citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

CHUNCHEON- Oraşul unei poveşti

Chuncheon (Chuncheon-si 춘천시) este capitala provinciei Gangwon din Coreea de Sud. Oraşul e localizat în partea de nord-est a ţării, la confluenţa râurilor Soyang şi Han, în jurul lui fiind prezente numeroase lacuri, dintre care cele mai mari sunt Soyang şi Uiam. Zona este cunoscută pentru micile insule create pe râuri, precum Sangjungdo, Ha-Jungdo, insula Bungeo sau Wido.

Oraşul este acum o destinaţie populară pentru turiştii din Asia de Est, deoarece aici s-a filmat “Winter Sonata”, o renumită dramă coreeană romantică ce i-a avut în rolurile principale pe Bae Wong Joon şi Choi Ji Woo.

Povestea din “Winter Sonata” începe cu Yujin şi Sang Hyuk, care sunt prieteni din copilărie. Yujin este plină de viaţă, spontană şi prietenoasă; obişnuieşte să adoarmă în autobus şi întotdeauna întârzie la şcoală. Sang Hyuk este elevul model şi răspunde de lniiştea clasei. Cei doi, împreună cu Oh Chelin, Kong Jinsuk şi Kwon Yongkuk, formează echipa de la staţia radio a şcolii. Însă vieţile acestora se schimbă mult o dată cu venirea unui elev nou, Kang Joon-sang, transferat de la Seul.

Scenă din Winter Sonata în insula Nami, Chuncheon

Strada Myeongdong  se află în centrul oraşului, chiar lângă mall-ul Chuncheon.

Ca amintire, actorii principali au fost rugaţi să-şi lase amprentele palmelor la locul special de întâlnire, pe strada Myeongdong.

Chiar dacă „Winter Sonata” nu este o dramă tocmai recentă, ea poate face pe oricine să-şi amintească de zilele de liceu.



Discuție

7 thoughts on “CHUNCHEON- Oraşul unei poveşti

  1. Mereu am vrut sa ma uit la Winter Sonata si totusi inca nu s-a ivit ocazia..dupa descriere pare interesanta.M-am uitat la mai multe poze sin care reiese ca Chuncheon este un oras linistit unde te poti bucura de frumusetea naturii!Cu ocazia asta mi-ati aprins apetitul pentru aceasta drama romantica:)

    Posted by Lee Hana | 2011/10/24, 12:19 AM
  2. Vreau sa ma uit la Winter Sonata, dar ma tem ca nu-mi va placea. De obicei, dramele astea foarte populare, gen Secret Garden au fost o dezamagire pentru mine deoarece ma asteptam la mult mai mult avand in vedere gradul popularitatii. Din cate am auzit Winter Sonata este o drama romantica si ar putea sa ma plictiseasca. Intr-o zi voi risca si ma voi uita la ea, si sper ca ma insel acum ca ma tem. Revenind la articol, mi se pare un gest foarte dragut pentru fani, faptul ca si-au lasat amprentele acolo. Chiar am vazut zilele astea la 1N2D scoala din drama.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/10/24, 3:44 PM
  3. Chiar pare un oras de poveste:linistit si primitor!
    Am auzit foarte multe despre aceasta drama :”Winter Sonata” dar nici-odata nu am reusit sa vad macar un episod.
    Insa chiar daca nu am vazut tot mi se pare foarte frumos faptul ca le-au cerut sa-si lase amprentele la locul lor de intalnire din drama.Un mod frumos de a pastra amintirea unui lucru important care s-a intamplat acolo in urma cu ceva timp ^^ Sper sa ramana o perioada cat mai lunga de timp acolo!

    Posted by Yomi Midori | 2011/10/26, 8:44 AM
  4. Nu imi mai aduceam aminte de ce nu m-am uitat la acest serial pana acum … e de dragoste si la pariu ca e foarte trist , iar din cauza faptului ca majoritatea padurilor lumii au fost deja taiate , incerc sa ma abtin de la cumpararea unor (foarte multe) pachete de servetele . Glumeam , logic, dar dramele coreene au niste scenarii de multe ori prea tragice ca sa ma pot uita linistita (eu) la ele , probabil ca m-as enerva si as compatimi-o foarte mult pe fata , iar pe tip as vrea sa il sugrum si sa ii dau o imbratisare -> prea multe sentimente conflictuale => nu fac bine la sanatate ^^ (sunt in crestere , hormonii, bla bla ).
    Cat despre oras , pare un loc de vis , linistit , unde ti-ai petrece timpul uitandu-te pe geamul unei cabane cu ciocolata calda in mana , yum .

    Posted by Angela Costina | 2011/11/01, 9:34 PM
  5. Aigooooooo ^^ Cum am vazut poza mi-am dat seama ca e „Winter Sonata” ^^ Cat mi-a placut serialul acesta …. Si inca imi mai place❤ E un loc asa frumos ^^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/26, 3:10 AM
  6. E un oras foarte frumos si pare foarte linistit. Aigooo….mi-ar placea sa il pot vizita intr-o zi ~

    Posted by Soo Youn | 2012/02/26, 1:40 PM
  7. „Winter sonata” sau intr-o traducere aproximativa:”sonata de iarna”, dupa cum stiti sonata este o compozitie muzicala, Bethoven, Mozart, etc au compus sonate, am ascultat cateva, dar serialul coreean nu-mi place, este prea static, iar dramatismul se citeste din primul episod, stiu este faimos, dar mie subiectul mi s-a parut cam fantezist, eu cu amneziile nu le am, stiti in telenovelele latino-americane una doua o dadeau cu amnezia ca sa lungeasca drama, etc de acolo am o supra saturatie de drame care trateaza amnezia.

    Posted by marilena | 2013/12/16, 3:58 PM

Lasă un răspuns

