citeşti...
→ STAR DEX

KIM JAEJOONG (JYJ)

Kim Jaejoong (Hangul: 김재중) sau Hero, născut pe 26 ianuarie 1986, a fost un membru al trupei TVXQ, cunoscută ca Dong Bang Shin Ki în Coreea de Sud şi Tohoshinki în Japonia. După despărţirea trupei, Jaejoong alături de Junsu şi Yuchun au semnat cu C-JeS Entertainment, formând propriul band: JYJ.

În urma unui sondaj organizat de postul chinezesc de televiziune Xingkong, Hero a fost ales ca fiind cel mai drăguţ cântăreţ asiatic. Din totalul de 40 milioane de voturi înregistrate, el a dominat poll-ul cu 4,17 milioane de voturi.
Jaejoong a debutat sub numele de Youngwoong Jaejoong. Managerul său i-a ales nickname-ul de “Hero” pentru că a vrut ca el să fie eroul industriei muzicale coreene. JJ a a fost selectat din 5000 de persoane la audiţie,atât pentru calităţile sale vocale foarte bune cât şi pentru faptul că arăta foarte bine.

Hero a fost ales să apară şi în multe emisiuni TV precum Heaven’s Postman (SBS, 2009), Vacation (2006), Banjun Drama (SBS, 2005). În 2011, acesta a avut unul din rolurile principale (Cha Mu Won) în drama “Protect the Boss”.

Despre Jaejoong :

Nume de scenă: Hero, JaeJoong (영웅재중), Jejung (în Japonia – ジェジュン)
Nume real: Kim Jae Joong (Hangul: 김재중; Japoneză: キム・ジェジュン)
Numele la naştere: Han Jae Joong
Religie: Creştină

Locul de naştere: Choong Nam
Înălţime: 180 cm
Greutate: 63 kg
Gripa sanguină: O
Hobbyuri: jocurile video şi muzica

Hero s-a născut ca Han Jaejoon în Gongju, Chungcheongnam-do, Coreea de Sud. A fost dat de mic spre adopţie de către mama sa, numele fiindu-i schimbat în Kim Jaejoong. La vârsta de 15 ani s-a mutat singur în Seul pentru a participa la audiţiile organizate de SM Entertainment. Viaţa din capitală era grea din punct de vedere financiar pentru el, fiind astfel nevoit să-şi ia tot felul de slujbe pentru a plăti chiria, mâncarea şi taxele de trainee.

În cadrul trupei, Jaejoong este vocalistul principal. Ca şi personalitate, acesta vorbeşte direct, fără ocolişuri şi meditează în profunzime. Îi place să aibă orice colţ al casei foarte curat şi este pasionat de gătit.

De-a lungul vieţii, Jaejoong a trecut prin multe greutăţi. Pentru că avea nevoie de bani, a avut multe joburi part-time: a livrat pui, a distribuit ziare, muncă manuală. A apărut şi în filmul  “Waving the korean flag”, însă este foarte greu de reperat, el jucând rolul unui soldat chinez.

Un lucru care îi place la el sunt sprâncenele sale. Când era mic, visul lui era să deţină un supermarket, pentru că aşa ar fi putut să mănânce câte prăjituri voia.

Ştiaţi că:

– a câştigat categoria “Cea mai bună faţă” a concursului SM

– părinţii săi au un restaurant în Choong Nam

– când era mai mic nu avea ureche muzicală, iar  prietenii săi râdeau de el pentru că nu cânta bine

– nu a reuşit la prima audiţie, dar apoi a intrat într-o trupă şi s-a antrenat mult pentru o a doua audiţie (o mare influenţă asupra lui a avut-o trupa H.O.T.)

– are 8 surori

– îi este frică de gândaci

– a fost ca o “mamă” pentru DBSK pentru că îi plăcea să gătească şi să facă curat

– odată a avut aceeaşi culoare a periuţei de dinţi ca Junsu şi amândoi au sfârşit prin a folosi periuţa celuilalt

– nu poate să facă cu ochiul

– mulţi băieţi şi deasemenea fete au crezut că este  fată

– talia lui are 60 cm

– nu îi place să bea Cola pentru că odată a leşinat din cauza asta

– are 11 piercinguri şi 1 tatuaj pe spate

– culorile preferate sunt negru şi roşu

Discuție

10 thoughts on “KIM JAEJOONG (JYJ)

  1. Imi place Jaejoong si ascult cu placere JYJ.Chiar in seara asta am citit ca, desi li s-a promis de catre KBS ca, daca scot un album, vor putea aparea in „Music BanK” , emisiunea muzicala , ca un top, a KBS-ului, acestia nu s-au tinut de cuvant si au anuntat ca ei nu pot cata in show-ul cu pricina pentru ca inca sunt in litigiu cu SMEntertainment.Pacat, ca sunt buni, dar macar asa si-au produs singuri cantecele,. Jaejoong si Yuchun au compus majoritatea cantecelor din albumul „In Heaven” si am citit chiar ca isi amenajeaza un studio propriu .Sunt foarte talentati , iar mie imi place extrem de mult!Multumesc.

    Posted by Magda Magdalena | 2011/10/19, 11:04 PM
  2. Nu vreau sa-mi sara nimeni in cap,mie nu imi place Jaejoong atat de mult.Stiu ca are foarte multi fani si e iubit de milioane de oameni,eu nu ma numar printre ei dar as fi mincinoasa daca as spune ca nu-mi place pentru ca nu are talent sau lucruri de genul asta.
    Ii recunosc talentul urias pe care il detine si faptul ca este ca o papusica de frumos. M-a impresionat povestea lui cand am citit-o…acum ceva timp.M-a facut sa imi dea lacrimile si daca nu prea il placeam inainte,dupa am inceput sa-l vad cu alti ochi.
    Nu sunt fana lui si probabil nu voi fi nici-odata dar e un baiat plin de talent si trebuie apreciat pentru asta pentru ca a facut foarte multe sa reuseasca,

    Posted by Yomi Midori | 2011/10/20, 8:33 PM
    • Stai linistita ca nu-ti sare nimeni in cap! Fiecare are dreptul la propria opinie.Mie imi place Jaejoong dar nu numai el! De fapt imi place muzica celor din JYJ si tot ce inseamna fostul DBSK, dar, repet, imi plac inca multi altii pentru acelasi motiv. Nu sunt un fam „passionate” in intelesul asiatic sau coreean al cuvantului. N-am fanatismul lor! O zi buna!

      Posted by Magda Magdalena | 2011/10/21, 6:44 AM
  3. Daca articolul despre Kim Hyun Joong nu-mi aducea informatii noi pentru ca stiam deja multe despre el, acest articol e plin de informatii noi pentru mine. Cand am devenit eu fana k-pop, DBSK erau deja despartiti, asa ca nu am avut cand sa devin fana a tuturor 5, inca incerc sa-i cunosc. Nu aveam nici o idee ca Jaejoong e adoptat si ca a avut o copilarie grea. Faptul ca talia lui are 60 de centimetri nu pot sa-l cred, chiar este poisbil ca baiat sa ai talia atat de subtire… Inca nu l-am vazut in nicio drama sau film, dar am de gand sa ma uit curand la Protect the Boss.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/10/23, 10:55 AM
  4. …….nu stiu ce cred altii,si imi cer scuze faniilor lui,asa dar mie mia parut mereu putin arogant
    nu stiu de cemia lasata aceasta impresie adika e talentata frumos,dar nu sunt o mare fana a lui

    Posted by pinky rullzz | 2011/10/23, 8:46 PM
  5. Trebuie sa recunoastem ca este cel mai frumos corean datorita trasaturilor fine pe care le detine:)
    Prima data cand l-am vazut, nu mi-a venit sa cred ca exista un baiat atat de frumos! Este foarte atractiv si are o voce superba!Nu sunt o fana,insa ascult oricand cu mare placere piesele lui🙂
    Nu stiam prea multe despre el,dar cum am citit acest articolul am aflat unele chestii si totusi m-a intristat faptul ca a fost dat la adoptie de propria mama la o varsta frageda,iar apoi la 15 ani s-a mutat la seoul unde a luptat pentru visul lui de a ajunge acolo unde doreste ,in plus a reusit sa se intretina de unul singur,deci pe bune il apreciez pentru asta!Nu a avut o viata prea buna si totusi toata munca depusa acum i-a fost rasplatita!felicitari jaejoong!

    Posted by Lee Hana | 2011/10/24, 7:34 PM
  6. Wah, cat ma bucur sa vad o informatie despre el, este unul dintre preferatii mei. Pe el l-am adorat de prima oara cand am inceput sa ascult DBSK/TVXQ, cand erau ei toti 5. Insa prima oara nici nu stiam ca erau despartiti, ascultand melodiile lor cam din ianuarie, februarie anul acesta [desi eu stiam de ei de 3 ani, dar nu mi-a mai dat prin cap sa ma pun pe k-pop de atunci si regret asta]. Dupa cateva luni bune, am aflat ca s-au despartit, eu deja vizionand o multime de filmulete si emisiuni cu ei [m-am prins din comentariile dupa youtube in care erau toti 5]. Ma atasasem foarte tare de ei T.T. Nu vroiam sa cred asa ceva. Dar… era si va ramane trupa mea preferata [Always Keep yhe Faith, old TVXQ]. Acum ador muzica celor de la JYJ. Multi cassies s-au impartit in 2 tabere :unii de partea TVXQ si altii JYJ, altii sunt de partea celor de la JYJ, ceilalti TVXQ sau sunt de partea ambelor tabere. As vrea daca se poate sa se spuna mai multe despre despartirea lor, motivul. Melodia celor de la JYJ [Nameless song] a provocat un mare scandal cu SME.
    Cat despre trecutul lui… nici nu stiam toate lucrurile acestea, chiar daca am vizionat multe video-uri cu ei. Stiam doar ca a avut o copilarie grea, insa el refuza sa vorbeasca despre asta. Jae Joong oppa Fighting !
    Gomawo pentru ca ati scris despre el !

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/10/25, 8:34 PM
  7. OOO, am ce sa zic acum despre el , din moment ce pana acum eram vax la capitolul „Jaejoong” , m-am uitat la „Heaven’s Postman” , la inceput am crezut ca o sa fie doar … dragut si atat , dar dupa primele minute din film ,chiar a inceput sa imi placa de el . Este foarte expresiv si natural in comparatie cu alti actori asiatici care sunt foarte rigizi. Auzisem ca a avut un trecut anevoios , dar eu am avut alt favorit in old DBSK(nu am fost un fan inrait al lor nici inainte sa se desparta) , asa ca nu am prea cautat detalii.

    Posted by Angela Costina | 2011/11/01, 10:43 PM
  8. Ziua sa adevarata de nastere este 4 Februarie, dar a schimbat-o pentru ca 4( „sa”/moarte) e un nr cu ghinion in Coreea.
    Sambata trecuta a avut un fanmeeting in China si a fost urmat de 1000 de masini in drumul spre aeroport.

    Posted by Frida | 2011/12/13, 6:57 PM
  9. E preferatul meu de ceva timp [cam 5 ani *cough*] si imi place de el atat ca si actor cat si ca si cantaret. sunt curioasa la urmatoarele lui proiecte pentru acting. il bat daca ia din alea proaste =))

    Posted by Andra^^ (@andra235) | 2012/09/21, 6:02 PM

Lasă un răspuns

