citeşti...
→GET THIS LOOK, style ♥~

[GET THIS LOOK] JESSICA – FOR SCHOOL

Jessica de la Girls’ Generation ne-a dat o idee cu ţinuta ei din revista Marie Claire. Puteţi purta această ţinută la şcoală, la shopping sau poate chiar la o plimbare în parc într-o zi mai răcoroasă.

Sigur, când mergeţi în parc trebuie să purtaţi ceva mai lejer în picioare. Cămaşa în carouri este la mare căutare în rândul vedetelor coreene. „Piesa de rezistenţă” a acestei ţinute este vestuţa roză cu blăniţă pe interior. Foarte călduroasă şi şic! ^^

Nu este necesar să cumpăraţi aceste piese vestimentare de pe internet (sunt cam scumpe), dar vă puteţi inspira din acest look pentru a căuta ceva asemănător şi accesibil.

Să vedem, cine ar purta ţinuta Jessicăi?😀

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

13 thoughts on “[GET THIS LOOK] JESSICA – FOR SCHOOL

  1. Eu!Eu!Eu! Eu cu siguranta as purta aceasta tinuta!!
    M-am inspirat si din celalalt articol cu Jessica si am format o tinuta foarte chic pe care am purtat-o la facultate si care a fost foarte admirata. I was like: „wth! and you say you don’t like k-pop!!” oricum ele sunt cele care pierd. Revenind la subiect cred ca aceasta vestimentatie ar fi foarte potrivita pentru acest sezon. Imi place mult ca una din culorile dominante este Pink-ul , pt ca este culoarea mea preferata. Intr-adevar cred ca piesa de rezistenta este vestuta roz pt ca fara aceasta tinuta nu ar mai avea acelasi farmec si ar parea mai putin extraordinara.
    Am o multime de camasi in carouri , pe care le-am purtat inspirandu-ma din vestimentatiile vedetelor k-pop. Se pare ca imi voi mai adauga una la colectie :))
    Imi plac foarte mult si botinele , desi tocul este cam mare dar as putea face o incercare de dragul Jessicai.
    Blugii sunt superbi . Si totusi as incerca vestimentatia si cu niste blugi negri care , dupa parerea mea, ar fi la fel de potriviti.
    In ceeea ce priveste bratara eu as incerca una roz , care sa fie in ton cu vestimentatia.😀

    Anyway multumim pt articol si asteptam cat mai multe!😀

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/12/11, 3:31 PM
  2. Camasa este super , apreciez faptul ca nu este prea roz ca sa ma orbeasca , dar vesta as lua-o pe alta culoare , ador sa port bratari , iar aceea pe albastru este adorabila , blugii sunt foarte draguti si simpli la fel ca si tricoul alb .
    Ghetutele sunt foarte frumoase , pacat ca nu am gasit modelul asta cand am fost la cumparaturi zilele trecute , dar probabil ca le-as lua cu un toc mai mic din moment ce imi place sa merg mult pe jos😀.

    Posted by Angela Costina | 2011/12/11, 9:09 PM
  3. Eu as purta, dar as schimba cromatica.
    Sfat: nu mai postati si preturile, nimeni nu isi permite sa cumpere un tricou alb, simplu cu 520 ron.

    Posted by Rinnie Mc | 2011/12/12, 12:32 AM
  4. Aceasta vestimentatie casual,e perfecta pentru scoala si lejera:)Camasa in carouri chiar se poarta din ce in cel mai des in zilele noastre si mi se parte foarte cool mai ales pe Jessica o prinde super bine,e atat de draguta😀 Da imi place acest look este foarte dragut si chiar as purta pentru ca imi place si nu este extravaganta ci chiar adecvata pentru scoala<3 Imi plac blugii pentru ca sunt asa cum imi place mie albastrii si skinnY iar vestuta confera un chip copilaresc si angelic cel putin mie imi aduce aminte de copilariee cand mama mereu imi spunea: ''nu-ti uita vestuta'' mai ales ca e cu blana e geniala pentru o zi mai racoroasa,iar la coreeni am mai observat vestute cu capişon cu urechi care sunt paralizante, le ador<3

    Posted by Lee Hana | 2011/12/12, 1:06 AM
  5. Ultima oara cand ati postat un articol la get this look despre Jessica, era tot pentru scoala. E ceva la Jessica care face sa para ca orice poarta ea e bun pentru scoala. Imi place cum si-a aranjat camasa in carouri, putin desfacuta si cu manecile suflecate. Si vesta este foarte draguta, am si eu una asemanatoare dar imi place mai mult culoarea de la cea a Jessicai. Blugii si botinele completeaza lookul si il fac potrivit pentru scoala sau pentru o iesire in oras. Eu am uniforma, deci nu va veni prea curand momentul cand voi putea purta asta la scoala. Dar poate voi purta ceva asemanator pentru o iesire, desi in afara scolii nu prea port camasi.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/12/12, 4:40 PM
  6. In sfarsit ceva ce pot purta. Desi vestuta asa ca aia nu am, dar am vesta putin mai groasa, in schimb uite un look ce pot sa il port si eu cand plec undeva. A da, din pacate nu pot purta tocuri, si nici nu am, asa ca va trebui sa accesorizez hainele cu altceva. Dar in schimb, ador prezentarea, macar putem gasi usor ce ne trebuie.

    Posted by Bardas Alexandra | 2011/12/13, 2:51 AM
  7. Eu as purta-o ^____^ Dar cum am mai zis, nu la scoala, regulile sunt stricte :)) Orcum imi place la nebunie si vestuta roz ii da un look att de cute si pink ^^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 1:37 AM
  8. Pot devora tot?=p~ Mineee, miiiiiiiineee.

    Posted by ZxPoox. | 2012/02/24, 1:30 AM
  9. Articolul asta m-a inspirat foarte mult.. multumesc!<3

    Posted by HelloKitty | 2012/02/24, 10:13 PM
  10. Deci look-ul este atat de cute si cool❤ .. mai ales botinele le ador :X . Ador hainele care le are Jessica .. o consider un model pentru mine cand vine vorba de imbracaminte.
    Camasa este minunata:X roz cu carouri :X ahci ce cute este! vreau si eu❤
    Si ador cum si-a aranjat camasa :X putin desfacuta sa se vada putin tricoul:x iar pe dasupra si-a pus vestuta asta asa cute:X imi place cum si le-a asortat
    foarte cute

    Posted by Hyun Ae | 2012/02/24, 11:31 PM
  11. Fara sa-mi dau seama ma imbrac asa. Adica mi se pare un stil comod si totodata foarte cute si feminin. Daca stam bine sa ne gandim stilul fetelor din truepele coreene ne inspira pe toti foarte mult😕
    Supeer genial<3!!

    Posted by Kim Ai Yurie | 2012/02/25, 2:27 PM
  12. Imi place mult cum se imbraca si cum pozeaza. Este fotogenica^^ O prinde orice stil. De obicei urmaresc aparitiile prin reviste si sunt mereu impresionata de Jessica si profesionalismul ei
    Multumesc de ponturi. O camasa in carderoba nu ar arata rau deloc😀

    Posted by Lavi | 2012/02/25, 10:49 PM

Lasă un răspuns

