citeşti...
→ STAR DEX

KIM HYUN-JOONG (SS501)

Kim Hyun-Joong (în Hangul: 김현중), actor şi cântăreţ sud-coreean, s-a născut pe data de 6 iunie 1986 în Seul, Coreea de Sud. El este liderul şi principalul dansator din trupa de k-pop SS501, fiind cel mai mare dintre membri. Şi-a câştigat popularitatea în Asia prin rolul pe care l-a avut în drama “Boys Over Flowers”, acum fiind cunoscut şi internaţional datorită rolului său (Baek Seung Jo) din “Playful Kiss”.

Kim Hyun-Joong a debutat în anul 2005 alături de trupa SS501. În 2008,  acesta s-a alăturat cast-ului din reality-show-ul “We got married”. Împreună cu partenera sa din acest show (Hwang Bo), s-au făcut cunoscuţi sub numele de “Lettuce Couple”, câştigând astfel premiul MBC pentru cel mai bun cuplu. A trebuit însă să renunţe la această emisiune pe data de 14 decembrie 2008, datorită problemelor de planificare pentru filmările la “Boys Over Flowers”.

În drama-fenomen “Boys Over Flowers”, Hyun-Joong îl interpretează pe Yoon Ji-Hoo. Acest serial a fost o senzaţie atât în Coreea de Sud, cât şi în alte ţări din Asia, dar totodată şi în America de Nord, unde s-a lansat şi un DVD cu subtitrări în engleză.

În septembrie 2009, datorită promovărilor dramei în Japonia, a fost diagnosticat cu H1N1. În timp ce era în recuperare, nu a putut participa la Seoul International Drama Awards, însă pentru ridicarea premiului său au fost prezenţi colegii din SS501 Heo Young-Saeng, Kim Kyu-Jong şi Kim Hyung-Jun. Între timp acesta şi-a revenit şi a fost externat pe 15 septembrie 2009.

Pe 23 octombrie 2009 a lansat albumul “Rebirth” împreună cu SS501 şi au interpretat apoi “Love Like This”. Hyun-Joong fost ales şi drept purtător de cuvânt al firmei de cosmetice “Tony Moly”, o firmă cu numeroase ramuri în Asia. A încheiat însă contractul cu această firmă la sfârşitul lui septembrie 2010, fiind apoi numit din nou purtător de cuvânt pentru “The Face Shop”.

În 2010, a lansat cu trupa albumul “Destination”, din care melodia “Love Ya” a avut cele mai mari audienţe, fiind în topul Music Bank pentru 2 săptămâni. Promovările acestei melodii au fost încheiate în scurt timp de la lansare, deoarece contractul trupei era pe sfârşite. Pe 19 iunie 2010 Hyun-Joong a apărut alături de B2ST la un concert al lor în Filipine. Puţin mai târziu în aceeaşi lună, pe 28, a fost declarat oficial că acesta a părăsit compania DSP Entertainment pentru a semna un contract cu KeyEast Entertainment.

Primul său album solo a fost lansat pe 8 iunie, cu numele de “Break Down”, filmând şi un videoclip pentru piesa “Please”. Acest album s-a vândut în număr de 100,000 de copii în primele 2 săptămâni în Hanteo Chart . Pe 16 iulie 2011 a fost câştigătorul a Mnet M! Countdown, devenind astfel primul membru al trupei SS501 ce câştigase vreodată un premiu la un show musical. “Break Down” a primit discul de platină în Taiwan, Hyun-Joong fiind prima celebritate coreeană invitată la emisiunea taiwaneză “The Person”(emisiune de top în ratingurile taiwaneze).

A obţinut diverse premii

– 2011 MTN Broadcasting Commercial Award – Best CF Actor/Model
– 2010 MBC Drama Awards: Popular Actor Award (Mischievous Kiss)
– 2010 Yahoo Asia Buzz Award: Hong Kong Top Buzz Korean Artist
– 2010 Yahoo Asia Buzz Award: Taiwan Top Buzz Korean Artist
– 2010 Yahoo Asia Buzz Award: Best Search Asia Buzz Awards
– 2010 Style Icon Award : Most Popular Award
– 2010 Sky Perfect Award : Best Dress Award
– 2010 4th MNet 20′s choice Most Influential Star award
– MBC 2008 Best Couple Award : We got Married (cu Hwangbo Hye Jung)

Facts despre Kim Hyun-Joong

Înălţime: 181cm
Greutate: 68kg
Grupa sanguină: B
Zodie: Gemeni
Familie: Tată, mamă şi un frate mai mare
Hobbyuri: Dansul, cântatul la chitară, pian
Agenţie : KeyEast

Ştiaţi că:

  1. Gustarea preferată a lui Kim Hyun-Joong este ramenul picant.
  2.  Nu are cont de Twitter deoarece i se pare prea greu de folosit.
  3.  Hyun –Joong are aceaaşi toleranţă a alcoolului ca şi Kim Jaejoong (JYJ).
  4.  Primul său sărut a fost în clasa a şasea.
  5.  El ar alege iubirea înaintea prieteniei,
  6.  Nu îi place să se trezească devreme.
  7.  Motto-ul său de viaţă este: “ Din moment ce te-ai născut, ar trebui să munceşti mult pentru a-ţi face numele cunoscut şi să ajuţi persoanele mai puţin ajutorate, în acelaşi timp ducând o viaţă plină de respect.”
  8. Hyun-Joong reuşesşte să doarmă doar 4 ore pe zi.
  9. Îi place sucul de mere,dar îl urăşte pe cel de roşii.

Discuție

21 thoughts on “KIM HYUN-JOONG (SS501)

  1. Deci… am inceput cu sf:D este unul dintre pref mey, ma bucur k l-ati amintit:* KHJ hwaiting!:*

    Posted by Tony Giny | 2011/10/13, 10:53 PM
  2. este foarte frumos ca baiat :X. cate lucruri interesante am aflat despre el ! si wow! doar 4 ore pe zi doarme? cred k nu este singura vedeta care doarme doar atat. Cate lucruri noi am aflat alaturi de voi ! multumim pentru articoul ^^ succesc in continuare

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/13, 10:56 PM
  3. imi place sa aflu despre K H J tot ce se poate ,figthing

    Posted by Paula Chiru | 2011/10/14, 1:06 AM
  4. Nu-mi vine sa cred ca stiu aproape tot ce ati scris despre Kim Hyun Joong. SS501 este prima mea formatie k-pop pe care am descoperit-o cu ajutorul lui Hyun Joong dupa ce l-am vazut in Playful Kiss si apoi in Boys over Flowers. L-am vazut intr-o multime de variety show-uri, inclusiv in We got married. Imi place mult personalitatea lui 4D, daca e el intr-o emisiune, nu ai cum sa nu razi. Noul album are un videoclip si melodii frumoase, insa eu tot mai sper la un comeback cu SS501, daca tot sustin ca nu s-a despartit de ce nu se intorc odata… Am citit ca vrea sa mai joace intr-o drama in iunie, eu nu vreau sa astept atat. Vreau comeback cu SS501 si comeback cu o drama! In orice caz, Kim Hyun Joong ramane membrul preferat din formatia preferata.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/10/14, 3:00 PM
  5. Mai am putin si il vad pe Euforia :)) , eu nu prea stiam despre el , e un actor care a avansat mult dupa rolul din „Boys before flower” , prima drama coreana pe care am vazut-o vreodata , iar in „Playfull kiss” a fost extrem de amuzant si de bun (fetisoara aia i-a facut o tona de probleme, eu as fi inpuscat-o , numai el stie de ce a ajutat-o. A da , iubirea😀 ) . Melodia mea preferata de la ei e „Love Ya” , melodie pe care o are acum si fratele meu in playlist ( muhaha , incep sa il corup putin cate putin >:) ) , dar imi mai place foarte mult si „Because i’m stupid” , versiunea cantata de el din BOF este mortala😄 .

    Posted by Angela Costina | 2011/10/14, 4:28 PM
  6. Eu l-am vazut prima oara pe Hyun-Joong in Boys Over Flowers, serial care mi-a placut foarte mult (desi actorul meu preferat a fost Kim Bum🙂 ). Abea apoi am descoperit formatia SS501.
    Cat despre articol (pe facebook se cerea parerea despre cum e scris articolul, nu?), e destul de dragut si cuprinzator, insa nu imi place faptul ca unele expresii sunt fortate. De exemplu, „Acest serial a fost o senzaţie” ar fi putut fi: Serialul a fost o senzatie… Probabil informatiile au fost luate de pe site-uri in engleza sau coreana, insa ar trebui ca traducerea sa fie mai lejera, mai accesibila in romana. Sper ca parerea mea sa fie constructiva🙂

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/10/14, 6:32 PM
  7. „Stiati ca” este partea mea preferata din tot articolul =)) chiar nu stiam lucrurile acelea despre el xD Motto-ul sau este, unul zic eu destul de original si frumos mai ales desi ma intristeaza putin partea cu dormitul decat 4 ore pe zi dar cu programul lui foarte incarcat este de inteles ca nu prea isi permite sa piarda timpul dormind desi este foarte important.
    Imi place foarte mult de el si personalitatea sa este una puternica care l-a ajutat sa obtina tot ce are acum.Sper sa continue asa si sa devina din ce in ce mai bun si sper sa-l mai vad si in drame,chiar e un actor priceput ^^

    Posted by Yomi Midori | 2011/10/14, 9:20 PM
  8. Are o personalitate interesanta,cum nu vezi la multe persoane.Cand zambeste ,fiind destul de rar si cand o face parca iti sta inima in loc!
    Prima data l-am vazut in BOF,unde ne-a demonstrat ca este un actor demential,apoi in Playfull kiss a reusit sa ne cucereasca tuturor inimile.Primeste un punct in plus pentru ca este si lider in boyband-ul ss501,unde am m-a uimit cu abilitatea lui asupra dansului,avand si o voce superba!
    Sincer acum am citit motto-ul sau pentru prima data si trebuie sa recunosc ca prin aceste cuvinte acum ma simt si mai atrasa de el..😐 !frumos articol:)

    Posted by Lee Hana | 2011/10/16, 12:49 AM
  9. Cred ca Kim Hyun Joong a fost primul actor corean care mi’a atras atentia si mai apoi cântaret… Cu ocazia acestui articol mi’am reamintit cateva lucruri.≧▽≦..
    Nu sunt mentionate fashionshow’urile , dar ca un rezumat e perfect.
    M’am bucurat nespus cand am vazut ca a castigat M!C, s’a vazut cat de mult a lucrat pentru albumul asta. Acum astept cu nerabdare un comeback SS501!!!! Yay.<3
    Am fost bucuroasa sa vad BBF pe Eufora, ma uit desi e a3a oara..∩_∩
    I like KiHyun

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/10/17, 8:41 AM
  10. ………nu stiu ce cred ceilalti,si spre sa nu imi sara toti in cap dar eu nu il vad asa grozav,adika da poate e talentat dar nu foarte tare,insa cred ca succesul lui se datoreaza mai mult datorita popularitatati dobandite din urma participari in drama boys over flowers insa nu e asa un mare actor,spn asta ca sunt fana a trupei SS501 si nu mi e pare corect ca trupa este asociata cu numele sau adika in trupa mai exista inca 4 membri la fel sau poate mult mai talentai ca el…..sorry asta e doar parerea mea

    Posted by pinky rullzz | 2011/10/23, 8:56 PM
  11. Well, a inceput sa imi placa de el de cand l-am vazut in Boys over Flowers ^-^. La inceput nu mi se parea ca joaca foarte bine, dar chiar si asa nu aveam nimic impotriva cu stilul lui „rigid”. Acest serial este primul pe care l-am vizionat, fiind si unul dintre preferatele mele.De la OST-urile filmului am inceput sa ascult si muzica, mai ales a trupelor : SHINee, SS501 si T-max. Uram faptul ca in film nu avea parte de o iubire implinita si se tinea numai dupa Jan Di, dar apoi am vazut serialul Playful Kiss, care de altfel tot printre preferatele mele se afla. Si cred ca a jucat mult mai bine in Playful Kiss, stilul dur si tipul inteligent ii veneau de minune si nu parea la fel de „rigid”.
    Cum a zis si @Yomi Midori si mie imi place sectiunea „Stiati ca…”. Si venind vorba despre asta, acelasi motiv l-am avut si eu… nu vroiam sa-mi fac cont pe Twitter… insa mi-am facut de curand si tot nu prea stiu sa imblu prin el :)) :D…si.. nici mie nu-mi place sa ma trezesc devreme :)) Am auzit ca adoarme destul de repede [chiar si inaintea unui concert] si se trezeste greu dimineata.😀 Daca nu credeti, va recomand emisiunea SS501 Thanks you for waking me up, a fost foarte amuzant. Mi-a placut mult !
    Gomawo pentru informatii ! ^-^

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/25, 8:09 PM
  12. intradevar e un tip tare impresionant.frumos si delicat…

    Posted by elliza | 2012/01/28, 10:10 AM
  13. Stati sa vada colega mea articolul asta :)) Cred ca-l va citii de-o suta de ori pana sa creada ca e adevarat :)) E super cute aricolul ^^ Gamsamida🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/28, 1:31 PM
  14. Ferice de mama lui

    Posted by mamaeli | 2012/01/28, 4:37 PM
  15. Omg, l-am urmarit in toate dramele, e adorabil mai ales când face pe durul. Can I eat him please ? . Oricum, mi-e dor de SS501 si de toti ceilalti. Familia lui are cu ce se mândri.

    Posted by ZxPoox. | 2012/02/24, 1:14 AM
  16. Din Boys Over Flowers m-a captivat, apoi i-am urmarit toate dramele…si incet incet m-am indragostit de el si de SS501, iar acum imi pare rau ca s-au despartit:( . Oricum Kim Hyun Joong ♥

    Posted by yusty | 2012/03/01, 7:00 PM
  17. Un tip dragut, cu o voce bunicica, dar nimic iesit din comun, si mie imi place de el dar nu m-as extazia… oricum e la inceput de drum si poate are multe de aratat… dar ce e al lui e al lui e dulce… are hair stylist grozav….

    Posted by manuela | 2012/03/07, 1:09 PM
  18. esty super frumy

    Posted by anysoreak_lilyka | 2012/06/08, 3:42 PM
  19. ahhh KHJ prima mea iubire!!!! Na că n-am știut că o avut H1N1!!!!

    Posted by AMI (@amiyayam) | 2012/07/02, 10:42 PM
  20. Chin Hiun Joong este cel mai bun can target so actor din Coreea de Sud

    Posted by iuliana | 2014/08/31, 3:02 PM

Lasă un răspuns

