citeşti...
→ NEWS, → OMG

[OMG] 2NE1 pe coperata revistei POPCORN ROMÂNIA

Revista POPCORN ROMÂNIA ne-a pregătit o adevărată surpriză!!! Numărul din octombrie vine cu un articol despre kpop!!

După cum vedeţi în imagine, fetele de la 2ne1 apar pe coperta revistei POPCORN alături de steagul sud-coreean.

Extras de pe site-ul Popcorn (http://www.popcorn.ro/?c=13):
„K-POP: Cele mai cool trupe coreene”
Conform acestei descrieri, se pare că vom avea mai multe trupe coreene în revistă.

Nu mai pierdeţi timpul pe net şi cumpăraţi revista! Haha.

Ce părere aveţi? K-pop-ul devine din ce în ce mai cunoscut la noi în ţară? Personal, cred că cei de la Music Channel ne-au ajutat foarte mult cu promovarea acestui gen de muzică în România. Sigur, fanii au jucat un rol important. Felicitări tuturor! La cât mai multe articole! ♥

Revenim cu scans.

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

27 thoughts on “[OMG] 2NE1 pe coperata revistei POPCORN ROMÂNIA

  1. OMFG. Si eu care nu mai luasem popcorn de cateva luni. Asta trebuie sa o vad cu ochii mei :))

    Posted by Falaya Criss | 2011/09/28, 11:37 AM
  2. sunt inca socata:))nu-mi vine sa cred!! super!! Ma bucur nespus de mult ca popcorn deschide oarecum portile cu k pop<3 sper ca vor continua si pe viitor si sa ne ajute sa aducem k-cantareti in Romania!!AWWWWWWWWW ce frumos<3 trebuie sa cumpar revita cat mai repede:D informatia e mai mare decat o bomba! kamsahamnida!!!!!!!!!

    Posted by Lee Hana | 2011/09/28, 12:12 PM
  3. ……wow sunt dea dreptul uimita,recunosc ca in ultima vreme nu prea mai citecs revistele romanesti de cand am descoperit kpop-ul(eu fiind in trecut o mare cititoare de reviste)insa ma bucur ca kpop-ul devine din ce in ce mai cunoscut in romania

    Posted by pinkyrullzz | 2011/09/28, 12:21 PM
  4. ce?ce?ce? e recenta?ca vreau s-o cumpar! e de acuma? omg!!!

    Posted by Anda | 2011/09/28, 12:21 PM
  5. Posted by Lee Hana | 2011/09/28, 12:43 PM
  6. Da e de acum e proaspat scoasa din „cuptor” si coperta e uimitoare !!!! o a2a surpriza pe coperta din partea POPCORN Romania … a mai fost odata pe coperta Miyavi … dar asta o intrece❤ 2NE1 FTW !!!❤

    Posted by VeVy Daniella | 2011/09/28, 12:54 PM
  7. wai wai wai~~~ acuma ma duc sa o cumpar!!❤ dream come true *tears of joy*

    Posted by chibiwitch | 2011/09/28, 1:20 PM
  8. Super articol dar as fi vrut sa scrie putin si despre super junior .Mie mi s-a parut ca articolul a fost cam scurt.L-am citit imediat.Oricum ma bucur ca romanii astia arata in sfarsit ceva interesant prin reviste.Sincer pe mine nuprea ma inacanta aceasta reviste dar cand am aflat ca au scris despre 2ne1 mi-am schimbat total parerea.

    Posted by Maria | 2011/09/28, 2:29 PM
  9. Cred ca mi-am cumparat POPCORN de mai putin de 5 ori in toata viata, dar pe asta trebuie sa o cumpar. Sunt asa de fericita, avem k-drame la 3 posturi TV, cel putin 3 piese k-pop pe zi la Music Channel si acum o revista romaneasca scrie despre k-pop si chiar pune o trupa pe coperta.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/09/28, 3:22 PM
  10. Acuma ma duc sa vad daca au adus si la noi in oras….nu pot sa cred asa ceva :x:x:x………sper sa fie deja si la noi si sa ma pot holba la ea si sa citesc ce scrie………..vvvvaaaaaaaaaiiiiiii nu pot sa cred

    Posted by Andreea Ianos | 2011/09/28, 3:23 PM
  11. Mie mi-a zis prietena mea cea mai buna cand eram in drum spre casa , am inceput sa tip de parca eram posedata , saracii oameni de prin jur au pastrat distanta.😄

    Si eu regret ca nu a aparut Sper Junior in revista , dar cel putin am facut un pas inainte cu articolul asta …

    Now back to screaming …. uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    Posted by Angela Costina | 2011/09/28, 3:59 PM
  12. WOW Deci asta este ditamai pasul pe care l-a facut „Popcorn”.Nici acum nu realizez prea bine,nu-mi vine sa cred ca dupa atata munca in cele din urma am reusit sa facem ceva.Music Channel au fost primii care ne-au luat in serios cu adevarat,daca nu erau ei nu cred ca aveam parte de acest articol . Este de necrezut! KPOP FIGHTING!!!

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/28, 5:46 PM
  13. cand am vazut postul vostru am alergat de fericire prin camera. btw, cred ca mama ma crede nebuna acum.

    Posted by deea | 2011/09/28, 6:26 PM
  14. >.<!! nu ma pot opri din zambit ! 2ne1 pe revista popcorn? cred ca visez! SPUNETIMI VA ROG CA NU VISEZ!! e asa tare😄. astept week-endul k sa imi iau reista!!

    Posted by Sawsan Al Maoula | 2011/09/28, 7:09 PM
  15. Sincer, sunt bucuroasa ca in sfarsit vad kpop in reviste… dar dezamagita de articolele postate😐 They need to be in theeme more… La ce blasfemii au scris despre trupe sunt dezamagita. Nici nu imi vine sa cumpar revista, dar o voi face datorita imaginilor si fiindca este prima oara in Romania cu trupe coreene. But well, this is Romania were we are living.

    Posted by Bardas Alexandra | 2011/09/28, 8:43 PM
  16. super tare❤
    Acum sigur se va mari numarul de fani.
    Trebuie sa recunosc ca cei de la Music Channel au un rol foarte important in promovarea acestui gen muzical, au fost destul de deschisi la sugestiile noastre.
    Acum si popcorn..yayyyy!
    Our family is growing~!❤

    Posted by niahallyudex | 2011/09/29, 1:07 PM
  17. Pe mine m-a sunat my best friend la 8 jumate dimineata sa-mi spuna ca a aparut. Si eu eram like „OMFG! Am bani!”. M-am dus la chiosc, am cumparat revista si tot drumul la fluturam aiurea si se uita lumea ciudat la cum zambeam ca o retarda si citeam acelasi articol iar si iar. Ca sa numai zic ca urlam la telefon „OMFG, 2NE1 pe coperta! asdakfsdjghasd!”. O colega care nu e fana kpop mi-a vazut revista si a zis ca-i place cum arata Bom si Minzy, iar alta mi-a zis ca ei ii place de CL. Si eu eram like „Dara e asa cute +w+.”. Am avut 5 minute in care in am spazzuit putin cu ele : )). Oricum, ma bucur foarte mult ca le-au pus pe 2NE1 pe coperta si mai ales pentru articolul din revista😄.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/10/01, 5:33 PM
  18. Chiar e ceva faptul ca au aparut in revista, dar din pacate au omis unele trupe…cum ar fi Super Junior XDD. Oricum e un pas inainte…chiar daca nu au scris corect numele sub poze(din cate am vazut la colega mea la Big Bang l-au nimerit numai pe TOP)

    Posted by Haru (@kiky00joker) | 2011/10/02, 3:59 PM
  19. Si eu am fost foarte fericita cand am vazut ca o sa fie un articol despre kpop intr-o revista de la noi, dar din pacate fericirea mea a fost distrusa in momentul in care am citit articolul respectiv. Foarte multe greseli de exprimare, numele membrilor trupelor nu au fost scrise in ordinea corecta, ca sa nu mai zic ca pe 2NE1 le-au facut „Luptatoare bitchy”, ca f(x) au un sound in stilul Britney Spears si ca JYJ s-a format din cauza ca Junsu, Yoochun si Jaejoong s-au saturat de TVXQ. So lame from them! Inainte sa mai scrie un astfel de articol ar trebui sa caute mai multe informatii.

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/10/02, 10:17 PM
    • Da! Si pe mine m-a deranjat foarte mult cand au zis ca JYJ s-au saturat de TVXQ. „Nameless song” zice doar o parte din tot ce s-a intamplat, care de altfel a produs si un scandal acolo😦 . Imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat intre ei, imi placea / place asa de mult cand sunt impreuna…😦 Ah, ce-am plans prima oara cand s-au despartit😦. In fine… A mai fost si o jignire asupra fetelor de la 2NE1… Si despre cei de la Super Junior nu s-a zis nimic. La ei sigur era foarte mult de scris si nu au mai avut unde sa mai treaca si informatii despre ei. Sa zicem ca o sa faca loc in revista urmatoare🙂
      Chiar si asa apreciez ca s-au dat aceste articole.Cu ocazia asta o sa devina mai cunoscut K-pop-ul.🙂
      Sunt curioasa daca o sa se mai dea ceva. Mi-ar placea sa dea si cate-un poster cu o trupa K-pop.🙂
      Popcorn fighting !
      K-pop fighting !

      Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/09, 8:12 PM
  20. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!iiiiiiiiiiiiiiiiiii!AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!:X:X::X:X

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/08, 10:22 AM
  21. Cand am vazut prima data coperta revistei popcorn, pur si simplu nu mi-a venit sa cred. Eram socata dar si fericita in acelasi timp, si imediat dupa m-am dus sa o cumpar.
    Cred ca un rol important l-am avut noi fanii, prin insistenta noastra de a cere K-Pop la tv, iar Music Channel desigur prin faptul ca ne-au indeplinit aceste mici dorinte, fara ei nu am fi ajuns unde suntem acum. Dar si cu ajutorul acestei reviste reusim sa promovam K-Pop-ul, foarte mult, cu ocazia asta ar trebui sa le multumim tuturor pentru munca depusa, pentru ca ne-au ajutat, sa promovam acest gen de muzica in Romania, si poate intr-o zi vom avea si noi ocazia sa-i vedem pe viu, daca o vom tine tot asa sunt sigura ca acest vis se va indeplini.
    Multumim, K-Pop fighting!

    Posted by simona | 2011/10/12, 9:47 AM
  22. o colega a luase revista si cum am aflat…mi-am luat si eu una!^_^

    Posted by Manea Adina Mihaela | 2011/11/04, 4:27 PM
  23. am revista pot sa spun ca pana sa i=-au k-wawe dormeam cu ea sub perna ……k-pop ….k-pop….afterschool…..2ne1 ….k-pop

    Posted by Ady Adelinutza | 2012/02/24, 3:34 PM
  24. ghhh><*cries* eram asa fericita ca,in sfarsit au bagat si formatii coreene si imediat dupa,n-a mai aparut T.T

    Posted by Seven | 2012/02/25, 10:13 PM
  25. eu mergeam cu o prietena pe strada [ care asculta si ea k.pop] si o aud dintr.o data ” uite.le pe fetele de la 2ne1″. ramasesem masca si dupa imi arata revista popcorn la chioscul pe langa care treceam. apoi bineinteles ca am cumparat revista.:x

    Posted by Dana Ha | 2012/02/26, 5:10 PM
  26. da…e super,dar eu am ramas fara music channel…

    Posted by Yesulove | 2013/05/19, 12:18 PM

Lasă un răspuns

