citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

Cafenele în Coreea de Sud- Obişnuinţa zilnică

Pe lângă renumitele ceaiuri asiatice, în Asia găseşti şi o lume a fanilor cafelei. Sud-coreenii îşi iubesc cafeaua; conform unui studiu, pe străzile  Coreei de Sud sunt peste 300.000 de automate de cafea.

În oraşul Gunsan una din cele mai populare cafenele este “Bucks Coffee and Beer”. Aceasta are un logo verde, destul de familiar, însă nu este asociată cu nicio altă corporaţie producătoare de cafea. Aici, pe lângă cafea şi bere, poţi încerca şi alte combinaţii destul de ciudate. Bucks este cunoscută în zonă pentru uriaşul ecran de proiecţie la care se pot vedea toată ziua filme americane şi coreene foarte populare. Filmele coreene au subtitrare pentru ca străinii să poată citi în timp ce-şi savurează cafeaua.

Mai înspre nord, te poţi delecta cu un espresso excelent la restaurantul Blue Opera, situat în oraşul Songtan (cunoscut şi ca Pyeongtaek).Vei găsi Blue Opera în mall-ul Shinjang;  restaurantul este uşor de recunoscut datorită sculpturilor ciudate ce stau chiar la intrare.

Mai aproape de Seul sunt popasuri ce par a fi în legătură cu lanţul de cafenele Maxwell House. Este oarecum ciudat să vezi astfel de locuri, dar în Coreea legile drepturilor de autor sunt foarte diferite de cele din vest, în unele cazuri proprietarii însuşindu-şi un logo şi un nume care este cunoscut în zonă.

În Seul ai o mulţime de locuri din care să alegi. Sunt cafenele în stil Italian, cum ar fi Pascucci, care serveşte un delicios caramel cappuccino. Pascucci are şi o gustoasă prăjitură cu 3 straturi bogată în diferite creme, ce nu trebuie ratată. Cafeneaua are 4 etaje care includ şi o zonă pentru fumători ce are o vedere minunată asupra districtului Insadon-il.

Districtul Itaewon îşi are şi el varietatea de coffee shops, dar aici cele mai bune sunt cele “Hello Beans”, care servesc latte, prăjituri tiramisu, ciocolată caldă şi de asemenea ceaiuri reci. Hello Beans au şi cele mai bune materiale pentru citit dintre toate cafenelele din Seul.

O altă alegere bună este locul numit ‘grab-and-go’, “Indy Coffee”, care are ca slogan “Indy Coffee, Indy Sand”, acesta referindu-se la gama lor de sandwich-uri. Indy Coffee este perfect dacă eşti grăbit şi vrei să-ţi iei o gustare la pachet.

Desigur, întotdeauna există Starbucks pentru iubitorii de cafea mai puţin aventurieri .

În Coreea de Sud vei găsi multe alternative din care să alegi, iar o dată încercată una din ele, vei vrea să le încerci pe toate. De la espresso la ice latte, aceasta e o parte din Coreea pe care nu vrei să o pierzi!

Care este cafeaua voastră preferată? Aveţi vreo cafenea/ cafea anume pe care vreţi să o încercaţi? Share with us!

Discuție

6 thoughts on “Cafenele în Coreea de Sud- Obişnuinţa zilnică

  1. Sincer nu ma asteptam ca in Coreea sa se consume atata cafea si fa fie atatea cafenele.Nu sunt o mare fana a cafelei,dar cafelele din imagini arata atat de bine incat as fi instare sa beau din fiecare.Nu am avut ocazia pana acuma sa incerc atatea feluri diferite de cafea,dar de cate ori reusesc sa ajung la Starbucks stau pe acolo cam 2 ore la o cafea pentru ca ma simt in largul meu ca si cand as fii acasa.Starbucks este de asemenea singurul local de cafea pe care il frecventez in aceasta periada si probabil va fi mult timp singurul local unde voi merge de cate ori am ocazia.Cu cat ma gandesc mai bine cu atat am impresia ca cafeaua are un rol important in frumusetea coreeana….

    Posted by Andreea Ianos | 2011/10/26, 10:29 PM
  2. HMM multe cafenele mai sunt prin Coreea se pare ca sunt mari consumatori ,totusi pe mine nu ma atrage deloc cafeaua in afara de mirosul ei:)As face o mica eceptie pentru o cafea facuta de coreeni,sau tipic coreana:) Hello Beans pare delicioasa:)

    Posted by Lee Hana | 2011/10/27, 12:01 AM
  3. Da,am observat cu ceva timp in urma ce amatori de cafea sunt coreeni si chiar nu ma asteptam la acest lucru dar ohh..well si mie imi place destul de mult ^.~ kkkk
    De „Blue Opera” am mai auzit pe undeva dar de celelalte nu prea…insa din prezentare,ma atrage foarte tare “Hello Beans”.Pare cea mai „dotata” ca sa zic asa :))
    Imi plac mult de tot si desenele pe care ei le fac din spuma de lapte,mi se pare o idee foarte sweet.Multi chiar se antreneaza la acest „sport”😄

    Posted by Yomi Midori | 2011/10/27, 11:34 AM
  4. Am observat si eu ca in Coreea sunt mari iubitori de cafea sau de 커피 cum spun ei. M-am asteptat sa fie mari consumatori de ceai, dar la ei cafeaua e pe primul loc ca si la noi. Cred ca cel mai mult le place Americano pentru ca i-am auzit cantand despre ea, si nu ma refer doar la melodia de la 10cm.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/10/27, 3:55 PM
  5. Am vazut intr-o multime de filme ca asiaticii beau o multime de cafea , dar cel putin stiu sa o vanda , eu as cumpara-o numai pentru model sau gustarea ce o insoteste :)) . Nu sunt o consumatoare avida, dar mai cochetez cu ea din cand in cand , imi place sa o beau cu lapte sau cappucinno iar cand scap la ea beau pana incep sa tremur :))) .“Indy Coffee” suna ca locul in care as merge daca sunt pe fuga , dar din moment ce de obicei merg intr-un local numai ca sa pot vorbi cu prietenii mei fara sa stau afara, in picioare (unde oamenii s-ar holba la mine) si sunt nevoita sa comand ceva ,“Hello Beans” ar fi urmatoarea alegere (m-au cam speriat marimea cestilor , as fi hyper dupa :)) ).

    Posted by Angela Costina | 2011/10/30, 9:17 PM
  6. Ce frumos O.o Si avand in vedere ca mie nu imi place cafeaua, adica deloc, deloc, deloc :)) si parca as lua o gura dintr-o cafea asa frumoasa ^^ Ne ispititi :))

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/26, 7:59 PM

Lasă un răspuns

