citeşti...
→ OMG

[OMG] MUSIC BANK ÎN PARIS

Aşteptaţi confirmarea concertului Music Bank în Franţa? Se pare că Soompi.fr este pe cale de a deveni cel mai bun prieten al nostru pentru acest eveniment unic care va avea loc la începutul anului 2012 în Franţa!

Prima dată a fost Japonia (în luna iulie), urmează Statele Unite peste două săptămâni (New Jersey) şi acum este timpul ca Europa să primească unul dintre cele mai mari concerte ce promovează Valul Coreean… un val? Sau mai bine zis.. un “uragan” adus de Music Bank cu ajutorul celor 8 trupe programate pentru două concerte care vor avea loc la ‘Paris Bercy’.

Vreţi mai multe detalii?

Concertele sunt programate pentru 8 februarie (miercuri) şi 9 februarie (joi), 2012.

În ceea ce priveşte grupurile, KBS ne oferă cele mai bune trupe dintre cele mai bune: Girl’s Generation (SNSD), 2PM, BEAST, SHINee, 4Minute, T-Ara, U-Kiss şi SISTAR!

Dap, aveţi posibilitatea de a vedea cele 8 grupuri peste 5 luni. Este timpul să-ţi planifici venirea în Paris, aşa-i?

Urmăriţi Soompi.fr pentru a primi informaţii în exclusivitate cu privire la acest eveniment.

Mergeţi pa pagina de facebook a acestui eveniment: Music Bank K-Pop Festival à Paris. Sprijiniţi Soompi.Fr  pe pagina oficială de Facebook: http://www.facebook.com/SoompiFrance

Conţinut: Dacă vreţi să folosiţi conţinutul acestui news, vă rugăm să cereţi permisiunea site-ului Soompi printr-un e-mail către rominh@soompi.com. Acest conţinut aparţine în exclusivitate celor de la Soompi Inc’, 109 Prod & KBS. Încălcarea dreptului de autor se pedepseşte cu sancţiuni penale şi civile.

Sursă: http://www.soompi.fr

––-Site-ul HALLYUDEX.NET a cerut permisiune pentru a traduce şi a distribui acest anunţ pe site. Nu folosiţi acest conţinut fără aprobarea site-ului Soompi sau HALLYUDEX . ––-

Vă vom ţine la curent cu informaţii noi.

Cine merge!? Nu uitaţi, dacă vreţi să mergeţi, trebuie să vă cumpăraţi biletele de avion luna asta, pentru că în ianuarie/februarie sunt foarte scumpe.

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

12 thoughts on “[OMG] MUSIC BANK ÎN PARIS

  1. Nu e coreeeect , vreau sa merg si eu ,de ce tocmai in Franta?! Iarasi?! *grumbling* Scuze pentru izbucnire, dar stiu ca ar trebui sa ma multumesc cu faptul ca cel putin isi dau silinta si vin macar in Europa, buhuu *cough* .Sper ca o sa posteze pe net filmarile , asa , cadou de ziua mea :)) care e pe 10 , ar fi minunat😄

    Posted by Angela Costina | 2011/10/02, 4:20 PM
  2. Wow, ce pot sa zic, felicitari celor din Franta. Mi-as dori sa vina si la noi cat de curand posibil. Cat despre concert,nu pot ajunge acolo😦, insa ar fi frumos sa fie difuzat sau sa se posteze pe net. Poate ar fi cel mai frumos cadou de ziua mea. Sunt pe 5 nascuta.😡

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/02, 4:34 PM
  3. Vad ca Franta adora mult k-pop.Mi-as dori sa se intample asta si la noi,dar mai este mult pana atunci.Oricum mi-ar fi placut sa ajung in Franta pentru concert,dar evident nu se poate.In orice caz voi astept venirea lor in Romania.A si apropo se va difuza pe net sper.Nu-i asa?

    Posted by Maria | 2011/10/02, 6:21 PM
  4. mamăăăăă ce noroc înascut au francezii:(Ma bucur pt ei,si cu toate astea ma bucur ca vor venii cel putin in Europa asa mai mult ca sigur mai multe tari vor fi curioase de acest val si poate cu ocazia asta vor venii si pe alte meleaguri din Europa:)Romania don`t be upset va venii si randul nostru intr-o zi speciala<3 asa ca fightingggggggg!

    Posted by Lee Hana | 2011/10/02, 10:52 PM
  5. Franta, ca si tara a promovat totdeauna muzica de toate tipurile si filmul la fel de mult. O sa vina si la noi, probabil, intr-o zi cu soare, nu in februarie [ca sa murim de frig:))]. Paacat ca nu cred ca o sa ajung nici acum:(, dar totul este spre bine, se apropie si de noi, macar asa de departe:))

    Posted by Tony Giny | 2011/10/03, 5:22 PM
  6. Pe mine nu ma deranjeaza in mod special nici ca e iar in Franta, nici ca inca nu vin la noi… insa un singur lucru nu inteleg: de ce pagina de facebook e in franceza?????!!!!!!??? Ar trebui sa fie pentru toti fanii europeni, nu?

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/10/04, 7:30 PM
  7. waaaa….de ce iar in Franta :(( ? offf…ce mult mi-as dori sa ma duc si eu…dar nu pot :-s. Oricum sper ca vor avea mult succes, mai mult decat au avut in USA hehe…ca sa mai revina in Europa :>..si poate candva si in Romania..:)

    Posted by VeruTzZA | 2011/11/02, 10:32 PM
  8. paris…orasul iubirilor…ce dragut…DAR ERA SI MAI DRAGUT DACA AR FI VENIT IN ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Posted by Manea Adina Mihaela | 2011/11/04, 4:26 PM
  9. vaaaiiii. cat am fost de disperata cand am citit prima data vestea. m-am interesat cat ma costa (bilete concert, avion, transport in paris, cazare si masa) … dar pt ca as fi vrut sa merg cu sora-mea, ca sa nu fiu singura in paris, imi iese prea scump. ar insemna sa-mi consum salariile pe 3 luni. nu prea imi convine acum. oricum…pe viitor o sa fac tot posibilul sa ajung la vreun concert

    Posted by CristinaBlaga | 2011/12/14, 1:06 AM
  10. Off ce mi-as fi dorit sa traiesc in Franta.. norocul lor, insa ma bucur ca kpop-ul devine din ce in ce mai cunoscut in Europa.

    Posted by HelloKitty | 2012/02/24, 10:08 PM
  11. Ce mult as fi vrut sa merg si eu. E nu e nimic, o sa merg la SS4 in Franta <3<3

    Posted by Alexandra Rautu | 2012/02/25, 2:07 PM
  12. A fost genial din toate punctele de vedere. Imi pare rau inca deoarece nu am fost la el😦 Ar fi fost prea super! Dar sunt sigura ca voi reusii sa-mi vad si eu trupele preferate candva❤!! K-pop Fightooo!

    Posted by Kim Ai Yurie | 2012/02/25, 2:30 PM

Lasă un răspuns

