citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

EVERYSING – TOŢI CÂNTĂ

Everysing (Everyone sings – Toţi cântă)  este un loc de distracţii condus de SM Entertainment.


EverySing este un noraebang (karaoke) aflat în Seul, Coreea de Sud. Acest proiect a fost fondat de casa de discuri SM Entertainment, fondată la rândul ei de Domnul Lee Soo Man.

EverySing este deschis zilnic, între orele 10:00 AM~ 23:00 PM.

Acestă companie nu este dedicată unui program de karaoke obişnuit. Pe lângă sălile special amenajate pentru karaoke (săli dotate cu aparate video,capabile să producă setări de studio), aici se pot susţine audiţii pentru viitoarele vedete SM TOWN. Clădirea are în total 4 etaje.

VIDEO AUDIŢII: 2NE1 – UGLY

EverySing a pregătit o cafenea specială unde vă puteţi relaxaţi după o experienţă inedită în sala de karaoke, sau, dacă doriţi..puteţi să daţi o petrecre în cafeneaua EverySing pentru că este permis.

Tricouri cu autograf – SHINee, f(x) şi Super Junior

Pentru fanii SM TOWN, EverySing este un mic colţ de Rai. Cei care vizitează acest loc pot achiziţiona diverse obiecte asociate cu vedetele de la SM, vedete precum Girls’ Generation, Super Junior, F(X), SHINee, TVXQ, Boa sau Kangta .

Iată cam ce aţi putea achiziţiona : caiete, curele de telefon, mouse pad-uri, autocolante, postere, fotografii semnate, rame foto, CD-uri şi DVD-uri) cu vedetele SM.

Caiet SNSD – SOOYOUNG – faţă / verso. 2 versiuni.

Tot acolo se fac mini expoziţii cu albume, poze sau postere cu autografe.

Diverse obiecte puse la expoziţie sau la vânzare:

Videoclipul grupului M&D (format din Heechul de la Super Junior şi Jungmo de la Trax) a fost filmat la EverySing.

Imagine capturată din timpul videoclipului + imagine sală.

Şi TVXQ (formula veche) au susţinut un interviu în trecut într-o sală EverySing.

În anul 2010, Leeteuk şi Siwon au susţinut un interviu pentru  postul de televiziune CNN tot într-o sală EverySing (la cafenea).

În partea de jos a acestei clădiri (la parter) se află magazinul SPAO.

La SPAO veţi găsi foarte multe piese vestimenare, Super Junior şi Girls’ Generation făcând parte din designul anumitor produse şi lucrând ca modele pentru SPAO.

Credit photos: as tagged

În caz că vreţi să faceţi o mică vizită, aici aveţi un video-ghid pregătit de Kim de la SJ-WORLD.

 

Cum vi se pare? Ce aţi face prima dată dacă aţi ajunge la EverySing? Cumpărături la SPAO? Karaoke? ♥

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

12 thoughts on “EVERYSING – TOŢI CÂNTĂ

  1. Prima si prima data as merge in sala unde s-a filmat o parte din videoclipul M&D close your mouth. I miss Heechul- space big star😛

    Posted by clichy | 2011/09/30, 11:54 AM
  2. Prima data as merge si asi vizita salile unde super junior si celelate trupe au intrat.Apoi as merge si as cumpara daca exista un album original super junior.Next:cumparatturi la spao si apoi la karaoke dar nu sunt sigura deoarece nu cant prea bine.Am inteles ca poti sa iti faci ziua acolo.Cum ziua mea e in decembrie as face o rezervare si mi-as invita prietenii.Ar fi o super zi,dar cine ajunge in coreea.

    Posted by Maria | 2011/09/30, 3:13 PM
  3. Omomg.😐 VREAU ACOLO. Q_Q Este Raiul pe Pamant, srsly . As face karaoke, apoi cumparaturi la SPAO, apoi iar karaoke, as sta putin la cafenea, cumaparaturi din nou, cumparaturi la SPAO, cumparaturi, karaoke, cafenea, si mi-as face ziua de nastere acolo, si as locui acolo omg. Q_Q Cred ca e o atmosfera atat de draguta si calda.❤ As fi mult prea obsedat cu locul asta daca as trai in Seul, pe bune.

    Posted by Tedi Bercu | 2011/09/30, 4:00 PM
  4. Cred ca numai daca m-as uita de afara la acest magazin m-ar apuca plansul :)) Normal ca acolo e raiul pe pamant pentru orice k-pop fan.Sa ai adunate intr-un singur loc toate lucrurile cu artistii tai favoriti e ceva si sa te mai si gandesti ca pe acolo au trecut si ei e si mai si. Iar la SPAO….pfffua cred ca as cumpara de acolo numai pentru ca SHINee faceau reclama =))) glumesc,nu neaparat dar am observat ca hainele acolo sunt chiar foarte frumoase.

    Posted by Yomi Midori | 2011/09/30, 7:48 PM
  5. Eu cred ca as merge la cafenea sa ma relaxez, apoi mi-as face curaj si as canta… cu toate ca stiu ca nu am voce. Si apoi as spera sa nu ma dea afara ca sa mai pot vizita si restul cladirii🙂

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/09/30, 9:43 PM
  6. Wow O.O”. Nu sunt SM biased dar clar m-as duce acolo O.O”. E asa mare si funky, numai bun pentru o seara de karaoke. Cred ca m-as holba atat de mult pe acolo ca m-ar durea gatul. Sunt atat de multe lucruri de vazut O.O. Waaa, numai din imagini mi se pare genial construit. Si camerele au un aspect foarte funky si placut.

    Posted by Old Triangle *kyaha* (@oldtriangle) | 2011/10/01, 5:16 PM
  7. Cred ca as sta afara si as studia ca la muzeu imaginile de pe geamuri , m-as holba la haine (asta ar lua cateva zeci de minute probabil), apoi as intra , as da raita prin magazine , i-as saraci pe ai mei din cauza suvenirurilor , care cred ca valoreaza cat o masina(sunt direct de la sursa, iar scorurile sunt exorbitante, imi imaginez), as intra in salile unde au fost artistii si sa nu uitam pozeeeeeeeeeee multe (daca am voie:D), si in final karaoke, as tipa pana mi-as scuipa palmanii ,iar angajatii ar fi nevoiti ar fi nevoiti sa imi albumele semnate ale tuturor artistilor ca sa scape de mine .
    Ce imi mai place la EverySing este faptul ca este atat de aproape de o statie de metrou si nu trebuie sa te pierzi prin oras pana dai de cladire.:D

    Posted by Angela Costina | 2011/10/01, 8:37 PM
  8. Cand aud karaoke gandul imi zboara intotdeauna la korea……………<3
    EVERYSING e superrr organizat. Cei de la SM Entertainment au facut o alegere nemaipomenita ,astfel fanii pot veni aici sa se simta mai aproape de idolii lor. Arata total ca un muzeu de arte!
    videoul este un ghid foarte bun,cand vad strazile zambesc… mi-ar placea sa fiu acolo.
    cat despre melodia din background nu am mai auzit-o si totusi cu ocazia asta am mi-as dori sa stiu cine canta pt ca imi place la nebunie!

    Posted by Lee Hana | 2011/10/01, 11:45 PM
  9. clar! asta e d pus pe lista daca da Domnul sa ajung peste 1 an jumate in Seul. Trebuie sa imi fac de cap intr-o sala de genul:)) si sa beau o cafea d la ei:D:X

    Posted by Tony Giny | 2011/10/03, 5:30 PM
  10. Data idolii tai fac parte din Sm Entertainment este imposibil sa nu iti doresti sa ajungi acolo.Eu persomal consider acel loc o parte din rai pentru ca as stii ca idolii mei au fost acolo si ca imi pot cumpara haine din magazinul in care probabil au fost si ei si de asemenea pot canta la Karaoke melodiile mele preferate.Eu as fii foarte curioasa sa vad mini expoziitile si cred ca as cheltui o gramada de bani acolo.
    Everysing este de asemenea biletul tau catre o noua lume pentru ca auditiile sm iti dau sansa sa devi o mare vedeta.Everysing este cum am zice noi un colt din rai pe pamant.

    Posted by Andreea Ianos | 2011/10/16, 12:52 AM
  11. O My GaGa O.o Deki nu-mi vine sa cred, e att de cute ^^ Prima data as tipa :)) Macar in band, sa nu ma considere Sud-Coreenii nebuna :)) Si cred ca m-as duce la karaoke sa-i „impresionez” cu vocea mea :)) Si dupa PAM: Shopping :)) As cumpara mai intai toate chestiile cre mi-ar venii in mana q SHINee (In special TaeMin) si dup’ si cu cu ceilalti idoli K-Pop ^^ Si dup’ as iesii si as realiza ca nu mai am nici-un ban in portofel si n-am cu ce sa ma intorc in Romania :))

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/05, 9:12 PM
  12. gand*

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/11, 3:39 PM

Lasă un răspuns

