citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

LOTTE WORLD

Lotte World este cel mai mare parc tematic din lume din interiorul unui oraş şi este unul din principalele parcuri tematice din Seul, atrăgând până la 8 milioane de vizitatori anual. Parcul este alcătuit dintr-o parte acoperită şi una exterioară, legate printr-un culoar.

Partea interioară include Adventure Land, care are mai multe străzi, fiecare reprezentând ţări diferite; aici se desfăşoară numeroase activităţi, spectacole, parade şi sunt o mulţime de magazine şi restaurante. Tot aici este şi un patinoar şi un fascinant muzeu folk, completate cu sate în miniatură

Lotte World este unul din parcurile tematice preferate de turişti pe lângă Everland şi Waterpia..

În partea exterioară se află Magic Island cu castelul său ca de poveste; aceasta oferă tuturor curse la înălţime, spectacole cu laser şi plimbări de-a lungul lacului.

Conectat cu hotelul şi magazinul Lotte, Lotte World este centrul coreean de recreere cel mai frecventat de străini. “World Carnival Parade” din Adventure Land se ţine între orele 7:30 – 8:00 PM , iar spectacolul “Cosmos Circus Laser”  de la 9:30 PM, dintre cele două, cel mai captivant fiind World Carnival Parade.

 

Program zilnic: 9.30 AM – 11 PM
Taxe:
30,000 won (adulţi)
26,000 won (copii între 13-18 ani)
23,000 won (copii sub 12 ani)
* Taxele sunt mai ieftine după ora 5 PM.

Website: http://www.lotteworld.com/eng/index.jsp

Localizarea Lotte World pe harta metroului din Seul

Discuție

6 thoughts on “LOTTE WORLD

  1. Ohooo , nu m-as supara daca m-as pierde pe acolo cateva zile (mai multe)😀
    Asiaticii nu se incurca niciodata cand construiesc ceva , in scurt timp dau nastere la fanteziile tuturor oamenilor .
    In timp ce un copil viseaza la un castel pentru papusile sale barbi , ei construiesc locuri de joaca pentru toate varstele.
    Nici nu am idee unde m-as duce prima oara , si inca un lucru care mi se pare extraordinar (si foarte bun pentru afaceri) este ca , parcul este deschis tot anul , asa ca, cu ocazia fiecarei sarbatori , acestia creaza spectacole si jocuri noi.
    Avand in vedere varietetea activitatilor suma de bani nu mi se pare extraordinar de mare (da , m-am uitat pe google pentru mai multe detalii😀 , record personal :)) ).

    Posted by Angela Costina | 2011/11/13, 6:53 PM
  2. Frumos,nici nu ma mir de ce e principala atractie a turistilor deoarece ai senzatia ca intrii in lumea povestilor asta mi se pare mie dupa poze apoi in realitate cred ca e un loc magic,deunde ti-ar fi greu sa mai iesi,sa nu mai vorbim ca se aproprie Craciunul care este cea mai frumoasa sarbatoare si doar cand ma gandesc cum va fi impodobit LOTTE WORLD cu ocazia acestei sarbatori imi vine sa plang de ciuda,pentru ca totul va fi magnific,solemn. Dintotdeauna mi-ar fi placut ca de Craciun sa ies cu prieteni intr-un parc mare de distractii,din pacate de asta nu am parte in orasul meu natal:( Daca as ajunge in Coreea cu siguranta as vizita acest loc minunat!

    Posted by Lee Hana | 2011/11/13, 11:11 PM
  3. Un fel de Disney World coreean:)) super duper:P

    Posted by 배연린 | 2011/11/14, 11:42 AM
  4. Lotte World e printre primele locuri pe care le-as vizita daca as ajunge in Coreea. Este cel mai mare din lume si din poze imi dau seama cat de superb arata. Am vazut si o reclama la el cu 2PM, BIGBANG, JYJ, JGS, KHJ, CJW si SSH care m-a facut sa-mi doresc si mai mult sa ajung acolo. Nu inteleg de ce toata lumea vrea sa ajunga la Disneyland, cand exista Lotte World. Eu as alege Lotte World, daca as putea dintre cele 2. Aproape in toate variety show-urile pe care le-am vazut, au vizitat Lotte World sau alt parc de distractii si s-au distrat. In orasul meu nu este niciun parc de distractii, doar de festivalul vinului se aduc cateva carusele.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/11/14, 4:20 PM
  5. Cat de tare poate fiiiiiiiiii!!!!
    Si reclamele pt acest parc sunt super si numai cu idolii mei preferati<3
    Chiar as vrea sa merg si eu macar odata in Lotte World. M-as da in toate carouselele , apoi m-as duce la patinoar si dupa aceea m-as duce sa fac niste cumpaturi *o* Ca sa nu mai zic de poze si filmari pt ca mi-ar trebui amintiri ca sa nu uit niciodata aventura.
    Nu cred ca voi ajunge curand dar imi permit sa visez😄

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/16, 12:50 PM
  6. E asa cute ^_________^ „Cel mai mare parc tematic din lume”

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/29, 5:38 PM

Lasă un răspuns

