citeşti...
→ NEWS, kpop news ♥~

[NEWS] Starship lansează teaserul melodiei „Don’t touch my girl”

Starship Entertainment au lansat teaserul pentru comeback-ul băieţilor împreună cu lista de melodii de pe albumul single.

Albumul va conţine 3 cântece,intro-ul „You’re My Lady”,melodia principală „Don’t touch my girl” şi melodia „Little by little”.De asemenea,albumul va conţine şi instrumentalele celor două melodii („You’re My Lady” şi  „Don’t touch my girl”). Acesta va fi lansat pe 6 octombrie.

Deşi teaserul conţine conţine cuvintele „You’re My Lady”,melodia principală este „Don’t touch my girl”. Teaserul poate fi considerat un fel de intro,aşa cum s-a întâmplat şi cu teaserul de debut.

Credits @koreaboo
Sursa @starshipTV

Discuție

6 thoughts on “[NEWS] Starship lansează teaserul melodiei „Don’t touch my girl”

  1. Imi plac foarte mult MV-urile care au o poveste frumoasa.Acesta pare sa aiba.Abia astept sa apara full.Baietii de la „Boyfriend” mi se pare ca sunt niste copii care se lupta din greu pentru visul lor.Ar fi frumos sa castige si ei ceva odata.Poate nu a venit timpul inca dar sunt sigura ca intr-o zi vor castiga.
    Abia astept sa le vad performanta live cu piesa asta ^^

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/28, 8:59 AM
  2. hmm sunt curioasa de videoclip!baietii astia sunt atat de draguti!speram ca vor avea mult succes pe viitor:)

    Posted by Lee Hana | 2011/09/28, 12:18 PM
  3. ..dupa B1A4 inca un grup care au debutat anul acesta isi face comeback-ul
    abia astept mie imi plac baietii acestia sunt talentati,frumosi,imi place noul look al lui kwangmin unul din gemenii
    ii sta foarte tare

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/28, 12:31 PM
  4. Imi plac Boyfriend, ei si B1A4 sunt trupele mele preferate dintre cele ce au debutat anul asta. Se pare ca de data asta conceptul e unul matur, videoclipul va avea si o poveste. Imi place si noua tunsoare a lui Kwangmin, ii sta bine.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/28, 3:16 PM
  5. Imi place mai mult ideea acestui videoclip decat al melodiei „Boyfriend” care mi sa parat destul de simplu.Baieti vor avea mare succes pentru ca acest teaser m-a cucerit din prima si nu sunt singura.
    Aceasta trupa se maturizeaza de la o melodie la alta si sunt foarte bucuroasa ca am posibilitatea sa ii vad maturi….

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/28, 10:40 PM
  6. ce sweet poate fi minwoo :X il iubesc . para asa de inocent si de sweet:X ii ador zambetul🙂
    imi place mult mv-ul si de asemenea imi placea noua tunsoare a lu kwangmin acum sigur putem face si mai bine diferenta intre el si fratele lui youngmin cu exceptie ca yougmin e blond

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/15, 12:44 AM

Lasă un răspuns

