citeşti...
the great escape ♥

THE GREAT ESCAPE MAGAZINE – NR 3 OCTOMBRIE-NOIEMBRIE


Hello HallyuDex readers!!! Noul număr din revista „THE GREAT ESCAPE” este aici!!

Din cauza unor probleme tehnice (atât cu calculatorul cât şi cu Photoshop-ul) lansarea noului număr a avut puţin de suferit. În acest număr paginile nu sunt numerotate şi lipsesc 3 articole din cauza erorilor din Photoshop.

Acest număr este pentru luna octombrie şi luna noiembrie. Numărul 4 apare într-o ediţie specială de Crăciun !

Mulţumim mult echipei! ♥

Care este articolul vostru preferat? / Ce vă place cel mai mult la acest număr? Ce tip de articole aţi vrea să avem mai des în revistă?😀

(Dacă avem greşeli de ortografie sau informaţii eronate, vă rugam să ne atrageţi atenţia şi le modificăm când rezolvăm problema tehnică ♥ mulţumim.)

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

19 thoughts on “THE GREAT ESCAPE MAGAZINE – NR 3 OCTOMBRIE-NOIEMBRIE

  1. Articolul preferat? Hmm, hay sa incepem cu coperta:)) Clar cel despre CN BLUE:D fara dar si poate:P mi-ati facut o mare surpriza si va sunt recunoscatoare:D sunt formatia mea preferata si chiar ii admir. Acum admiratia pt voi la dublat:P tks in numele meu:*

    Posted by Tony Giny | 2011/10/31, 10:59 PM
  2. Sunteti cei mai tari!!!!

    Posted by Amalia Ardelian (@amiyayam) | 2011/10/31, 11:20 PM
  3. you got me speechless! se vede ca ati lucrat mult,frumoase articole bravo! felicitari si pupici!

    Posted by Lee Hana | 2011/11/01, 12:15 AM
  4. iubesc the great escape <3<3<3 de abia asteptam sa apara si numarul din octombrie <3<3<3<3<3 sunteti cei mai tari multa bafta in continuare😀

    Posted by Delia | 2011/11/01, 12:26 AM
  5. revista asta merita printata ……

    Posted by Kpop Romania | 2011/11/01, 9:21 AM
  6. LOVE IT, LOVE IT, LOVE IT!!!!! Good job!!

    Posted by KimSuroLover | 2011/11/01, 10:22 AM
  7. Oooo deja noul numar❤ se vede evolutia fata de celelalte de pana acum! Acesta imi place cel mai mult!!! Articolul preferat ???Ahhh foarte greu de decis…imi plac toate.De data asta ati facut o treaba mult mai buna.Ador partea cu "stiati ca.." , mereu aflu lucruri noi!! Designul-ul este foarte frumos structurat. Felicitari tututror celor care au luat parte la acest lucru! Meritati sa apareti pe piata ,vorbesc serios!
    Continuati asa si incercati sa evoluati cat mai mult de la numar la numar! BRAVO!!!!

    Posted by Yomi Midori | 2011/11/01, 10:59 AM
  8. Nu stiu care e articolul meu preferat, imi place ca la sectiunea drame ati prezentat 49 Days, una dintre dramele contemporane preferate alaturi de IRIS si Bad Guy, imi place prezentarea variety show-ului Strong Heart, o emisiune pe care o urmaresc cand e cineva care imi place printre invitati, dar nu am vazut niciun episod cu Bracademy, poate pentru ca episoadele vazut de mine sunt mai recente, am vazut si eu cele cu Super Junior, au fost foarte amuzante. Articolele cu stiati ca… tot timpul imi ofera informatii noi. Imi place si prezentarea videoclipului In Heaven, un videoclip foarte frumos de JYJ. Foarte interesant mi s-a parut si articolul despre Song Il Guk, interviul cu CN Blue, articolul despre BoA,nu stiam ca filmul ei preferat e Death Note, si mie imi place foarte mult si continuarea de la SM Town in Paris. Foarte interesanta revista, iar grafica e geniala, am lucrat si eu impreuna cu alti colegi la revista de geografie a scolii, dar a iesit obositoare si incarcata.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/11/01, 5:03 PM
  9. OMG, stau de 5 min sa ma gandesc cu ce sa incep :)). Deci iubesc revista asta ! In primul rand vreau sa felicit persoanele, care au participat la realizarea articolelor acestea minunate pe care le-am citit cu drag. Pacat insa ca am terminat de citit, exact cand incepusem sa ma invat, s-a terminat prea repede placerea de a citi [eu nici macar nu ma omor cu cititul prea mult :))]
    Ce mi-a placut? Pai, totul ! Interviul cu CN Blue, descrierea videoclipului In Heaven [iubesc melodia aia si pe cei de la JYJ], despre Seul, iar partea cu Stiati ca.. este intotdeauna preferata mea [mai ales ca a fost si preferatul meu Kyuhyun ! ♥ ] sau partea cu concertul a fost fenomenal, parca am trait aceeasi experienta, pe care a trait-o acea persoana. As fi vrut si eu acolo ! Mi-as dori sa merg la SS4, dar nu am sansa😦. Cat despre topul liderilor, eu cred ca Teukie ar trebui sa fie pe primul loc🙂 [asta e doar parerea mea]. Chiar vroiam sa vad un articol despre emisiunea Strong Heart ! Si-a fost o surpriza placuta !
    Nu stiu daca luati in considerare ce as vrea in numarul urmator, dar eu o sa zic: Hello Baby season 4 [cu Leeteuk & Sistar] sau Super Junior Foresight [prea tare emisiunea], as vrea sa se scrie si despre SHINee [orice noutate de bun venita], un articol despre un alt film [nu conteaza care.. dar sa fie 2011😀, sau pregatirea unui nou film]. Ca ELF, as vrea sa se scrie despre SuJu, mai ales la sectia „stiati ca…” sau despre SS3 sau chiar SS4. [probabil cer prea multe, dar nu oblig pe nimeni😀, este la alegerea voastra].
    Good job !
    Abia astept urmatorul numar ! ♥

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/11/01, 11:23 PM
  10. Superba revista,ati facut o treaba EXCELENTA.Sincer sunt placut surprinsa si ma bucur sa vad ca s-a depus efort si pasiune in crearea revistei.Nu o sa aleg articolul preferat pt k imi place toateee,in special cel de Travel,Stiati ca,Istoria Coreei si drama recomandata.Nici interviul cu CN Blue nu ma supara deloc:)) Sincer,BRAVO!!!! astept numarul 4;))

    Posted by Gratiela | 2011/11/02, 1:05 PM
  11. E ok.Se vede ca ati lucrat mult ca totul sa arate perfect.Bravo. Dar totusi nu mi-a placut un lucru.Ar fi trebuit sa numiti articolul Strong Heart in „Episodul meu favorit din SH” sau oricum alcumva.Despre emisiune sunt multe alte lucruri interesante de punctat intr-un articol decat prezenta Super Juniorului acolo.

    Posted by Anamaria | 2011/11/02, 5:18 PM
  12. foarte frumoasa revista :X…ce pacat ca nu se poate scoate la vanzare :((

    Posted by VeruTzZA | 2011/11/02, 9:59 PM
  13. Revista este extrem de reusita ! Articolele mele preferate sunt cele „Stiati ca … ” Sunt geniale !!! ^^ Cel mai interesant lucru e ca abordati o groaza de lucruri despre Coreea❤ Si muuulte trupe ! Sunteti cei mai tari !!! Abia astept urmatorul numar😀

    Posted by Daria Olteanu | 2011/11/06, 5:07 PM
  14. Hey! Puteti sa o comprimati cumva in .pdf pentru download…? Merci^.^ Arata foarte bine. Felicitari!

    Posted by nameless | 2011/11/07, 5:39 PM
  15. Pdf va rog ,ma uit crucis deja :)) si deabia am citit cam 95%😀
    Ma bucur foarte mult ca ati scris despre Rania , stiu ca nu au fost apreciate foarte mult la inceput bine totusi ca nu au abandonat proiectul din moment ce vor sa scoata in curand o noua melodie .
    Nu stiam prea multe despre Lee Min Hoo , dar mi-a placut cum a jucat in Boys Before Flowers (scuze dar traducerea titlului in romana mi se pare ca ii ieftineste) , dupa cate vad a avut un drum destul de anevoios pana a ajuns unde este acum , sper ca in viitor sa nu mai aiba atatea accidente de masina .😀
    Tocmai mi-ati deschis ochii in legatura cu faptul ca sunt obsedata de biasul meu din Super Junior , Kyuhyun , stiam deja toate lucrurile alea , dar despre B1A4 mai nimic .
    Apropo , ma intreb de ce oare trupele coreene au nume atat de complicate si lungi? Am citit acum o multime in revista si ma indoiesc ca mai tin minte vreunul.😀
    Mersi ca ati dedicat 2 pagini serialului 49 Days , nu am dat pana acum de vreo descriere completa care sa ma faca sa inteleg actiunea serialului , ideea e grozava , dar nu vreau sa ma trezesc brusc pe acoperisiul blocului , e un pic cam trist pentru perioada asta a anului .😀
    As mai avea o multime de lucruri de punctat (femeile in trecut , doamne , saracele , si la noi au fost vremuri grele , dar nu in halul asta😦 ) , dar comentariul meu s-ar transforma intr-un jurnal , asa ca : Buna treaba fetele (nu stiu daca sunt si baieti care au scris articole , sorry daca e asa ) si la mai multe ! :X

    Posted by Angela Costina | 2011/11/11, 11:07 PM
  16. Ador numarul acesta😄 Este plin de „preferatii mei” XDXD
    Articolul meu preferat este cel despre Lee Min Ho <333 De asemenea imi place mult si interviul cu C.N.Blue. E genial. Ii ador pe baietii astia❤
    Oricum trecand de la sectiunea "drooling" la partea intelectuala, pot spune ca articolul despre Seoul si cel despre istorie sunt minunate🙂

    Keep going!!!
    Hwaiting😉

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/16, 12:46 PM
  17. Waaaaa ^______^ In primul rand st super fericita ca ati pus si un articol cu „49 Days” care pana la momentul acesta este pe primul loc pe lista dramelor mele preferate Sud-Coreene ^^ Dar imi plac toate articolele ~_o Toate st asa cute, si chear vreau sa ma bag si eu intr-una, sau mai multe viitoare numere🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:31 AM
  18. Si-mi mai place mult si articolul cu Ulzzang ^^ Chear ma voi straduii si eu sa fiu o Ulzzang reusita😀

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:32 AM
  19. Buna all, scuzati-mi intrebarea prost situata doar ca vreau sa stiu daca aceasta revista se poate gasi deja la chioscurile de ziare?

    Merci anticipat ^^

    Posted by Arktinen Sus | 2012/07/20, 3:55 PM

Lasă un răspuns

