citeşti...
→ NEWS, → PHOTO ALBUM, kpop news ♥~, photoshoot ♥~

[PHOTOSHOOT] Thunder (MBLAQ) se transformă într-un star rock pentru revista „Singles”

Poze de la şedinţa foto a lui Thunder din MBLAQ pentru pictorialul din ediţia din octombrie a revistei „Singles” a fost dezvăluite.

Conceptul l-a transformat pe artist într-un star rock. În poze,Thunder apare cu un machiaj negru excesiv,culori pe corp şi diverse accesorii metal. De asemenea,are în posesie şi o chitară neagră şi un microfon clasic,acoperit de ţepi.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Credits @ koreaboo.com
Scans @absolutemblaq

Discuție

17 thoughts on “[PHOTOSHOOT] Thunder (MBLAQ) se transformă într-un star rock pentru revista „Singles”

  1. Mi se pare ciudat sa-l vad pe Cheondoong in rolul de star rock sau bad boy. El este mai mult shy boy ca in melodia de la Secret. Nu vad restul vopselei de pe fata si maini si nici hainele nu-mi prea par de rocker, mai ales camasa cu steagul Americii. Prima poza imi place, restul mi se par ciudate si exagerate.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/25, 3:44 PM
  2. Ahahah =))) ce photoshoot!Thunder e scump rau dar cand face pe „bad boy” mi se pare si mai simpatic.Seamana foarte mult cu sora lui in privinta asta.Bine ca i-au facut si unghiile doar nu putea sa fie star rock fara ele😄 Totusi,imi place foarte mult!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/25, 5:05 PM
  3. Rockstar has a new meaning/image now :))
    Imi place ^^

    Posted by Falaya Criss | 2011/09/25, 5:50 PM
  4. Waaaaa! Cheondoong looks so cute +w+. Clar e noua imagine a lui Thunder pe care o apreciez foarte mult. Adica, acuma nu-l mai poate nimeni acuza ca e maknae😄. Ador conceptul, ador machiajul, ador hainele, mai ales freza. Kyaaa, Cheondoong-ah a crescut asa mult. Si, ca orice membru din MBLAQ, ii sta bine cu orice ar pune pe el. Gosh, trebuie sa preciez ca-mi place chitara. Also, abia astept sa vad ce melodii a compus pentru urmatorul album. Go Cheondoong-ah! Our Filipino boy grew up. Kyaa *___*

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/09/25, 6:12 PM
  5. Puahhh (zici ca am primit un pumn in burta) , Thunder e preferatul meu din Mblaq , dar wow ce expresiv si fotogenic e , cand i-am vazut parul ma-m gandit imediat la Nobuo din Nana , i-ar sta bine in pielea personajului. Anyway those clothes are sick ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    (ce am zis eu nu are nici un sens dar neahhh nu mai schimb nimic , e prea tare ❤__❤)

    Posted by Angela Costina | 2011/09/25, 6:43 PM
  6. everyone is goin’ blonde this year?freaky:)) but I like it! Fratele lui sandara ne uimeste de data aceasta! Noua lui aparitie este bestiala! rock style si atitudinea de bad boy ii vine perfect si pare mai matur oarecum! mai bine nici ca se putea ,great choice congratulations!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/25, 9:02 PM
  7. ……..thunder e membrul meu preferat din Mblaq,imi place ca e cute si are un zambet foarte frumos,semama foarte mult c sandara sora sa,ea este si preferta mea din 2ne1 mie imi place foarte mult aceste poze,e ceva diferit de pana akm,in plus ii sta foarte bine cu acest concept rock,intotdeauna am considerat ca thunder ar trebui sa fie model,este inalt frumos are tot ce ii trebuie

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/26, 2:16 PM
  8. WOw..Ce soc am avut…ma gandeam ca am gresit pagina,ma intrebam daca articolu e chair despre Thunder,dar chiar e,din cute intr-un rock star,vreau sa zic ca imi plac amandoua aprti a lui,imi palce foarte mult cum ii sta cu stilu asta,desi sunt obisnuita sa il vad imbracat diferit si cu o frizura diferita,mie imi place cum il prinde acest gen,arata expresia foarte bine in poza, exprima bine stilu pe care il prezinta in poze.Imi palce mult ^_^

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/26, 7:06 PM
  9. Imi place imaginea lui de rock star.Pozele au iesit foarte bine parca sa nascut sa fie bad boy.Ma bucur sa vad ca desi pana acuma a adoptat o imagine cute si a reusit cu mare usurinta sa devina un baiat dur.Imi place mai mult acesta imagine decat cea de baiat cute pentru ca asa parca iti starneste si mai mult interesul…..

    Posted by Andreea Ianos | 2011/10/02, 1:13 PM
  10. Bai pozele cu microfonul sunt GENIALE. Mai ales cea cu tricoul multicolor. Ador stilul ala, inelele, accesoriile, geaca de piele,culorile sunt incredibil de bine plasate si creeaza o imagine foarte originala si cool. :3 Iar ochelarii cu tepi sunt la fel, geniali! E ceva inedit si pur si simplu n-au cum sa nu iasa in evidenta.❤ Mai are rost sa mentionez ca "VREAU MICROFONUL ALA ACASA!!" ? :))

    Posted by Tedi Bercu | 2011/10/02, 5:11 PM
  11. Oh my …. :O
    Mi se pare ca este de nerecunoscut in pozele acestea :O , insa il prinde bine stilul , nu? Desi nu mi l-am imaginat niciodata asa.
    Ha Ha , chiar am ramas fara cuvinte :))

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 8:32 PM
  12. La photoshoot-ul ăsta am rămas speechless. Really. Nici nu ştiu dacă îmi pot găsi cuvinte- să descriu. Thunder arată extrem de bine şi chiar seamănă cu Dara în multe poze. Da, sunt fraţi dar acum asemănările sunt mult prea evidente :)) îmi place cum e îmbrăcat, îmi plac accesoriile folosite pentru photoshoot şi..şi ador prima poză . Îl prinde prea bine stilul ăsta.

    Posted by Umi. | 2011/11/02, 4:28 PM
  13. chiar daca are imaginea de bad boy, fata aia a lui scumpa mereu il tradeaza ;;) imi plac toate pozele, in special a 2a..he’s so cute :X

    Posted by VeruTzZA | 2011/11/02, 10:25 PM
  14. wooooww…ce diferenta…oricum indiferent de cum ar arata tot Thunder ramane<3..ii sta foarte bine in a 4a poza<3<3

    Posted by Ruux | 2012/02/25, 3:15 AM
  15. MOTHER OF GOD!!!!❤
    cat de bine arata! =P~

    Posted by Cristina Gabriela | 2012/02/25, 1:05 PM
  16. WAAAAH~!! dne<3!!mor!! ROFL!! geniali!! HAWT la patrat! <3<<3<3<3<3

    Posted by Seven | 2012/02/25, 10:16 PM
  17. dne cat d genial arata<3<3

    Posted by Seven | 2012/02/25, 10:17 PM

Lasă un răspuns

