an si deja au ajuns sa fie o trupa de succes castigand
    pana si locul 1 la un program tv de muzica,melodia .,,Be mine” a fost un succes
    la fel si albumul,care a avut un nr considerabil de vanzari…..abia am asteptat
    sa apara albumul repackage,”Paradise”.Si imi place foarte mult ,baietii nu au dezamagit
    melodia si videoclipul fiind foarte frumoasea

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/26, 2:08 PM
  2. Imi place mult melodia asta si videoclipul, mai ales refrenul. De la Infinite mi-a placut foarte mult Before the Dawn, Nothing’s Over a fost bunicica, iar Be Mine nu ma atras deloc, dar asta chiar daca nu are coregrafie imi place la fel de mult ca Beofre the Dawn unde m-a dat pe spate dansul scorpionului.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/26, 3:51 PM
  3. Before the Dawn e inca numarul 1 pentru mine ,dar si melodia asta e draguta , cu un cute stalkerish feeling oferit atat de videoclip cat si de versuri ;))

    Posted by Angela Costina | 2011/09/26, 6:39 PM
  4. Melodia e foarte frumoasa,versurile snt minunate,vidoeul este okey,mi-am laut albumu de pe internet si am ascultat si celalate melodii din albumu asta nou,si imi plac toate,miar palcea foarte mult dar ar fi posibil sa facaun MV pentru toate melodiile :D…

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/26, 7:09 PM
  5. Le ador toate melodiile,dansurile,ii ador pe ei si tot ceea ce fac. Sunt extraordinar de muncitori si lupta pentru visul lor.M-am bucurat foarte tare cand au reusit sa castige primul lor premiu de la debut.Erau foarte fericiti,chiar incepuse sa planga unul dintre ei…sau mai multi,numai stiu.
    „Paradise” imi place la nebunie,si MV-ul si melodia!Apreciez la ei foarte mult faptul ca stiu sa se reinventeze de la MV la MV si vin cu concepte total schimbate!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/26, 8:33 PM
  6. este putin diferit soundul ,incearca mereu ceva nou si apreciez asta la baieti :)Sunt frumosi talentati si merita sa fie sustinuti de fanii din toate partile chiar si noi ROMANIAN FANS trebuie sa-i sustinem pentru ca isi merita aprecierile:)Cat despre videoclip este simplu dar si in acest mod reusesc sa atraga privirile datorita charmului fermecator pe care il sustin😀

    Posted by Lee Hana | 2011/09/27, 7:13 PM

Lasă un răspuns

