citeşti...
→ PROJECTS

[PROIECT] „MISSING YOU” – SM THE BALLAD – UN AN DE LA DEBUT

Hello tuturor!! A trecut ceva timp de când SM TOWN ROMÂNIA nu a mai făcut un proiec, aşa-i?

Am citit mesajele voastre şi ştim că mulţi ar vrea să reîncepem proiectele..so here we are, with a new one!!!

Acest proiect este dedicat grupului „SM THE BALLAD„, grup format din Kyuhyun de la Super Junior, Jonghyun de la Shinee, Jay – vocalistul formaţiei TRAX şi cel mai nou debutant sub aripa SMTOWN-ului, Jino.

Grupul împlineşte un an de la debut sub această formă, aşa că ne-am gândit să sărbătorim cu un proiect, sub un format nou, adus de HALLYUDEX şi SM TOWN ROMANIA.

Este pentru prima dată când HALLYUDEX deschide un proiect pentru SM TOWN ROMÂNIA, proiectele anterioare fiind organizate de forumul România Asians Fanatic.

Enough talking and let’s go to work! Pentru aniversarea lor vom face un Photobook ON-LINE cu poze din natură. Pozele trebuie să fie făcute de voi şi să surprindă cele mai frumoase momente ale acestui anotimp. Am pregătit câteva exemple pentur voi:

Poze: Stancu Georgiana – Părculeţ în Craiova

Vă plac pozele? Şi nouă! Să trecem la reguli…

Uşor de urmat, nu?😀

Acesta este formularul. El trebuie completat pentru fiecare poză şi adăugat în e-mail. Denumiţi pozele în fucţuie de numărul formularului. Exemplu: FORMULAR 1 – POZA 1

NUMĂR FORMULAR:
NUMELE MEU:
ADRESA MEA DE E-MAIL:
ADRESA MEA DE FACEBOOK:
LOCUIESC ÎN:
POZĂ FĂCUTĂ ÎN:
TITLU POZĂ:
DESCRIERE POZĂ:
MESAJUL MEU:
 
 

Nu uitaţi, mesaje scurte!!!

Ce părere aveţi despre acest proiect? Întrebări?😀

Grafică: Stancu Georgiana @ HALLYUDEX

[ACEST PROIECT NU A FOST FINALIZAT PENTRU CĂ NUMĂRUL DE PARTICIPANŢI A FOST FOARTE MIC. LE MULŢUMIM CELOR CARE S-AU ÎNSCRIS.]

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

11 thoughts on “[PROIECT] „MISSING YOU” – SM THE BALLAD – UN AN DE LA DEBUT

  1. Oh ! O idee destul de buna…Awww… au facut si ei un anisor As vrea sa particip si eu, dar nu promit nimic pana nu fac pozele !😀

    Posted by Izw Bizw Tizw | 2011/11/11, 10:59 PM
  2. Uhm putem sa aparem si noi in poze? Dar nu de la fata….ca si o figura ratacita in peisaj pe modelul „Missing you”🙂

    Posted by Karla Baroian | 2011/11/12, 9:44 PM
  3. Imi place foarte mult ideea…..am sa incerc sa trimit si eu poze….🙂

    Posted by Andreea Ianos | 2011/11/13, 6:47 PM
  4. Imi i-au maine aparatul cu mine , dimineata e un moment foarte bun pentru poze, sper totusi sa mai fie frunze calumea pe jos(pe care nu le-am calcat deja in picioare, imi plac sunetele pe care le scot) :)))

    Posted by Angela Costina | 2011/11/13, 6:57 PM
  5. Pot fi folosite si poze pe care le-am facut mai de mult?

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2011/11/14, 8:48 PM
  6. In sfarsit, un proiect🙂 Chiar imi era dor de asta… Abia astept sa vina sfarsitul asta de saptamana si sa ma apuc de poze!

    Posted by Miruna Radutoiu (@MiryBlue22) | 2011/11/14, 10:53 PM
  7. Ador proiectele❤
    Maine voi lua camera la mine si in drum spre facultate o s afac niste poze .
    Dar copacii sunt cam "chei" pe vremea asta insa frunze sunt din belsug pe jos . Cred ca voi reusi sa fac niste poze interesante. Nu promit nimic deocamdata.

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/21, 10:55 PM
  8. V-am trimis si eu niste poze. Nu am primit vreun reply asa ca vreau sa va intreb acum daca au fost potrivite?😀
    Btw … cand vor fi publicate?

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/12/11, 3:36 PM
  9. A trecut timpul, voiam sa particip dar s-a dus data de inscriere, orcum abia astept sa vad ce-ati facut voi, ceilalti fani si celelalte fane ^^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:46 AM

Lasă un răspuns

