citeşti...
the great escape ♥

THE GREAT ESCAPE – NR 4 – EDIŢE SPECIALĂ DE SĂRBĂTORI

Cadoul nostru de sărbători este gata!! Noul număr din revista „THE GREAT ESCAPE” este disponibil pe site!!

Pentru numărul acesta am făcut câteva modificări. Formatul şi grafica s-au schimbat puţin. Avem subiecte noi şi câte două pagini pe imagine.

MULŢUMIRI SPECIALE : Andreea Olaru, Adina Adriana, Daniela Capră, Alexandra Răutu, Grozavu Elena Florina, Julia Cx, Anca Enache, Miruna Răduţoiu, Tedi Bercu, Bărdoian Clara Gabriela, Bardaş Maria, Soo Youn, Stanca Ioana Andreea, Bitis Roxana, Andreea Christina Spita, Andreea Druga, Roxana Novac, Freakish, Laura Gabriela, Catrinoiu Stefania şi Irina Duican. (echipa)

Vă mulţumesc pentru încrederea acordată, pentru  devotamentşi seriozitate. Cele 3 ediţii de anul acesta au avut succes datorită vouă! ♥ Sper să ne revedem şi în anul 2012, tot în echipa „THE GREAT ESCAPE”!.

CLICK PE „PERMALINK” (PARTEA DREAPTĂ) pentru a vedea imaginea originlă.

VERSIUNEA DOWNLOAD [X]

Ştiu că sunt foarte multe cereri pentru asta, şi eu îmi doresc să  lansăm această revistă pe piaţă, ca şi voi. Sper ca anul 2012 să fie unul norocos pentru noi şi să realizăm acest lucru.

Vă mulţumim vouă, cititorilor HALLYUDEX şi THE GREAT ESCAPE pentru feedback-urile pozitive. Ne-au ajutat foarte mult în momentele dificile din fandomul românesc şi ne bucurăm că ne apreciaţi munca şi că sunteţi alături de noi.

VERSIUNE DOWNLOAD A NUMĂRULUI ANTERIOR: [x]

Echipa ia o pauză de sărbători până pe 5 ianuarie, aşa că nu vom avea articole noi în următoarele 2 săptămâni. Puteţi accesa arhiva şi veţi găsi o mulţime de articole interesante, pe placul vostru!😀

Aşteptăm cât mai multe comentarii despre noul număr al acestei reviste! Vrem să ştim care este articolul vostru preferat şi de ce!?

De asemenea, vrem să ştim ce aţi vrea să adăugăm în următoarele ediţii ale revistei, dar şi pe site, sau dacă aţi vrea să schimbăm grafica revistei într-un fel sau altu.

ECHIPA HALLYUDEX ŞI ECHIPA THE GREAT ESCAPE VĂ UREAZĂ SĂRBĂTORI FERICITE! SĂ NE REVEDEM CU BINE ANUL VIITOR!!

PS: Articole pentru MV, TV SHOW şi PREZENTATOR TV nu sunt incluse în acest număr.

FAIL-pagina 23 este numerotată de două ori.

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

18 thoughts on “THE GREAT ESCAPE – NR 4 – EDIŢE SPECIALĂ DE SĂRBĂTORI

  1. articole geniale , bine formulate …insa scrisul mi se pare cam mic . Am descarcat pozele si scrisul lasa de dorit. Geniala revista. Bafta pe viitor !

    Posted by Limo. :] | 2011/12/24, 12:17 AM
  2. A iesit MINUNAT! Sigur o sa o tiparesc<3 Pacat ca nu o gasim si in magazine, ar fi fost frumos!❤

    Posted by Alexandra Rautu | 2011/12/24, 2:26 AM
  3. A iesit genial ca intodeauna de altfel. Felicitari tuturor celor care au muncit la realizarea acestei reviste. Multumim mult!! Si Sarbatori Fericite tuturor!!!

    Posted by mousykissy | 2011/12/24, 3:01 AM
  4. Craciun fericit!!! un An nou cu sanatate si bucurii!!! Multa bafta revistei!!!!

    Posted by Irina-Lia | 2011/12/24, 12:49 PM
  5. ar fi super sa puteti lansa revista pe piata si sunt sigura ca ar avea si vanzare. felicitari pentru noul numar si pentru munca depusa. sunteti cei mai tari. fighting! si Craciun fericit tuturor! >:d<

    Posted by Dana Ha | 2011/12/24, 9:33 PM
  6. Multumim mult fetelor pentru efortul vostru.Sarbatori fericite!

    Posted by Fankorearo | 2011/12/25, 9:15 PM
  7. Am sesizat o greseala si as vrea sa vi-o zic poate reusiti sa o remediati🙂 La „Test”, intrebarile 8 si 9 au aceleasi raspunsuri desi intrebarea este diferita, intrebarea numarul 8 are raspunsurile corecte, dar 9 nu🙂.

    Posted by Alexandra Rautu | 2011/12/26, 1:04 AM
  8. Ce cadou minunat ^_________^ Sarbatori Fericite Tuturor!
    App, formatul este super cute, si cel dinnainte era lafel de cute, dar imi plac schimbarile ^^🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/02, 2:40 AM
  9. In primul rand UHUUUUUUUUUUU Miryo debuteaza solo~~~~~~~~~~~~ si „Double Yoon” este alcatuita din preferatele mele de la 4 minute , Shinee a cantat grozav alaturi de Suju melodia Oppa Oppa , dar ratatii de la KBS nu au mai difuzat teaserul noii lor melodii (sa nu va mire daca o sa explodeze cladirea in curand).
    Filmul „Heaven’s postman” a fost foarte frumos , in sfarsit personajul principal feminin nu m-a facut sa imi tai venele ci chiar sa o admir , iar el nu a spart nici un val😀 , mi-as dori foarte mult sa il vad la tv in curand .
    Testul a fost amuzant , am fost la granita dintre corean intr-o viata anterioara si viitor cetatean , ce sa-i faci daca urasc babele enervante si iubesc pisicile negre.😀

    Posted by Angela Costina | 2012/01/03, 6:50 PM
  10. Super tare a iesit revista😡.mult succes in continuare si sper sa iasa si pe piata cat mai curand posibil.Sarbatori fericite!

    Posted by Luiza Banu | 2012/01/08, 6:04 PM
  11. Acum am descoperito si mia placut foarte mult frumoase articole y love k-pop si coreea de sud bafta in continuare cu revista mi ar place sa apara si la magazine .

    Posted by Geanina | 2012/01/16, 9:05 PM
  12. Impecabila vestimentatia coreenilor in filmele vazute de mine ,tinuta eleganta si coloritul superb superb iti ia ochii

    Posted by mamaeli | 2012/01/28, 4:41 PM
  13. E tris ca de data asta nu am mai apucat sa colaborez :(( ( taindu-si imaginar venele). Totusi revista nu e doar o revista ci o super-revista. Toate articolele mi-au placut enorm de tare, iar povestea aceea de craciun mi s-a parut teribil de amuzanta si de cute ( I enjoy it a lot). Sooooo, sper ca data viitoare voi fi mai pe faza.

    Posted by Soo Youn | 2012/02/05, 3:02 PM
  14. ador revista asta..e chiar bine facuta..foarte frumoasa si complexa❤

    Posted by Dobre Maria Claudia | 2012/02/24, 12:42 AM
  15. foarte frumoasa nota 10 !!^^ Cui nu ii place asa o frumusete

    Posted by Ady Adelinutza | 2012/02/24, 3:05 PM
  16. Super! <3<3

    Posted by Alexandra Rautu | 2012/02/25, 2:05 PM
  17. Hey:) Revista e foarte bine structurata iar articolele sunt si ele bine alese. Cine a avut ideea a fost genial. Multumesc tuturor celor care se ocupa de articole, aranjat, photoshopat s.a.d.m. Succes in continuare si astept urmatorul numer😉 Care App cand o sa apara?:D

    Posted by Bleackang3l | 2012/04/24, 7:38 PM

Lasă un răspuns

