citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] Kim Kyu Jong lansează MV-ul melodiei „Yesterday”

După ce şi-a anunţat revenirea şi si-a tachinat fanii cu un preview scurt al videoclipului şi poze,Kim Kyu Jong a lansat într-un final videoclipul melodiei „Yesterday”

Videoclipul melodiei,melodia care va fi şi piesa principală de pe mini-albumul „Turn me on”,ni-l arată pe Kyu Jong alături de o femeie,împreună încercând să menţină relaţia puternică. De asemenea,puteam vedea şi un pic din coregrafie în timp ce dansează pe ritmul melodiei.

Credits @koreaboo
Sursa @b2ment

Discuție

7 thoughts on “[NEWS] Kim Kyu Jong lansează MV-ul melodiei „Yesterday”

  1. pur si simplu superb!,Kim Kyu Jong arata mai bn ca niciodata!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/26, 11:10 PM
  2. Ahh chiar ca arata mai bine ca nici-odata! :)) E geniala melodia,imi place foarte mult,si MV-ul la fel.Ador faza cu bretelele din timpul dansului!Abia astept sa il vad pe scena cu melodia asta,e chiar finuta si cred ca o sa prinda la public.

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/27, 8:32 AM
  3. …….in sfarsit si ultimul membru din SS501 a debutat solo
    imi place foarte mult melodia la fel si MV-ul,cred ca e cel mai bun
    videoclip in comparatie cu ceilalti membri iat kim jyu jong
    arata foarte bine

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/27, 10:16 AM
  4. Kyu Jong arata foarte bine in videoclip si imi place mult dansul bretelelor, dar melodia inca nu-mi place, poate pe parcurs… Oricum, imi place ca videoclipul are o poveste, si ca e asa bling bling, in toate scenele se vede ceva stralucitor.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/27, 4:13 PM
  5. Lam vazut de ieri,in omentul cand a fost uploadat pe contul de youtube al SS501,Imi place foarte mult felul cum icnepe totul,si povestea in sine,iar versurile si intreaga melodie este foarte frumoasa,iar Kyu Jong arata foarte bine in acest video,este bun pt o cariera solo,dar inca mai e nevoie de el in SS501 ^_^.

    Posted by Saranghee Kira | 2011/09/27, 4:28 PM
  6. Draguta melodia , simpla si captivanta , pe care incepi sa o indragesti in timp (la mine cel putin) , dar lool nu stiam de unde sa il i-au pe tip , chioara much? :)))
    Apropo am spus oare ca tipul e super bun?!

    Posted by Angela Costina | 2011/09/27, 6:45 PM
  7. Nu sunt o mare fana a lui Kim Kyu Jong,dar acest MV este pur si simplu magnific.Povestea este foarte interesanta si pe prinde in joc inca de la inceput.Limia melodica a melodiei este oarecum unica pentru ca inca de la inceput te face sa asculti melodia.Imi place cum arata in videoclip ,defapt in general arata bine.Kyu Jong a reusit sa ma surprinda placut de data asta….

    Posted by Andreea Ianos | 2011/10/02, 1:37 PM

Lasă un răspuns

