citeşti...
→GET THIS LOOK, style ♥~

[GET THIS LOOK] CL – GO AWAY – 2

Cu toate că suntem în luna Decembrie, vremea ne permite să purtăm haine mai puţin grosuţe. Am revenit cu un look inspirat de CL din grupul 2NE1.

Cu ceva luni în urmă am avut o variantă diferită a look-ului ei din videoclipul „Go Away” şi de data asta am revenit cu versiunea „dark” a conceptului.

Sperăm să vă placă acest look şi aşteptăm poze!!!😀

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

6 thoughts on “[GET THIS LOOK] CL – GO AWAY – 2

  1. CL!!!!mama tipa asta pe langa ca e tare se imbraca impresionant si spun asta pentru ca prin ceea ce poarta isi descrie oarecum personalitatea,firea ei rebela nu e ca si cum ar purta hainele acestea indraznete de dragul lumii! I love 2ne1 and CL’s fashion ❤
    even Jeremy Scott said:“They are not fake, not manufactured. They are not, like wearing things that they are told to wear and not liking it. They love what they wear and they each have their own taste.'' se pare ca nu doar eu consider asta🙂
    by the way the jacket is stunning😀 the jeans as well😀

    Posted by Lee Hana | 2011/12/11, 4:04 AM
  2. De mult nu ati mai postat articole la categoria style, imi era dor de genul acesta de articole. Nu sunt fana 2NE1, dar nici nu le urasc sau ceva de genul asta, asa ca imi permit sa-mi dau cu parerea. Imi place tinuta asta mai mult decat cealalta. Mi se pare ca pe CL o prinde bine stilul dark si rebel, imi place cum si parul e putin ciufulit. Articolul meu vestimentar preferat din acesta tinuta sunt pantalonii, i-as purta si eu.

    Posted by Madalina Dosa | 2011/12/11, 11:26 AM
  3. Yay! Un nou articol la categoria Style! Ce ma bucur. Mereu am adorat aceste articole pentru ca imi ofera noi idei de vestimentatie. Ador moda ! Mai ales cea a vedetelor k-pop!
    Tocmai am comentat si la Go Away 1 , DAR aceasta tinuta mi se pare mult mai cool . Versiunea aceasta „dark” cred ca o prinde mult mai bine pe CL . Top-ul se imbina de minune cu pantalonii si jacheta. Iar sandalele dau un aer si mai „superior” vestimentatiei. Ochelarii si cerceii sunt mega chic si completeaza stilul „bad girl”.
    Elementul de rezistenta in aceasta vestimentatie este , dupa parerea mea, jacheta , fara de care nu cred ca ar mai fi fost atat de „bad girl”. Ador toate fermoarele si catarama. Mai ales ca ideea de „motorcycle jacket” te vad duce mereu cu gandul la o „bad girl”.
    Mi-ar placea mult sa incerc aceasta vestimentatie.

    Posted by @gabytza (@gabytza93) | 2011/12/11, 3:23 PM
  4. De prima oara cand am vazut-o pe CL aranjata asa m-am indragostit :X:X … de geaca ei de piele , ador modelul acela cu multe capse si buzunare , iar cu cat are un aspect mai neingrijit , cu atat mai mult o ador . M-as multumi si cu o pereche pictata de jeans negri , nu de alta dar e prea frig pentru aerisire naturala. Ochelarii sunt super sexy , dar modelul nu prea mi se potriveste din cauza formei fetei , platformele sunt super si OMGGGG cerceii aia sunt mortali :X:X:X .

    Posted by Angela Costina | 2011/12/11, 9:02 PM
  5. CL e super frumoasa si-ii sta super asa, dar unele dintre noi (Ca si mine) daca s-ar imbraca asa iarna ar ingheta pe loc :)) Orcum, ii sta mununat, faceti o treaba excelenta :X

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 12:12 AM
  6. CL e geniala O.O este frumoasa, desteapta, talentata, perfecta!❤ Dupa Bom este preferata mea in 2ne1 si sunt tare mandra sa fiu fana lor. Ma inspira mult de la make-up pana la stil.

    Posted by Kim Ai Yurie | 2012/02/25, 2:37 PM

Lasă un răspuns

