citeşti...
the great escape ♥

ALĂTURĂ-TE ECHIPEI ŞI SCRIE UN ARTICOL ÎN NUMĂRUL SPECIAL AL REVISTEI TGE


Numele de „The Great Escape” a fost inspirit de melodia “THE GREAT ESCAPE” a grupului Girls’ Generation [X], dar pentru HALLYUDEX există mereu o semnificaţie în spatele unui nume.
Pentru noi, acest nume reprezintă „evadarea” din lumea noastră reală (România), în lumea coreeană. Prin articolele sale, revista ne propune să evadăm din lumea asta „dură” (şi fără reviste k-pop,lol) într-o lume „magică”,o lume în care găsim tot ce ne dorim.

Fie că vorbim de pasiunea voastră pentru muzică, filme,seriale, tradiţie, turism, limba coreeană and much more, voi alcătuiţi Comunitatea K din România! Ne-am gândit că cel mai bine este să lucrăm în echipă, şi când zicem „echipă” ne referim la întreaga comunitate K, nu numai la noi, staff-ul HALLYUDEX. Aşa că.. dacă vreţi, puteţi să scrieţi un articol pentru numărul special de sărbători al revistei. Mai jos veţi găsi o listă cu titlurile disponibile.

APPLY

Ce aveţi de făcut: Copiaţi formularul ăsta mic şi să lăsaţi un reply cu răspunsurile voastre, aici, într-un comentariu.

Nume User:

Nume Real:

Locuiec in:

Vârstă:

Adresa e-mail:

Adresa facebook:

Articolul  ales de mine:

Motivul pentru care am ales acest articol:

Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă:

Primul venit, primul servit.(Vă cerem adresa de e-mail şi adresa de Facebook pentru a comunica mai uşor cu voi)
Alegeţi un singur articol.
Nu traduceţi ce găsiţi pe Wikipedia. Puteţi să vă inspiraţi de acolo, dar formulaţi cu cuvintele voastre. Totul trebuie să vină din mintea voastră, nu a altora.
NU COPIAŢI ARTICOLE DE LA KOREAFILM SAU HALLYUDEX !

SEND US!

Trebuie să scrieţi un articol în limba română despre subiectul ales.
FOLOSIŢI DIACRITICELE (Â,Ă,Î,Ş,Ţ) PENTRU ARTICOL!
Salvaţi articolul scris de voi într-un DOCUMENT WORD. VERIFICAŢI ARTICOLUL BINE PENTRU A NU EXISTA GREŞELI DE ORTOGRAFIE! De grafică se ocupă Gigi ( Stancu Georgiana)
La sfârşitul articolului (în document) răspundeţi la următoarele întrebări :
1. Numele meu real este:
2. Numele meu de user este:
3. Numele articolului meu este:
4. Sursa mea este
(în cază că vă inspiraţi de undeva pentru articol/ în caz că pozele aparţin unui fotograf/website-numele forografului+ sursă):

Trebuie să selectaţi câteva poze pentru articol (referitoare la subiect) şi să le ataşaţi într-o arhivă alături de articol (word document). La numele arhivei treceţi numele articolului şi numele vostru de user (exemplu: sjcomeback_annabelle)

Trimiteţi arhiva cu poze + documentul word pe adresa revistaraf@yahoo.ro cu numărul revistei, subiectul articolului şi numele vostru de user.
Exemplu: [4] SNSD COMEBACK – ANNABELLE.
FOLOSIŢI ARIAL – 12 PENTRU DOCUMENTE!

Rugăm seriozitate, trimiteţi totul la timp, pentru a lansa noul număr la timp.

ARTICOLE:

(ROŞU=OCUPATE NEGRU=LIBERE)

1. KSTARS IN JAPAN: SHINEE  / 1 sau 2 pagini (ales de Andreea Christiana Spiţă)

2. BOY BAND : B2ST / 1 sau 2 pagini (ales de Roxana Novac)

3. BAND MEMBERS : HONGKI – (ales de Bitis Roxana) & FEI – MISS A / 1 pagină

4. TOP 3 ALBUME : SNSD – THE BOYS, KARA – STEP , WONDER GIRLS – WONDER WORLD  / 1 pagină (ales de Manea Adina Mihaela)

5. MUSIC VIDEO: BROWN EYED GIRLS – 6TH SENSE / 1 sau 2 pagini

6. PREZENTATOR TV: KANG HO DONG– RUBRICĂ NOUĂ / 1 pagină

7. TOP 10 CELE MAI BUNE COMEBACK-URI ALE ANULUI 2011 / 2 pagini (ales de Alexandra Rautu)

8. JYJ CONCERT ÎN EUROPA ( fan account dacă aţi fost la concert) / 1 sau 2 pagini

9. INTERVIU: 4MINUTE / 1 sau 2 pagini

10. CHRISTMAS FANFIC – TEMĂ : PRIETENIA /  2  sau 3 pagini

11.  KOREAN TV SHOW: COME TO PLAY  / 1 sau 2 pagini

DESPRE ARTICOLE

KPOP MV – Review-ul unui MV. Comentaţi MV-ul în funcţie de coregrafie, locaţie, poveste, versuri, etc

BOYBAND  – Prezentarea unui grup de băieţi. (Members, albume,mv-uri, stil,casă de discuri, etc)

KOREAN TV SHOW – Trebuie să prezentaţi un SHOW TV coreean. În articol trebuie să spuneţi cum se numeşte emisiunea, cărui program de televiziune aparţine, când a apărut, cine prezintă, la ce oră şi în ce zi apare, plus 2-3 întâmplări amuzante din cadrul acelei emisiuni (povestiţi).

PREZENTATOR TV – Faceţi un articol despre un prezentator TV coreean.

KSTART IN JAPAN – Vorbiţi despre succestul unor staruri coreene în Japonia. Albums, awards, MV-s, fans and so on.

TOP 10 COMEBACK-URI – Faceţi un POLL pe grupul HALLYUDEX-FAN TALK şi vedeţi cine are cele mai multe voturi, apoi faceţi un clasament.

BEST TOP 3 ALBUMS – Comentaţi fiecare album în articol.

PREZENTARE 2 MEMBRI DE GRUP – Specificaţi despre cine vreţi să scrieţi în formular. Exemplu : http://i54.tinypic.com/2agoqix.jpg
INTERVIU – Un interviu tradus în limba română cu 4minute. Trebuie să specificaţi sursa (revista oficială în care aţi găsit interviul). Interviul să fie recent.

CHRISTMAS FANFIC – Scrieţi un mini fanfic de maxim 2 pagini în limba română cu vedetele voastre preferate (maxim 15 personaje), tema ficului fiind prietenia.

PS: Restul articolelor au fost rezervate pentru echipa HALLYUDEX, dar şi pentru autorii numerelor anterioare (STAR B-DAY, HOT KOREANS, ULZZANG, ŞTIAŢI CĂ) . Dacă ei nu vor vrea să mai scrie acele articole, le vom adăuga aici.😀 Avem câteva surprize pentru voi în numărul special de sărbători, dar veţi afla mai multe la momentul potrivit.

Să vedem..cine se alătură echipei? ♥

Discuție

23 thoughts on “ALĂTURĂ-TE ECHIPEI ŞI SCRIE UN ARTICOL ÎN NUMĂRUL SPECIAL AL REVISTEI TGE

  1. Vreau si eu:D:D:D ma inscriu aici??:D:D

    Posted by mousykissy | 2011/11/08, 11:25 PM
  2. in band members trebuie sa scriem si despre lee hong ki si despre fei?

    Posted by BRoks (@BRoks2) | 2011/11/08, 11:53 PM
  3. Vroiam sa scriu despre lee hong ki😀 e ok?

    Posted by BRoks (@BRoks2) | 2011/11/09, 12:03 AM
  4. Nume User: BRoks

    Nume Real: Bitis Roxana

    Locuiec in: Timisoara

    Vârstă: 19ani

    Adresa e-mail: rbitis@yahoo.com

    Adresa facebook: Bitzish Oksana http://www.facebook.com/Oksana.Bitsish

    Articolul ales de mine: band members-Lee Hong Ki

    Motivul pentru care am ales acest articol: FTIsland e a2a dintre formatiile mele preferate,dupa CN Blue,iar Hong Ki e membrul preferat din FTI😀

    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: nu am mai scris articole

    Posted by BRoks (@BRoks2) | 2011/11/09, 12:16 AM
  5. bună,
    eu aş fi intreresată să pregătesc pagina despre: BOY BAND ^^
    am lăsat comentariu deoarece momentan st pe mobil şi nu pot altfel, mâine o să complectez formularul conform cerinţelor.
    Mulţumesc pt înţelegere şi pt proiectul minunat!

    Posted by Roxy | 2011/11/09, 1:44 AM
  6. Exact !! CNBlue Hwaiting !!! :*:*:*

    Posted by BRoks (@BRoks2) | 2011/11/09, 1:57 AM
  7. Eu o sa fiu cu Ulzzang-ii😀 Mai e nevoie sa completez formularul?

    Posted by Karla Baroian | 2011/11/09, 10:30 AM
  8. Nu mai scrie nimeni un articol gen Korean beauty?🙂 mie mi-a placut foarte mult cel din septembrie

    Posted by Alexandra Raducanu | 2011/11/09, 5:39 PM
    • Ba da😀 dar din cauza problemelor tehnice nu am putut să facem unul pentru acest număr.
      Dar vom avea un articol special pentru numărul din Decembrie😀

      Posted by chokyulath | 2011/11/10, 2:00 PM
  9. Nume User: Roxy

    Nume Real: Roxana Novac

    Locuiec in: Sibiu

    Vârstă: 15🙂

    Adresa e-mail: love.roxy96@yahoo.com

    Adresa facebook: http://www.facebook.com/roxynovac

    Articolul ales de mine: BOYBAND (B2ST)

    Motivul pentru care am ales acest articol: am ales acest articol deoarece, B2ST a fost trupa care mi-a dat „virusul” k-pop

    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: pot să spun că da, am mai scris dar…doar pentru şcoală

    Posted by Roxy | 2011/11/09, 5:45 PM
  10. multumesc!!
    sau…kamsahamnida ^^

    Posted by Roxy | 2011/11/10, 12:42 AM
  11. Nu mai scrie nimeni articole pentru a invata coreeana:)?

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/11/10, 8:07 PM
  12. http://mtvk.com/videos/mtv-k-interview-with-4minute-the-girls-hit-new-york-city/ : un interviu cu 4minute..doar am dat peste el atat e o optiune doar ^^.. mi-ar fi placut mie sa fac eu interviul cu 4minute dar.. sincer nu am timp😦

    Posted by Hyun-ae Katoka | 2011/11/10, 8:16 PM
  13. Nume User: raualex29

    Nume Real: Alexandra Rautu

    Locuiec in: Constanta

    Vârstă: 15 ani

    Adresa e-mail: raualex29@gmail.com

    Adresa facebook: http://www.facebook.com/raualex29

    Articolul ales de mine: TOP 10 CELE MAI BUNE COMEBACK-URI ALE ANULUI 2011

    Motivul pentru care am ales acest articol: Vreau sa vad ce vor alege fanii K-POP, ce le-a placut cel mai mult

    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Da, am mai scris articole pentru aceasta revista si am si tradus

    Posted by Alexandra Rautu | 2011/11/12, 4:04 PM
  14. Nume User: akemiiii11

    Nume Real: Andreea Christiana Spiţă

    Locuiec in: Constanţa

    Vârstă: 15 ani

    Adresa e-mail: akemiiii@yahoo.com

    Adresa facebook: Lee Andreea http://www.facebook.com/profile.php?id=100000601571692

    Articolul ales de mine: KSTARS IN JAPAN: SHINEE

    Motivul pentru care am ales acest articol: Ador Japonia,ador Shinee.❤

    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Scriu pentru revista liceului.

    De asemenea,când e data limită pentru a trimite articolul?

    Posted by Andreea (@akemiiii11) | 2011/11/12, 6:27 PM
  15. Nume User: madimn9

    Nume Real: Manea Adina Mihaela

    Locuiesc in: Ploiesti

    Vârstă: 14 ani

    Adresa e-mail: madimn9@yahoo.com

    Adresa facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002831440828

    Articolul ales de mine: TOP 3 ALBUME : SNSD – THE BOYS, KARA – STEP , WONDER GIRLS – WONDER WORLD

    Motivul pentru care am ales acest articol: imi plac foarte mult aceste trupe… sunt modelele mele feminine in materie de muzica… datorita lor am inceput sa cant, as dansez si sa scriu versuri

    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: nu am mai scris niciun articol pana acum

    Posted by Manea Adina Mihaela | 2011/11/22, 4:51 PM
  16. Pentru viitorul numar o sa pregatesc si eu articole, garantat, cred c-am lasat comm-uri numai despre asta :)) Dar abia astept ^____^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:37 AM

Lasă un răspuns

