citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX

INSULA JEJU

Insula Jeju (제주도) se află lângă coasta sudică a Coreei de Sud, fiind cunoscută şi ca “Insula zeilor”. Este destinaţia de vacanţă preferată a coreenilor şi a multora dintre japonezi, însă rămâne locul principal pentru lunile de miere ale tinerilor proaspăt căsătoriţi din Coreea. Aici plajele, cascadele, stâncile şi peşterile se îmbină armonios; în plus, clima face din Jeju o atracţie turistică perfectă.

 

Chiar dacă turismul este una din principalele industrii ale insulei, multe dintre hoteluri şi alte zone turistice de aici sunt conduse de firmele din peninsulă, aşa că o mare parte din venituri  nu intră în bugetul local. De asemenea, din moment ce atracţiile sunt destinate turiştilor, taxele de intrare pot fi foarte mari (chiar dacă unele din ele sunt deţinute şi administrate de companii locale, fiind mai ieftine). Locuitorii insulei au acces gratuit în majoritatea locurilor, dar pentru unele intrări trebuie să plătească preţuri foarte mici.

Pe lângă turism, alte industrii principale ale insulei Jeju sunt pescuitul şi agricultura. Peşte proaspăt, calmar, caracatiţă şi numeroase alte fructe de mare pot fi găsite uşor în pieţe şi restaurante. Insula e bine-cunoscută şi pentru ciupercile Shitake şi florile de cactus, mierea făcută din acestea având un gust deosebit.

Jeju are o viaţă de noapte dezvoltată. Baruri, pub-uri şi cazinouri pot fi uşor găsite în oraş, în special în partea veche a acestuia, în jurul primăriei. Aici este locul unde tinerii studenţi şi profesorii de engleză ai insulei Jeju vin să se distreze. În Seogwipo, viaţa de noapte este concentrată în jurul hotelurilor de lux şi a staţiunilor. Complexul turistic Jungmun are o mulţime de restaurante rafinate şi, de asemenea, baruri unde se poate face karaoke.

Câteva locuri de vizitat:

Parcuri de distracţie: castelul de sticlă din Jeju

Plaje: Geumneung, Hamdeok, Hyeopjae

Temple budiste: Cheonhwang-sa, Yakcheon-sa

Zone istorice: satul folk Jeju, satul folk Seongeup

Muzee: Muzeul Educaţional Jeju, Muzeul de Independenţă Jeju, Muzeul Ursuleţilor de pluş

Parcuri: Bija-rim, Hallim, Mok Seok Won, Sinsan, parcul naţional Halla-san

Alte atracţii: cascada Cheonjaeyeon, cascada Cheonjiyeon, coasta Daepo, ţărmul Dumunpo, Geumneung Seokbul-won (grădina pietrelor), Gimnyeong-gul  şi Manjang-gul (peşteri), craterul Sangumburi, vârfurile Songak-san şi Suwol-bong

Discuție

6 thoughts on “INSULA JEJU

  1. Insula Jeju este incredibila,visul oricarui fan al Coreei!Este cel mai fabulos loc al acestei tari,datorita imaginii exotice care inconjoara aceasta insula.Aici putem gasii tot ce vrem,cascade,muzee,parcuri,cazinouri,plaje superbe etc pentru gusturile fiecaruia.Imaginile de mai sus atrag privirile oricui facandu-l sa spuna:”doamne asta da paradis!”si realizand ca Coreea chiar este o minunatie,una dintre cele 7 minuni ale lumii care necesita sa fie vizitata!Eu una nu as rata Jeju daca as ajunge in Corea:):D

    Posted by Lee Hana | 2011/11/20, 1:19 AM
  2. Insula Jeju este foarte frumoasa si chiar merita sa fie printre cel 7 minuni ale naturii. Penultima poza este de-a dreptul superba. Daca majoritatea persoanelor viseaza la o luna de miere in Hawaii sau Bora Bora, eu as fi mai mult decat fericita sa mi-o petrec pe insula Jeju care are atat de multe de oferit incat luna de miere chiar ar trebui sa dureze macar o luna.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/11/20, 11:53 AM
  3. ehhh, ma gandeam cand o sa faceti un articol despre ea. Este intr-adevar cea mai frumoasa insula pe care am vazut-o eu pana acum si despre care am citit articole. Mi-as dori sa imi petrec macar o vacanta din viata mea acolo…. daca nu si mai multe, d c nu?:P

    Posted by 배연린 | 2011/11/20, 2:11 PM
  4. wow ! deci e geniala insula aceasta! daca ajung in Coreea aici merg prima data. Pozele sunt superbe …
    Vreau sa ma fac profa de eng in coreea poate ajung si eu pe acolo … si chiar daca nu ma fac profa tot o sa.mi strang bani sa ajung acolo😄
    Genial articolul !!! Merita sa fie una din cele 7 minuni ale lumii !!!!
    Jeju Island Hwaiting !!!😄

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/11/21, 1:05 AM
  5. Gataaaaaaaaaa las medicina la o parte , profesoara de engleza scrie pe mine~! uhuuuu , cred ca lumea pe insula Jeju numai in engleza vorbeste deja , apropo trebuie sa imi gasesc a fine man , ca sa devin localnica cu acte in regula si sa „verific” muzeul ala de sticla, campul ala e locul unde o sa dorm pana imi gasesc eu iubitelul :))) .
    Am tot vazut in filme ca elevii merg pe insula Jeju cu scoala sau cupluri formandu-se acolo , acum am inteles de ce, este locul perfect de relaxare si am citit cumva cluburi de noapte in partea veche a insulei? :))) ma intreb ce fel de oameni sunt batranii acolo , imi si imaginez bunicutii aruncandu-si bastoanele la lasarea serii :)).

    See ya girls later on the island!😉

    Posted by Angela Costina | 2011/11/24, 8:21 PM
  6. E asa cute ^^ Adica imaginati-va cum ar fi sa fi acolo si sa te uiti la peisaj ^___^ Si app, daca va uitati in a doua poza in coltul din dreapta sus cu multa atentiee cv mic incadrat intr-un patratel, are vreo mportanta aprte? :))

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/29, 6:00 PM

Lasă un răspuns

