citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] Park Seong Min lansează MV-ul de debut pentru „Beautiful Girl”

Noul artist,Park Seong Min ,a lansat videoclipul melodiei de debut „Beautiful Girl”.

În videoclip îl putem vedea cum iese la întâlnire cu iubita lui sau frumoasa fată despre care vorbeşte în melodie.
Odată cu debutul său,Park Seong Min este pus între trupele care abia au debutat sau urmează să debuteze.

Credits @koreaboo
Articol @AsianDream2015 || Daum

Voi ce părere aveţi despre debutul lui Park Seong Min?

Discuție

6 thoughts on “[NEWS] Park Seong Min lansează MV-ul de debut pentru „Beautiful Girl”

  1. Nu despre el se spunea ca este Justin Bieber al Coreei?Asa am auzit… dar sincer..imi place mult mai mult de el decat de originalul Justin Bieber =)) Insa mie la stil imi aduce aminte mai degraba putin de B1A4 decat de JB,asta probabil din cauza faptului ca sunt pe acelasi concept cute.Oricum,sper sa aiba succes in continuare si poate pe viitor o sa mai auzim de el.Oare o sa devina la fel de popular ca JB?

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/28, 8:55 AM
  2. se observa ca abia a debudat deoarece pare destul de timid in videoclip oricum pare interesant😀 sa-l incurajam pe baiat:P

    Posted by Lee Hana | 2011/09/28, 12:22 PM
  3. ….da asa am citi si eu despre el,e justin bieber al coreeei,mie personal imi place mai mult decat justin
    si ar trebui sa inceteze lumea sa il mai compare cu acesta.Oricum sper sa aiba succes

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/28, 12:29 PM
  4. Am o problemă cu Youtube-ul şi nu pot vedea MV-ul T_T, tot ce pot spune este că mi se pare foarte drăguţ!!!
    Îi urez multă baftă în carieră!!

    Posted by chokyulath | 2011/09/28, 8:50 PM
  5. Cu toate ca nu imi place foarte mult Justin Bieber trebuie sa recunosc ca in cea ce priveste stilul muzical si videoclipul chiar seamana,dar vocea este mult mai buna decat a lui Justin.Acest stil muzical prinde la public si de aceea probabil va avea succes in randul adolescentilor mai ales.Povestea videoclipului nu este atat de impresionanta,dar pentru inceput a reusit sa faca ceva dragut.
    Sunt sigura ca vom mai auzi de el in vitorul apropiat…

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/28, 10:34 PM
  6. imi plac melodiile si in primul video imi place mult povestea videoului este ft interesanta.. si amuzanta .. oricum cum sa-l incurajam ? Park Seong Min!!:> bun venit printre starurile kpop! mult succes in continuare asteptam cat mai multe performante din partea ta:) Park Seong Min fighting!^^

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/15, 12:55 AM

Lasă un răspuns

