citeşti...
→ PHOTO ALBUM, photoshoot ♥~

[PHOTOSHOOT] Baek Ji Young şi Jung Suk Won pentru „Cosmopolitan”

După ce au facut publică relaţia,actorul Jung Suk Won şi cântăreaţa Baek Ji Young nu şi-au ascuns afecţiunea în timpul şedinţei foto pentru ediţia de octombrie a revistei Cosmopolitan.

Şedinţa foto a avut loc în frumoasa Thailanda,unde cei doi au ajuns la începutul săptămânii pentru şedinţă. Pictorialul ne prezintă diversele ipostaze pe care cei doi le prestează. De la purtatul jeans-ilor denim până la pozatul în locuri luxoase.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Credits @soompi

Discuție

8 thoughts on “[PHOTOSHOOT] Baek Ji Young şi Jung Suk Won pentru „Cosmopolitan”

  1. Ce draguti sunt :X este frumos cand vezi doua persoane care se iubesc impreuna🙂. Ii admir faptul ca au recunoscut ca au o relatie si ca nu-si ascund afectiunea:) bravo lor ..

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/10/15, 12:34 AM
  2. hehe ce bine le sta impreuna. Cred ca s-au distrat la acest photoshoot,asa pare. Chiar ma bucur foarte mult ca sunt impreuna mai ales ca sunt fana Baek Ji Young,are o voce superba.Sper sa fie o relatie de lunga durata si sa mai avem ocazia sa ii vedem impreuna si in alte pictorile sau de ce nu,ar fi frumos sa joace intr-un film impreuna kkk🙂

    Posted by Yomi Midori | 2011/10/15, 10:03 AM
  3. Eu pe Jung Suk Won nu l-am vazut in nicio drama, il stiu doar ca fiind iubitul lui Baek Jiyoung. Ei i-am auzit vocea in IRIS, Secret Garden si The Princess’ Man, dar am si vazut-o in cateva variety show-uri. Imi place de ea si ma bucur ca cei doi si-au facut publica relatia. Sper sa aud si de o nunta cat mai curand pentru ca Baek Jiyoung nu mai e chiar asa de tanara si stiu ca ar vrea sa aiba copii.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/10/15, 10:52 AM
  4. frumos shooting,frumos cuplu,zambete dragalase ce mai, o adevarata pereche!Sunt foarte frumosi amandoi si ma bucur pentru ei ca au reusit sa faca relatia publica, eu doar sper sa fie foarte fericiti impreuna pentru mult timp.
    Pozele sunt foarte artistice si si dau tonul unei iubiri fragede!:)

    Posted by Lee Hana | 2011/10/16, 12:23 AM
  5. Cuplurile formate din vedete sunt mereu deosebit de frumoase! O noua pereche indragita si care merita tot respectul ca au facut publica relatia! E clar ca pentru ei, nefiind idols, e mult mai usor..

    Posted by Paşalău Cristina | 2011/10/17, 2:01 PM
  6. Ma bucur ca nu se sfiesc sa isi arate afectiunea unul fata de celalalt, mai ales cand vine vorba de coreeni, dar presupun ca statutul de vedeta ii ajuta putin la asta , sunt amandoi superbi si evident foarte fericiti. (In sfarsit am auzit de un cuplu corean de vedete , sunt tot mai rare).

    Love is in the air and ear’s candy~ fighting!!

    Posted by Angela Costina | 2011/11/22, 10:42 PM
  7. o.o nu stiam ca sunt impreuna o.o oricum le sta foarte bine❤

    Posted by Cristina Gabriela | 2012/02/25, 1:09 PM
  8. Sunt foarte frumosi impreuna. Sper ca iubirea lor sa dureze toata viata. Felicitari!

    Posted by vio | 2012/06/14, 12:13 PM

Lasă un răspuns

