citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX, COREEA DE SUD, HALLYUDEX, recenzii ♥~

CASTELUL DIN STICLĂ din INSULA JEJU

CASTELUL DE STICLĂ, situat pe Insula Jeju, este un parc tematic ce expune lucrări din sticlă făcute de artiști sticlari profesioniști din țări cum ar fi Italia, Cehia sau Japonia. Tot ce se află în parc este făcut din sticlă.

Castelul este împărțit în 2 secțiuni: în interior este o expoziție permanentă de lucrări moderne și parc tematizat afară. Interiorul este decorat cu cărti de sticlă, boabe de fasole sau cu o păstaie mare din povestea lui Jack și Vrejul de fasole;

tot aici te poți plimba într-o Cameră a Oglinzii Magice unde vizitatorii își pot vedea propriile imagini distorsionate, multiplicate și separate de oglinzi tăiate neconvențional.

La etajele superioare ale clădirii viu-colorate poți cumpăra diverse obiecte din sticlă concepute de meșterii sticlari, obiecte ce au fost prelucrate prin diverse procedee. Vizitatorii pot trăi o experiență unică dată de sentimentul obiectului gândit, conceput și realizat de sine în urma participării la diverse workshop-uri.

Parcul exterior are un acvariu făcut din sticle reciclate de soju (băutură alcoolică tradițională), mii de oglinzi convexe de diverse mărimi alcătuind un labirint, un lac din oglinzi, o piramidă din sticlă luminată spectaculos noaptea sau un pod de sticlă.

Ai de ales între 6 zone tematice cu peste 350 de lucrări expuse, precum și posibilitatea unei plimbari de jur împrejurul locației pe o ruta pre-stabilită.

Discuție

10 thoughts on “CASTELUL DIN STICLĂ din INSULA JEJU

  1. Aaaa…de data asta chiar am ramas fara cuvinte.Sunt foarte surprinsa :)) Mi-ati taiat palavrajeala din mine cu articolul acesta! Un castel din sticla suna ca ceva dintr-o poveste cu printese pe care ne-o spun deobicei bunicii,nu-mi vine sa cred ca exista asa ceva. Vrejul de fasole ma lasat masca =)) la fel si aceea gradina cu flori din sticla este uimitoare.
    Nu vreau sa ma gandesc cata munca trebuie sa depui ca sa obtii asa ceva si cat de fragile pot fi asemenea obiecte!

    Posted by Yomi Midori | 2011/11/03, 10:07 AM
  2. Ce frumos! Un castel de sticla suna ca o poveste cu printi si printese, dar uite ca in Coreea exista si asa ceva. A doua poza e reala sau e un desen? Ma tot uit la ea si nu-mi dau seama, arata ca un desen, dar poate doar din cauza sticlei se vede asa. Imi place pastaia mare din Jack si vrejul de fasole, daca nu ar avea pietricele as zice ca e adevarata. As vrea sa merg si eu intr-o camera a oglinzilor si sa ma vad in feluri diferite, ar fi o experienta frumoasa. Mi se pare o idee foarte buna sa recicleze sticlele de soju si acvariul chiar arata bine.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/11/03, 4:54 PM
  3. Cea mai tare creatie a coreenilor!!Mereu mi-as fi dorit sa am o casa de sticla,iar lucrarile de mai sus sunt atat de dragute<3si mai ales ca e situat in insula Jeju transforma locul intr-unul paradisiac!

    Posted by Lee Hana | 2011/11/03, 5:37 PM
  4. Tinand cont d faptul ca mi-as dori sa am peretii casei din sticla sau macar o parte, chiar mi-ar placea sa vizitez muzeul asta. Oricum pe langa faptul ca sculpturile sunt absolut geniale si mai mult decat atat sunt si foarte reale. Este un loc pus pe lista pentru vizite, in viitor:D

    Posted by Tony Giny | 2011/11/03, 11:04 PM
  5. =P~ =P~ 3 cuvinte , VREAU SI EU!!!
    Credeti ca se poate urca cineva pe vrejul ala? Nevermind , vreau la lacul ala!! ma intreb cum se vede , cat de real e :X , si ce dragute sunt casutele alea (nu imi dau seama , dar daca sunt in miniatura eu lesin) si ce dragut e fluturasul ala :X .
    Cine s-ar stramba cu orele in camera oglinzilor sa ridice labuta !😀

    Posted by Angela Costina | 2011/11/09, 11:23 AM
  6. hell yeah! facem 100 de liste daca vrei, dar sa stiu sigur ca plec acasa cu cateva riduri in plus :))

    Posted by Angela Costina | 2011/11/11, 9:13 PM
  7. Este ceva nemaipomenit…este foarte frumos… eu tot nu inteleg a doaua imagine…daca este reala sau un desen…dar oricum,este foarte ,foarte frumos…ca intr-un basm…

    Posted by Miruna Dascalu | 2011/11/17, 9:55 PM

Lasă un răspuns

