citeşti...
→ OTHER

FANMEETING 2012 – PĂRERI ŞI PROPUNERI

Comitetul KFCR are nevoie de părerea voastră pentru organizarea meetingului de anul acesta. Am vrea să ştim ce v-a plăcut cel mai mult la meetingurile anterioare (2010 şi 2011) şi ce aţi vrea să vedeţi la meetingul de anul acesta.

Orice propunere este bine venită şi va fi discutată în comitet.😀

Alteptăm propuneri/păreri! ♥

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

61 thoughts on “FANMEETING 2012 – PĂRERI ŞI PROPUNERI

  1. Buna seara^^
    Eu personal sustin dance battle-ul si nu stiu..poate niste jocuri distractive, karaoke, piese de teatru..ceva entertaining..sau mima..ceva fun pentru toata lumea..

    Posted by Adriana | 2012/01/04, 12:00 AM
  2. Karaoke ar fi fun :))
    Si dance battle .. :))) Pot sa intreb unde se va tine anul asta?

    Posted by EvilKyu | 2012/01/04, 12:09 AM
  3. puteti face concursuri gen cine zice cel mai repede si corect numele la toti membrii dintr-o trupa kpop .🙂 ar fi cool , sau cine imita cel mai bine o vedeta kpop aleasa de ei ^__^ , o galerie cu portrete a unor vedete facute de fanii kpop ^__^, o parada kpop ce fan doreste sa se imbrace in idolul sau sau in orice vedeta favorita kpop ^_^ , cine imita cel mai bine un personaj dintr-un serial coreean ; de exemplu se da mai intai partea care trb sa o imite iar celalat sa incerce sa faca exact la fel ^o^ , concurs cine stie cine s-a nascut pe data de …. , concurentii sa scrie pe o coala rezultatu si la sf dupa ce ” suna clopotelu’ ” toti sa ridice foile sau nu neeaparat de date de nastere poate sa fie concursuri despre vedete kpop , si cine raspunde corect primeste un punct , si cine primeste cele mai multe puncte castiga ^_^, sau concursuri cineva trebuie sa faca o miscare si sa aleaga pe cineva sa incerce si celalat sa o faca ;exemplu sa zica la nimereala un numar ( noi putem sa avem un numar pe noi o fuita mica prinsa cu bolt:D) si acela va incerca sa faca acea miscare ^_^ si daca face miscarea corecta el va alege alt numar si va face o miscare de dans , dar daca nu face miscarea corecta de dans va incerca sa faca alta miscare de dans . sa votam cine este cel mai bun dansator feminin /masculit , trupa cea mai cool , etc
    Sper ca v-am fost de folos :o3 macar putin ^__^

    Posted by Hyun Ae | 2012/01/04, 5:52 PM
    • waaah~ ce idee geniala, dar sa facem si concursuri =O de dans si de cantat de recunoscut melodii (auzim versurile si spunem melodia, si tot asa :)) ) =O si sa aducem dak e un stand sa fie mancare koreana mai mult kimchi ca din ala se poate manca mult …dar ideeile tale sunt super =O

      Posted by Vlad Maria | 2012/01/05, 4:32 PM
  4. Acolo la ultima fraza era emoticonu ” : o 3″ dar a iesit ”😮 3 ”🙂

    Posted by Hyun Ae | 2012/01/04, 6:16 PM
  5. da da concursuri ar fi dragutz😀 ……sa recunoastem lyrics…sau membrii…etc etc..

    Posted by me | 2012/01/04, 6:46 PM
  6. pai ne-am pregatii dinainte :))
    inca o idee pt fanmeeting 2012 putem sa gasim care dintre fanii kpop cu ce vedeta seama unii dintre ei :D:-??

    Posted by Hyun Ae | 2012/01/04, 7:04 PM
  7. Buna ideea cu cine seamana fanii kpop^^
    eu as vrea ca anul acesta fanmeetingul sa se tina intr.o incapere mai spatioasa…si mai luminoasa ^^
    Si karaoke pt ca anul acesta nu a fost❤!
    Si la dance battle castigatorul sa se duca in tara unde or sa se faca alegeriile pentru k-dance battle din coreea ^^…nu cum a fost anul asta..s.au dus Junno girls😀

    Posted by MinHii | 2012/01/04, 7:17 PM
    • sunt de acord cu tine referitor la dance battle..ar fi ok sa mearga sa ne reprezinte cea mai buna trupa din concurs..macar stim ca trimitem pe cineva care este in stare sa faca o reprezentatie ca lumea..agree agree numai ca o sa fie aproape imposibil asta..junno g nu or sa fie de acord si asa mai departe..nu intelegti gresit nu sunt anti junno g dar nici nu imi plac in mod special..ele sa se ocupe mai mult de cantat .pt kpop cover dance ..ar tb sa se duca trupa castigatoare de la fanmeeting..ar fi logic..si la faza cu sala spatioasa si luminoasa ar fi ok..o incapere mai mare si o scena mai mare pt ca dance battle ul sa iasa super bine..

      Posted by Adriana | 2012/01/04, 7:25 PM
    • Te sustin cu cea mai mare placere! ai dreptate ! sala ar trebui mai mare si mai luminoasa pt concursuri si alte activitati si cu k-dance battle ..poate junno se vor supara dar nu este corect ca sa se duca ele🙂 .. poate k in tara asta sunt si alti fani mult mai talentati decat ele la dans care merita cu adevarat:)

      Posted by Hyun Ae | 2012/01/04, 7:44 PM
      • KFCR-ul nu a stiut ca Junno Girls participa la Kpop Cover Contest, cu atat mai putin nu i-a desemnat reprezentanti.

        Posted by Diana Voina | 2012/01/05, 3:05 PM
  8. Cum am zis si pe KFCR, fara trupe-wannabe care sa claim the fanmeeting for them, si real karaoke and dance battle😀

    Posted by Rinnie Mc | 2012/01/04, 8:05 PM
    • De acord de acord:) anul trecut totul s-a invartit in jurul junno g si nu au mai fost jocuri nu nimic..si plus de asta in matreialul pt mbc noi am parut acolo ca si cum eram la feneeting pt junno g nu pt a ne distra si sarbatorii fanmeetingul..s-au folosit de noi ca si cum noi erama colo pt ele..a fost urat de aceea una nu le sustin..

      Posted by Adriana | 2012/01/04, 8:13 PM
  9. chiar as vrea sa vin anul acesta ^^ as vrea sa stiu ce s-a facut anii trecuti,sunt noua in chestiile astea si chiar ar fi super sa fie jocuri,concursuri si altele🙂 vreau doar sa stiu unde si cand se va tine,ca sa stiu daca pot sau nu pffft~

    Posted by RALUK | 2012/01/04, 10:15 PM
  10. ar fi frumos ca pana la fanmeetingul oficial care presupun ca o sa fie la Bucuresti sa se faca niste adunari in orasele mai mari🙂 …eu de ex sunt din constanta as vrea sa vin dar nu stiu pe nimeni :(((

    Posted by Eliza | 2012/01/04, 10:58 PM
  11. Unde si cand se va tine anul acesta ? ^^ Abia astept, anii trecuti nu am participat, dar anul acesta particip neaaparat Ha Ha, glumesc, stiu ca nu aveti cum sa ne faceti vedete), si poate nush, sa facem chestii sa-i incurajam si pe ceilalti sa fie fani South-Korea. A, si mai am una: Karaoke :)) Ar fi asa cute ^__________^ Abia astept ~.~

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/05, 12:06 AM
  12. Am fost la ambele fanmeetinguri si in mare m-am distrat o gramada….la cel de anul trecut mi-ar fi placut sa mai stam sa dansam. In 2010, dupa ce s-a terminat orarul am stat si am dansat cu totii….pacat ca anul trecut(2011) nu a mai fost asa. Bineinteles ca mi-ar placea sa continuam cu Free Hugs campaign!! E intodeauna memorabila!! Am amintiri traznite de la ambele dati! Mie mi-ar placea sa facem mai multe jocuri atat legate de cunostiintele noastre legate de Coreea(cultura si civilizatie, istorie), kpop si drame….dar si acele jocuri pe care ei le fac in emisiuni si sunt o gramada….de la mima pe echipe(care o putem face, cum a sugerat cineva anterior me, pe kpop stars) sau era un joculet in care inlocuiau silabe cu sunete ca cele de porc:))) sau orice alt joculet din emisiunile obisnuite. Mie mi-au placut Junno Girls la fanmeetingul trecut si mi-ar placea sa revina si anul acesta:D:D Si de ce nu si alti fani kpop care vor sa cante….am mai vazut cateve fete de la noi care au participat la auditiile internationale si au postat filmulete pe youtube…mi-au placut la nebunie. Poate descoperim talente:D. Cam atat am avut sa zic….cel mai important e sa fim cat mai multi si sa ne distram impreuna.

    Posted by mousykissy | 2012/01/05, 2:45 AM
  13. Pe 18 Februarie :o3 (Nu ca as face vreo aluzie ca e ziua mea atunci, dar mi-ar placea sa fie atunci :)) )

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/05, 2:14 PM
  14. Exista vreo limita de varsta?:-/

    Posted by Cookie | 2012/01/05, 2:45 PM
  15. nu exista limita de varsta😀

    Posted by Anca Enache | 2012/01/05, 3:01 PM
  16. Abia astept ^_____________^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/05, 3:09 PM
  17. Indiferent ce activitati vor avea loc,anul asta cu siguranta vin si eu.v<) !…o sa astept cu nerabdare sa aflu data cand se va tine ^.^
    Annyeong!❤

    Posted by Minami Sineyo | 2012/01/05, 4:48 PM
  18. Eu tot cred ca ar trebui caaa…,castigatorul(scuzeti cacofonia) de la dance battle sa se duca la kpop dance cover…pentru ca avem fete care se descurca foarte binee!

    Posted by MinHii | 2012/01/05, 4:54 PM
  19. Indiferent ce activitati vor avea loc,anul asta cu siguranta vin si eu.Anii trecuti nu am avut ocazia…in vara lui 2010 de-abia descopeream kpop-ul,iar anul trecut nu am putut veni >.v<) !…o sa astept cu nerabdare sa aflu data cand se va tine.Annyeong!❤

    Posted by Minami Sineyo | 2012/01/05, 4:54 PM
  20. E perfect daca e mai spre vara, ca ne putem perfectiona ^^ Abia astept❤

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/05, 8:16 PM
  21. Si eu am fost la ambele fanmeetinguri. Pot sa spun ca la ambele m-am distrat maxim. La cel din 2010 a fost asa mai dezaorganizat, insa m-am distrat mult mai mult. La cel din 2011 a fost tot mai organizat cu niste MC de exceptie si mi-a placut super mult. imi placeau foarte mult pauzele pentru ca se punea muzica si dansam o gramada. Sunt de acord cu dance battle-urile. Fetele de la fanmeetingul din 2011 m-au uimit..m-au lasat pur si simplu cu gura cascata. Concursurile sunt cele mai cautate as I can see. Eu as sugera tongue twisters. Am vazut ca cei de la DbSK, B2st mereu faceau concursuri de genu, sau ..acest joc mi-a placut super mult. sa spunem ca suntem 3 oameni care joaca. Primul face o miscare , al doilea face miscarea precedenta si inca una, al treilea cele doua miscari care au mai fost + inca una si bineinteles din ce in ce mai grele si tot asa. As vrea sa se pastreze la sfarsit free hugs campaign ..chiar daca unii oameni sunt speriati , am avut niste surprize placute in 2011.
    Abia astept din nou >:D<

    Posted by shikibang | 2012/01/05, 8:44 PM
  22. Sau,pot veni 2 concurenti pe „scena” si ,unul incepe o melodie ,de exemplu,si celalalt trebuie sa o continue ~ Ar fi fun :))) ~~~~ Kyaaaaaaa,abia astept <33

    Posted by EvilKyu | 2012/01/05, 10:00 PM
  23. Fanmeetingul se va tine si anul aceste sigur in Bucuresti pe la sfarsitul lui August ca si in anii precedenti [ca sa vina toti din vacanta :)) ]
    Toate ideile sunt minunate nici nu stiu ce as mai putea sa adaug :)) …

    @sustin ideea cu spatiu mai mare si mai luminat + scena mai mare
    @sustin ideea ca , castigatorii de la dance-battle sa ne reprezinte la concursul international DAR vor avea ei banii necesari sa plece ? Daca ar fi sponsorizati macar cu 50% din cheltuieli ar fi super ^^ [+ ca nu trebuie sa fie numai o echipa ^^ ]

    Ar fi frumos ca la cel de anul asta sa numai plece lumea asa de repede si sa ramana pana la final… si sa mergem impreuna la Free Hugs si de ce nu poate facem si un „flashmob” =)) ca anul trecut ^^

    Posted by VeVy Daniella | 2012/01/06, 1:08 AM
  24. care e treaba cu free hugs? :)) si cu flashmob?

    Posted by RALUK | 2012/01/06, 11:37 AM
    • In anii precedenti dupa ce se termina programul de la fanmeeting ieseam afara si mergeam la „free hugs” … anul trecut am fost prin parcul Carol … si dupa ce am terminat cu „free hugs” am inceput sa dansam prin parc pe acolo … gen flashmob =)) [ne-am si filmat and stuff]

      *Free Hugs – mergem prin locuri publice cu pancarde/foi pe care scriem Free Hugs / Imbratisari gratuite si imbratisam oamenii dupa strada :)) [desigur doar pe cei care ne lasa]
      *Flashmob [asa cum il descriem noi] un grup de persoane care danseaza in public pe aceleasi melodii in acelasi mod .. etc…

      Posted by VeVy Daniella | 2012/01/06, 5:18 PM
  25. *dances sorry sorry* sunt noua cu chestiile astea -_-‘

    Posted by RALUK | 2012/01/06, 11:38 AM
  26. Anul trecut am p[ierdut fanmeeting-ul,dar anul asta cu siguranta voi fii acolo…..abia astept…..ideile prezentate mai sus sunt geniale deoarece pe toti ii distreaza karaoke si chiar mi-as dori sa particip si eu la dance battel

    Posted by Andreea Ianos | 2012/01/06, 3:53 PM
  27. In primul rand,NO Junno.^^
    In al doilea,sa fie din nou dance battle,cred ca acela atrage cel mai mult atentia.:)
    Ar fii frumos si karaoke.
    Multe jocuri(card kissing game mi se pare genial,am ras cu lacrimi:)) ).
    Un loc muuult mai spatios si luminat,plus o scena mai mare.Ne-am chinuit mult anul trecut pe scena de la Club Fabrica.:)
    Mai multa publicitate,poate mai gasim fani k-pop care doresc sa vina.
    Si desigur,nelipsitul flashmob/free hugs campaign.:)

    Posted by SongMin | 2012/01/06, 8:54 PM
  28. Eu as vrea doar sa avem un Special Stage Super Junior ♥♥ pe care as vrea sa il organizez eu impreuna cu mai multe fete in care vom dansa 4 din melodiile lor cele mai cunoscute ^^ asta daca nu va deranjeaza ideea..Deja am vorbit cu Diana Voina (Dee) si am inteles ca e ok ^^.
    Va multumesc.

    Posted by GabbyELF | 2012/01/08, 3:48 PM
  29. eu acum ma chinui sa fac dansul de la oppa oppa ca mi se pare super tare😀 nu imi aluneca picioarele cum trb la partea din sorry sorry =))))

    Posted by RALUK | 2012/01/08, 5:40 PM
  30. WoW cate idei super >< sper ca nu v-am incurcat mai mult

    Posted by temy | 2012/01/11, 11:33 AM
  31. hey super tari ideile de pana acum …eu ma gandeam la ceva gen jocuri cum sunt cele din emisiuni/filme cu cantareti preferati sau o sceneta ca cele din hello baby cu shinee😀 sper ca nu am incurcat pe nimeni punand acest comentariu >< as putea aduce postere ???

    Posted by ema | 2012/01/11, 11:37 AM
  32. Poate o sa supar multe persoane de aici, dar faptul ca sunteti atat de impotriva trupei „Junno” ar putea demonstra ca nu sustineti atat de mult promovarea k-popului si in Romania. Intr’un fel nici eu, pentru ca tara asta si populatia ei nu sunt deocamdata in stare sa aprecieze asa ceva, dar asa cum suntem noi, putini, poate mai avem o sansa sa creasca numarul [si asta vrem,nu!?], iar cel putin la fanmeeting ar fi urat sa nu apara deloc pentru ca nu sunt acceptate sau huiduite. [ pe mine una, nu asta m’a invatat k-pop-ul…] Eu nu le cunosc, le’am vazut doar la meeting-ul de anul trecut si am urmarit evolutia lor pe youtube si cum s’au descurcat in Korea. Ideea e ca sunt la inceput, mai au multe de invatat si de muncit. Sunt sigura ca sunt alte fane mult mai talentate si care ne’ar putea reprezenta mai bine [ am fost dezamagita si nervoasa cand am vazut cum au aparut in Spania ><], dar tine si de noroc.

    Imi plac cele mai multe propuneri, si SERIOS in privinta cu Dance Battle-ul, cine castiga ar trebui sa mearga la Contest [ si why not, sa participe si Junno sa demonstreze ca merita]…
    Hyun Ae's ideas are awesome!<3
    Si ceva interesant mi s'a parut si concursul de stiut datele de nastere! ^__^ Si deasemenea, cine ar vrea sa cante si sa isi arate talentele, dar in legatura cu Korea. Poate chiar un concurs de gatit kimchi, sa fim pe echipe de cate 3-4 persoane, maxim 6 echipe ca sa nu ocupam mult spatiu, si sa venim cu ingrediente [sau sa fie acolo] si sa il pregatim intr'o pauza si sa fie si un juriu sa se aleaga cel mai bun iar apoi sa poata manca oricine,.:) [My idea] ^_^

    Anyway, chiar sper ca nu am suparat pe nimeni si ca a ajuns la voi ceea ce am vrut eu sa trasmit prin commentul asta.

    Posted by Paşalău Cristina | 2012/01/12, 4:01 PM
    • „faptul ca sunteti atat de impotriva trupei “Junno” ar putea demonstra ca nu sustineti atat de mult promovarea k-popului si in Romania.” <- din ce secol ai mai scos si asta? Junno e rahat, am avut mici reusite in promovarea kpop-ului si pana sa apara ele, sunt relative useless fiindca se promoveaza mai multe pe ele si 'talentul' lor in Coreea. Si faptul ca au aparut la stiri nu ma incalzeste cu nimic, chiar si-au permis sa le compare cu O-Zone, care a fost TRUPA TALENTATA, nu wannabe-something. Si in Coreea, scenele cu fanmeetingul au fost prezentate ca un fanmeeting PT ELE, nu pt fanii kpop.

      "cine castiga ar trebui sa mearga la Contest [ si why not, sa participe si Junno sa demonstreze ca merita]…" <- sa demonstreze ca merita ce? La dans sunt varza si la cantat ma abtin sa comentez.

      "Poate chiar un concurs de gatit kimchi, sa fim pe echipe de cate 3-4 persoane, maxim 6 echipe ca sa nu ocupam mult spatiu, si sa venim cu ingrediente [sau sa fie acolo] si sa il pregatim intr'o pauza si sa fie si un juriu sa se aleaga cel mai bun iar apoi sa poata manca oricine" <- Pregatitul kimchi-ului dureaza ore si e nevoie de saptamani pana e bun de mancat :3

      Si asta e opinia mea si a multor altor persoane. So bring on the hate.

      Posted by Rinnie://:Georgiana (@Rinnie0427) | 2012/01/13, 11:56 PM
    • imi place ideea ta sa gatim kimchi ^_^ si echipele sa fie nu fie alese de noi ^_^ ci cum ar venii cu cine picam :)) in echipa .. asa poate creste spiritul de echipa si sa ne facem noi prieteni ^_^

      Posted by Hyun Ae | 2012/01/14, 11:17 PM
  33. si eu am urmarit junno girls………….problema lor e ca nu se straduiesc destul,dupa parerea mea sunt norocoase k si-au implinit totusi un vis si daca as fi fost in locul lor dadeam tot ce puteam si munceam mult ca trupa sa aiba multe reusite,as vrea sa le cunosc si sa le intreb cum s-au simtit atunci pe scena,pfffft~

    Posted by RALUK | 2012/01/12, 7:22 PM
  34. Nu vad ce legatura are promovatul Junno Girls cu promovatul K-popului. Putem sa promovam K-pop si fara ajutorul lor. Dar ce s-a facut anul trecut la fanmeeting nu a fost deloc frumos. Cine vrea sa se dea in stamba (si aici nu ma refer la JG, pur si simplu la orice wannabe band care cauta fani / sustinatori si nu stie de unde sa-i pescuiasca), sa-si organizeze singuri fanmeetinguri. Asta e fanmeeting K-POP si sunt de acord sa se prezinte acolo ca simpli FANI ai k-pop, nu ca trupa.
    Karaoke, dance battle, cover battle, orice joc e binevenit😀 Abia astept sa vad ce surprize ne sunt pregatite anul asta ♥

    Posted by Seungi | 2012/01/13, 5:20 PM
  35. Am vazut o postare cum ca promovati trupe sau cv in gen prin concursul de la FanMeeting, e adev? :o3

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/13, 11:43 PM
  36. Ne mai putem inscrie la Dance Better…..Am vazut ca unele fete s-au inscris deja, mai e valabil, no? :o3

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/10, 11:42 PM
  37. dak tre sa ne inscrim vreu sa ma inscriu si eu cu trupa…unde trebuie sa ma inscriu??…:*:*

    Posted by Sandy | 2012/02/19, 8:32 PM
  38. Omo~ Abia astept editia de anul acesta❤ de data aceasta o sa apar si eu prin peisaj. Este o idee fantastica sa stiu ca toti fanii k`pop se aduna intr-un loc si se distreaza❤ Sooo Kawaai! =^.^= Pana la urma nu s`a decis nimic, nup?

    Posted by Eli | 2012/03/11, 12:39 PM
  39. Buna! Eu vreau sa imi iau chitara cu mine … sper ca vor fi si concursuri de cantat:X

    Posted by Deea | 2012/05/23, 8:09 AM
  40. Buna … imi puteti da mai multe informatii despre korean fanmeeting?! Cand se va tine, unde, etc? Va multumesc mult! KAMSAMNIDA ^^

    Posted by keke | 2012/05/25, 8:17 PM
  41. Hello guys!! Veţi găsi mai multe informaţii despre meeitngul de anul acesta pe http://hallyudex.net/2012/06/22/k-fan-meeting-2012-editia-a-iii-a/😀

    Posted by oxan | 2012/06/23, 4:16 PM

Lasă un răspuns

