citeşti...
→ NEWS

[NEWS] Big Bang – Au câştigat premiul World Wide Act la EMA!

După săptămâni la rândul în care fanii au votat, băieţii de la Big Bang au fost desemnaţi câştigătorii premiului „World Wide Act” în cadrul MTV’s European Music Awards. Evenimentul a avut loc pe 6 noiembrie în Belfast, în Irlanda de Nord. Felicitări băieţilor, întrucât acest premiu aduce cu un pas mai aproape K-Pop-ul de industria muzicii internaţionale!

Toţi cei 5 membri au fost prezenţi pentru a-şi primi premiul! În cadrul discursului, G-Dragon a vorbit în coreeană, iar apoi Taeyang în engleză: „Am câştigat acest premiu datorită fanilor noştri, care au fost alături de noi şi la bine şi la greu! Vă mulţumim pentru acest lucru!”

Mai jos este videoclipul în care băieţii işi ridică premiul.

 

După ce au câştigat categoria „Asia Pacific” luna trecută, Big Bang au concurat acum cu multe nume cunoscute pe scena muzicii internaţionale pentru acest premiu, cum ar fi Lena, care reprezenta Europa, Abdelfattah Grini, care reprezenta Africa/India/Estul Mijlociu, Britney Spears reprezentând America de Nord, şi Restart, America Latină.

 

Credits: @ Soompi

Discuție

12 thoughts on “[NEWS] Big Bang – Au câştigat premiul World Wide Act la EMA!

  1. Sa fie intr-un ceas bun ! Sper sa le aduca noroc tuturor celor care sint colegi cu ei in industria K-POP !!!!! Ma bucur pentru ei mai ales ca si eu am votat cu ei !!!!!<3<3<3 BRAVO!!!!!

    Posted by silvia | 2011/11/08, 3:02 PM
  2. Prezenta lor la premiile EMA a creat o tenziune paralizanta!!! pe bune!intre timp ce urmaream live show-ul am fost socata de fanii care se agitau alaturi de mine,nu pentru ca ne-ar fi fost frica ca nu vor castiga,ci ca sa-i vedem,toti ne doream acest lucru pentru ca ne-a fost atat de dor de ei,asta datorita faptului ca a trecut ceva timp de cand sau facut vazuti tragandu-se deoparte din anumite incidente personale.Pe de o parte rezultatul era de-asteptat pentru ca sunt baieti harnici,muncitori si foarte talentati!!Totusi cand li s-a stigat numele am fost cuprinsa de mandrie facandu-ma sa zic:”Astia sunt baietii mei!!!”Era un feeling placut:)
    M-am bucurat mult sa-i vad zambind,mai ales pe GD,care dupa cum stim a trecut prin momente dificile si cred ca acest premiu i-a creat oarecum o pace sufleteasca vazand ca fanii sunt alaturi de el si la bine si la rauu!Chiar parea uimit si mandru de acest premiu,lafel si ceilalti colegi de echipa! bravo baieti sunt foarte mandra de voi!!!<3

    Posted by Lee Hana | 2011/11/08, 3:44 PM
  3. Prima oara l-am vazut pe GD si pe Seungri atunci cand le lua interviu fetelor de la Jersey Shore pe covorul rosu. In secunda in care i-am vazut am simtit ca-mi iese inima din piept, nu eram atenta la TV si cand m-am uitat i-am vazut, a fost emotionant. Desi speram ca vor castiga, totusi a fost o surpriza faptul ca au castigat, mai ales din cauza ca concurau impotriva lui Britney Spears. A fost cel mai fericit moment pe care l-am trait in ultima vreme. Am vazut ca au vorbit si coreeana si in engleza, ma gandesc ori ca nu si-au pregatit discurs in engleza pentru ca nu se asteptau sa castige, ori au uitat din cauza emotiilor. A doua zi, tot asteptam sa vorbeasca cineva despre EMA ca sa spun si eu ca au castigat BIGBANG si sa-i laud, dar pana acum nimeni nu a discutat.Am vazut ca si-au facut poze cu Jessie J, Katy Perry si Queen, s-au comportat ca niste simpli fani si turisti care au ajuns intr-un loc nou plin de vedete, isi traiesc visul si vor sa faca poze cu toata lumea, ma bucur ca s-au distrat, cred ca a fost experienta frumoasa si pentru ei. Sper ca k-popul sa fie recunoscut international si de acum inainte, orice trupa m-as bucura sa o vad ca resuseste asa ceva. Nu sunt eu cea mai mare fana BIGBANG, dar chiar m-am bucurat si emotionat foarte mult.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/11/08, 4:41 PM
  4. FELICITARIIIIIIIIIII !!!!!!! Ma bucur foarte mult ca se pot intoarce la munca cu totii dupa acele momente grele , peste care sunt sigura ca nu au trecut complet, dar un premiu este intotdeauna bine venit. Cu atat mai mult pentru ca a venit din America , de la un festival destul de importat . Sunt mandra de ei si ma bucur ca nu am votat de la toti prietenii degeaba :)))

    Posted by Angela Costina | 2011/11/08, 8:04 PM
  5. ………..doamne cat am asteptat clipa asta:Big Bang sa castige la EMA….deci mam uitat la EMA doar pt ei
    am stat cu sufletul la gura toata seara asteptand sa anunte castigatorii World Wide Act…..eram asa de entuziasmata de parca as fi castigat eu vreun premiu,aveam asa mari emotii si apoi cand au anuntat nominalizarile…..tremuram de emotie….si am auzit ….and the EMA World Wide Act goes to … Big Bang……ei deci imi dadeau lacrimile…si ceea ce mi sa parut funny e ca toti Lady Gaga si alti se intorceau si se uitau la ei…de parca se intrebau,,cine doamne sunt astia..cu siguranta au surpins pe multi castigand acest premiu ma refer la cei pe care nu ii cunosc ca vedetel din america nu prea cunosc kpop,putini sunt care stiu,…Dar asta nu inseamna ca nu au multi fanii..ca doar au castigat,,,ma bucur enorm pt ei si sper ca pe viitor Big Bang si Kpop-ul sa devina din ce in ce mai cunoscut si de ce nu si pe piata din SUA….pt ca ,sunt foarte talentati si merita sa fie cunoscuti la nivel mondial…….sper ca in cativa anii Kpop-ul sa se raspndeasca in toata lumea,sa afle toti ce cultura minutata si ce artisti minunati are Coreea

    Posted by pinky rullzz | 2011/11/09, 1:17 AM
  6. bv bv bv!! d n ori bv:*

    Posted by Tony Giny | 2011/11/09, 2:24 AM
  7. Cred ca asta a fost cel mai bun moment din saptamana.Am sarit in sus cand am vazut ca au castigat!Oricum eram sigura ca o sa reuseasca dar a fost si mai frumos avand in vedere ca era un eveniment transmis aproape peste tot,inclusiv Romania,deci multi romani au avut sansa sa ii vada!!❤
    Am stat chiar si a doua zi sa ii vad in reluare😄
    Chiar sunt extraordinari si se vede cum kpop-ul incepe sa puna strapanire pe tot!

    Posted by Yomi Midori | 2011/11/11, 11:08 AM
  8. M-am trezit si eu mai tarziu sa scriu…
    Anyway am fost mega fericita sa aud vestea . Plus ca am reusit sa ii si vad la tv eram pe tavan de bucurie❤
    Cu ocazia asta poate mai multi romani vor deveni fani k-pop. Am votat si eu pentru ei❤ Plus ca mi-am pus si toti prietenii sa o faca :))
    Bravo lor😄 Ma bucur extrem de mult❤ si sper sa auzim de mai multe premii castigate la nivel mondial de trupele coreene❤

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/21, 11:01 PM
  9. ah… ce frumoase comentarii<3

    Posted by Lee Hana | 2011/12/12, 10:12 PM
  10. CATRE TOTI FANII BIGBANG DIN ROMANIA : Sunt 5, sunt talentati si ii iubim…Vrei sa stii tot despre BIGBANG? Acum a aparut versiunea oficiala a celebrului site BBU si in limba romana ! Cele mai noi poze, video si stiri le afli de aici, din surse sigure! Pentru ca ne pasa ! =>> http://bigbang-romania.blogspot.com <<= FIGTHING !!!!

    Posted by aabb | 2011/12/29, 7:18 PM
  11. BV BV BV!!!<3 <3<3 geniali!

    Posted by Seven | 2012/02/25, 10:22 PM

Lasă un răspuns

