citeşti...
→ BAND DEX

CN BLUE

CN Blue (în coreeană: 씨엔블루, în japoneză: シーエヌブルー) este o trupă coreeană de rock formată în Seul în anul 2009. Membrii trupei sunt: Jung Yong Hwa (principalul vocalist, chitară ritmică), Lee Jong Hyun (chitară principală, vocal), Lee Jung Shin (chitară bas, vocal) şi Kang Min Hyuk (tobe, vocal). Unul dintre ei a spus: “CN este o abreviere de la Code Number, iar Blue este o abreviere a imaginii individuale a fiecăruia dintre noi”.

 

CN Blue au debutat pe data de 19 august 2009 în Japonia cu primul mini album, Now or Never, fiind  numiţi “următorii FT Island”. Pentru primul lor album, Bluetory, au avut 4 teasere, în fiecare apărând câte un membru. Pe 14 ianuarie în acelaşi an, CN Blue au lansat mini albumul care avea ca single principal „I’m a Loner” (Hangul: 외톨이야). În 2009, pe la mijlocul lunii iunie, CN Blue au început să cânte live în cluburile şi pe străzile Japoniei, însă ca trupă indie au debutat  19 august în acelaşi an. Mini albumul lor a fost înregistrat în totalitate în engleză, astfel neintrând în topurile naţionale japoneze. Mai târziu, în noiembrie, a doua variantă extinsă, înregistrată şi în japoneză, a fost lansată sub numele de Voice, care a ajuns pe poziţia 227 în topurile Oricon şi a rămas acolo pentru 2 săptămâni. Însă în septembrie, membrul formator- basistul Kwon Kwang Jin, a plecat din CN Blue, fiind înlocuit apoi de Lee Jung Shin.

 

CN Blue s-au întors în Coreea de Sud în 2010 şi au lansat  pe data de 10 mai următorul lor single, “Love Light” (Hangul: 사랑 빛). Cântecul s-a clasat pe locul 10 în topurile coreene, iar pe 19 în aceeaşi lună a urmat şi o varinată extinsă, intitulată Bluelove, care s-a menţinut pe locul 3 mai multe săptămâni. CN Blue au avut în ziua următoare şi un comeback stage la M!Countdown. După succesul coreean, trupa s-a întors în Japonia, lansând single-ul “The Way” pe 23 iunie, ce a fost urmat mai apoi de  „I Don’t Know Why” . Membrii Kang Min Hyuk şi Lee Jong Hyun au jucat în filmul Acoustic., iar melodia „High Fly” din OST lansată pe 7 octombrie 2010  a intrat în topul Gaon pe locul 98. În aprilie 2010 a fost format fanclubul oficial cu numele de BOICE, o combinaţie între cuvintele”blue” şi „voice”.

Pe 9 ianuarie 2011, CN Blue au lansat al treilea single japonez, Re-maintenance. Şi-au început promovarea în Japonia (9-16 ianuarie) cu un turneu ce includea 4 oraşe: Osaka, Fukuoka, Nagoya şi Tokyo. FNC Music (compania care se ocupă de trupă în Coreea de Sud) a scos mai multe teasere pentru comeback-ul din februarie 2011, dar data a fost apoi amânată până pe 21 martie.

DISCOGRAFIE:

2009–    Now or never (19 august)

Voice (25 noiembrie)

2010Bluetory (14 ianuarie)

Bluelove (19 mai)

Thank U (20 martie)

The Way (23 iulie)

I don’t know why (23 iunie)

High Fly (7 octombrie)

2011Re-maintenance (9 ianuarie)

First Step (21 martie)

392 (1 septembrie)

PREMII:

2010:

  • Cyworld Digital Music Awards: Rookie of the Month (Ianuarie) -„I’m A Loner”
  • GaOn Charts Awards: Rookie Award
  • Style Icon Awards: New Style Icon, Singer
  • M.net Asian Music Awards : Male Rookie Award
  • 25th Golden Disk Awards : Digital Music Bonsang -„I’m A Loner”
  • 2nd Melon Music Awards: Best New Artist
  • 2nd Melon Music Awards: 2010 TOP

2011:

  • 20th Seoul Music Awards: Best Newcomer Award

Cyworld Digital Music Awards: Song of the Month (March) -„Intuition”

MEMBRII TRUPEI

Jung Yong Hwa:

Data naşterii: 22 iunie 1989

Înălţime: 1,80 m

Ştiaţi că…

1. Locul său de naştere este Busan.
2. Are un punct roşu ca şi semnpe mână.
3. A avut o poreclă când era mic : Yong Yong
4. Anotimpurile lui preferate sunt primăvara şi iarna.
5. A spus că vrea să se căsătorească atunci când are el chef, indifferent de vârstă..
6. Vrea să aibă 2 copii.
7. Firme preferate: Lanvin, Givenchy Watanabe Junya şi Comme des Garcons.
8. Urăşte albinele şi gândacii.
9. De obicei, Yonghwa îşi bea cafeaua de dimineaţă.
10. Înainte de a se culca, Yonghwa ascultă muzică sau compune.
11. Animalul lui preferat e tigrul.
12. Motto-ul său este: “Puterea gândirii pozitive”.

Lee Jong Hyun

Data naşterii: 15 mai 1990

Înălţime: 1,82 m

Ştiaţi că…

1. Îi plac fetele care arată bine în blugi şi tricou alb.

2. Meniul lui preferat e Yoshinoya’s A-set.

3. Se simte norocos că a debutat cu CN Blue, astfel cunoscându-şi idolul: Kim Bum Soo

4. Jonghyun are o mulţime de treninguri Adidas..

5. Among many songs that Jonghyun composed, he is most satisfied with “Lie”.

6. Îl invidiază pe Minhyuk pentru că este sexy.

7. Când era în clasa a treia, colegii credeau că Jonghyun nu e coreean; de aceea, el a fugit acasă şi şi-a întrebat tatăl despre originile sale.

8. Jonghyun vrea să aibe un spectacol în cadrul unui festival rock precum Summer Sonic (festival rock japonez) alături de mulţi artişsti.

9. Este al doilea lider al CN Blue, iar Yonghwa îl găseşte de mare ajutor în moralizarea  trupei şi în faptul că se poate baza pe el.

10. Dintre toţi ceilalţi membri, Jonhyun este cel care îmbrăţişează, dă mâna, se spijină pe umărul celorlalţi.

11.Jonhyun a spus că dacă nu ar fi fost în CN Blue, ar fi fost un atlet.

12. Toţi ceilalţi din trupă au spus despre Jonghyun într-un interviu că el este cel căruia îi plac fetele cu trăsături drăguţe.

Kang Min Hyuk

Data naşterii: 28 iunie 1991

Înălţime: 1,84 m

Ştiaţi că…

1. Este specializat în cântatul la flaut, pe lângă tobe.

2. Îi plac fetele mai mari decât el, deoarece are o soră mai mare care se poartă frumos cu el..

3. Pe lângă Jonghyun, Minhyuk este foarte bun la sport. Îi place basketul, fotbalul şi baseballul.

4. Porecla din gimnaziu a fost Kang Goon.

5. Îi place să joace jocuri pe PSP..

6. L-a întâlnit pe Jungshin pentru prima dată la şcoala engleză Ilsan.

7. În viaţa lui Minhyuk, muzica şi mâncarea sunt la acelaşi nivel; o zi fără muzică l-ar face foarte neliniştit.

8. Trupa e fete pe care vrea să o întâlnească este Wonder Girls.

9. Vrea deasemenea să-l întâlnească pe Kim Heechul din Super Junior.

10. A spus că dacă ar fi fost fată l-ar fi ales pe Jungshin ca prieten deoarece este amuzant şi plin de viaţă..

11. În timpul filmării dramei “It’s Okay, Daddy’s Daughter”, Minhyuk şi Donghae din Super Junior au dezvoltat o relaţie ca între fraţi.

12. Când vine vorba de fete, Minhyuk nu prea ţine cont de aparenţe, ci vrea pe cineva cu care să se simtă confortabil.

Lee Jung Shin

Data naşterii: 15 septembrie 1991

Înălţime: 1,87 m

Ştiaţi că…

1. Junshin şi Minhyuk sunt colegi de cameră. Ei împart cea mai mare cameră.

2. Chiar dacă momentan cântă la bas, el vrea pe viitor să şi compună. A spus: “ O să compun muzică în viitor, sper să-mi iasă un ceva cool”.

3. Când sunt conflicte în CN Blue, Jungshin acţionează cu şarmul său şi calmează lucrurile.

4. Pe lângă Yonghwa, Jungshinascultă şi el hip hop.

5. Jungshin a învăţat japoneza împreună cu ceilalţi membri CN Blue, dar când aceştia au mers în Japonia el nu a putut să folosească nimic din ce învăţase, aşa că a crezut că profesorul i-a minţit.

6. Starul Hwi Jae a spus că Jungshin arată ca prima sa iubire.

7. Jungshin ura strugurii când era copil.

8. Părinţii lui au vrut ca el să devină un atlet încă de când avea 5 ani; nciodată nu s-au gândit că va deveni cântăreţ.

9. Jonghyun a spus că Jungshin încearcă lucruri fără importanţă; comandă tot felul de lucruri de pe internet, iar apoi le returnează.

10. Prima dragoste a lui Jungshin a fost în al doilea an de liceu.

11. A spus ruşinat: “ După ce mi-am schimbat coafura, par mai drăguţ la cameră” .

12. După ce a apărut în We Got Married (Sweet Potato Couple), a fost numărul 1 pe site-uri  în căutări, cu porecla de “Zeiţă”.

Care este preferatul vostru din CN Blue? Dar melodia?

Discuție

10 thoughts on “CN BLUE

  1. Pe CN Blue i-am descoperit cand am inceput sa ma uit la Goguma Couple, mi se par draguti si amuzanti. Pe Yonghwa l-am vazut si in You’re Beautiful, dar acolo mi-a placut mai mult personajul lui Jang Geun Seok. Nu aveam nici o idee ca Minhyuk vrea sa-l cunoasca pe Heechul si desi m-am uitat la WGM, nu tin minte ca Jungshin sa fi avut porecla zeita, eu stiu doar ca toata lumea a inceput sa-i spuna Jungshin chingu, inclusiv eu. Membrul meu preferat din CN Blue este Yonghwa, dar si Jungshin chingu imi place, iar melodile preferate sunt Love Light, I’m a Loner, Intuition si In my Head.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/10/30, 11:01 AM
  2. waa… deci formatia mea preferata! f tare k ati scris despre ei. Merita! YongHwa este persoana p kre am indragit-o din prima de la ei, din mai multe pcte de vedere. 1 pt ca este talentat si 2 pt ca joaca f bine si in filme. Melodia… in my head, dar oricum si geek in the pink in place in varianta lor. Pwp:*

    Posted by Tony Giny | 2011/10/30, 3:24 PM
  3. Nu stiam prea multe despre ei si sa caut singura , neahhh . Inainte sa incep sa ascult k-pop eram rockerita in toata regula (inca ascult ,logic) , dar ei canta un fel de soft rock sau balade (corectati-ma daca gresesc) din cea am ascultat eu , si parca nu ma mutumeste (scuzeee fani cn blue , dar eu sunt mai mult pe hard rock😀 ) . Am ascultat primele melodii odata cu serialul „You’re beautiful” (sorry honey , you didn’t get the girl).
    Unul dintre lucrurile pe care le ador la ei este faptul ca toti canta atat la instrumente cat si cu vocea , si hey ati observat ceva? Chiar canta la instrumente , e rar la trupele faimoase din Coreea , bravo lor , au talent. ^^

    Posted by Angela Costina | 2011/10/30, 8:24 PM
  4. Primesc un punct in plus de la mine pentru ca fac parte dintr-un rock band,unde se pune accent pe multa truda si pasiune asupra instrumentelor,ceea ce nu este atat de usor de aceea apreciez asta mult la ei!
    Imi place descrierea membrilor,de unde am acumulat multe ce nu stiam.Se potivesc perfect,completandu-se reciproc!:)Piesele lor sunt incredibile,iar vocea lui Jung Yong Hwa imi face pielea de gaina,nu am mai intalnit la vreun cantaret o voce atat de suava si placuta precum al lui.Sincera sa fiu m-a cucerit cu piesa-Because I miss you din HeartStrings OST,am ascultat piesa intreaga vara,am luat-o ca o relaxare si chiar si acum o acult cu multa placere pentru ca e ca un medicament pt. inima mea,poate suna nebunesc dar piesa asta face ravagii in sufletul meu :)) Eu doar sper ca talentatii acestia sa aiba mult succes si sa calce si pe meleagurile romane!

    Posted by Lee Hana | 2011/11/01, 12:09 AM
  5. Hehehe ce-mi plac mie baietii astia🙂 Sunt super cute toti.Imi place ca au conceptul ala de baieti dulci.
    Pe CN BLUE i-am descoperit acum un an si ceva…aproape doi cand am inceput sa ma uit la „You’re Beautiful”,acolo l-am vazut pentru prima data pe Yonghwa si sincer….nu prea mi-a placut de el =)) Am ignorat un timp trupa dar mai tarziu am mai dat peste melodii de-ale lor si au inceput sa-mi placa mai mult desi un timp nu aveam idee cum ii cheama pe nici unul dintre ei. A mai trecut ceva timp si am mai inceput sa ma interesez de ei iar Kang Min Hyuk a devenit preferatul meu❤ M-am bucurat foarte tare cand s-a anuntat ca amandoi vor juca in "Heartstrings".
    Sunt chiar uimitori si sper sa aiba parte de cat mai mult succes in continuare! ^^

    Posted by Yomi Midori | 2011/11/01, 10:37 AM
  6. Ii ador pe baietii astia❤
    Yong Hwa e preferatul meu❤ L-am vazut prima oara in" YoU;RE bEAUTIFUL " si nu m-am mai dezlipit de el .Melodiile sunt super si imi trezesc o multime de emotii ,❤
    Heartstrings a fost very cool too❤
    Sper ca baietii vor ajunge cat mai sus posibil😄
    Pana atunci eu sunt o mare fana😄
    C.N.Blue Hwaiting😄

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/21, 1:09 AM
  7. CN Blue ^_____________^ Cel mai mult de la ei imi place mel „I don’t know why” ^^ E asa cute ^_______^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/25, 8:21 PM
  8. Foarte talentati baietii:X…multe din melodiile lor sunt absolut superbe si se vede ca au un stil deosebit si se diferentiaza de foarte multe alte trupe de baieti

    Posted by Irina (@iRinA_96) | 2012/06/30, 2:47 PM
  9. mi-au placut inca de la prima melodie😀 :X sunt talentati, frumosi si consider ca au sanse sa devina si mai populari decat sunt acum.

    Posted by Andra^^ (@andra235) | 2012/09/21, 5:53 PM
  10. Foarte talentati si foarte frumosi baietii….Preferatul meu este Jung Yong Hwa…I-am descoperit acum un an si de atunci sunt nedezlipita de ei si de melodiile lor care imi trezesc o multime de emotii….Le doresc sa aiba la fel de mult succes ca si pana acum si sa ajunga deeeeeparteee deeepaaarrrteee…..Fighting!!!

    Posted by Raluca Ioana | 2013/08/06, 6:44 PM

Lasă un răspuns

