citeşti...
→ SINGER DEX, Uncategorized

KIM TAEYEON

Kim Taeyeon (Hangul: 김태연), cunoscută precum Taeyeon, Taeng sau Taengoo, este o solistă sud-coreeană, model, prezentatoare TV, radio DJ şi lidera grupului Girls’ Generation.

Taeyeon s-a născut în oraşul Jeonju, North Jeolla pe data de 9 martie, 1989 şi în copilărie a luat lecţii de muzică şi dans.
Ea a fost descoperită la SM Entertainment’s 8th Annual Best Contest şi a ieşit pe locul 1 pentru Best Singer.

În 2004  a colaborat cu The One pentru melodia „You Bring Me Joy” înainte de a debuta alături de Girls’ Generation ca lider şi main vocalist.
A absolvit liceul în 2008 şi a câştigat premiul Lifetime Achievement  din partea liceului.

Taeyeon a fost DJ la Good Friend Radio alături de Kangin de la Super Junior până pe 9 aprilie 2009, când acesta a părăsit postul. Ea a prezentat singură emisiunea până pe 26 aprilie,2010.

A contribuit la soundtrack-urile unor drame coreene cu piese precum „Manyage” („만약에”, „If”), „Deullinayo” („들리나요”, „Can You Hear Me”) , „Sarangingulyo” („사랑인걸요”, „It is love”) şi „I Love You” pentru drama Athena:Goddess of War.
În 2009  a participat în reality-variety show-ul „We Got Married” alături de Jeong Hyeong-don.

Taeyeon a lucreat şi ca MC la emisiunea  ‘SeungSeungJangKu’ (Coreeană: 승승장구) alături de Wooyoung de la 2PM, Choi Hwajung, Kim Shinyoung şi Kim Seungwoo.

Pe 7 mai,2010, a jucat în primul său muzical, „Midnight Sun” care se bazează pe o poveste japoneză. Din cauza rolului, ea a fost nevoită să înveţe cum să cânte la chitară.
Taeyeon şi Seohyun au fost cele două voci ale personajelor Margo şi Edith din animaţia coreeană 3D , „Despicable Me”.

Pe 17 noiembrie 2010  a colaborat cu The One pentru duetul „Like a Star” , iar în Ianuarie 2011, cu Kim Bum Soo pentru „Different”.

Cu toate că este cea mai mare membră a grupului Grls’ Generation, de multe ori este percepută ca un copil.

‘I Love You’ – TAEYEON – SBS ‘ATHENA : Goddess of War’  , Kim Bum Soo & Taeyeon – Different (달라)

ŞTIAŢI CĂ…..

↘ A moştenit talentul de la părinţii ei. Tatăl ei a fost vocalistul unei formaţii iar mama ei a participat la o competiţie muzicală unde a ieşit pe locul I.

↘ Când a fost întrebată „Unde ai merge dacă te-ai despărţi de iubitul tău? ” ea a răspuns „În cel mai liniştit loc de pe planetă pentru a-mi calma starea de spirit singură”.

↘Taeyeon este mai înaltă decât colega ei de trupă, Sunny, cu 2 centimetrii.

↘ Odată şi-a pierdut telefonul şi colegele ei l-au găsit în frigider.

↘ Uneori vorbeşte în somn.

↘ În trecut a vrut să renunţe la postul de lider al grupului.

↘ Ştie să joace Starcraft.

↘ Numărul ei favorit este 9 (la fel ca data ei de naştere, 9 martie ; grupul SNSD este format din 9 fete)

↘ Îi plac bărbaţii glumeţi.

↘Taeyeon este tipul de persoană care îşi ascunde tristeţea zâmbind.

↘ Nu îi plac băieţii cu părul lung.

↘ Anotimpul ei favorit este iarna.

↘ Îl adoră pe Vegeta din Dragon Ball Z.

↘ Are 5 piercinguri.

↘ Taeyeon a fost colegă de şcoală cu  Sooyoung şi Sunye de la Wonder Girls.

Ce părere aveţi despre Taeyeon? Este preferata voastră din Girls’ Generation?😀

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

8 thoughts on “KIM TAEYEON

  1. Eheh. ~.~”
    Poate ca e draguta , oricum nu am nimic cu ea ..
    dar tot nu imi place SNSD *-*”
    cu exceptia melodiei ‘The boys’ >3<
    Ati putea [ bine inteles daca vreti ,daca aveti chef , si timp o.o'' ]
    Sa faceti un articol despre U-Kwon de la Block B ?
    x3

    Posted by Rhee | 2012/01/05, 12:46 AM
  2. SNSD este una dintre trupele mele preferate:X:X.Canta fantastic de bine.
    Si Taeyeon este draguta inca cred ca SooYoung ar fi prima in clasmentul asta:)),parerea mea.
    Multumesc pt informatii,unele dintre ele chiar m-au surprins^.^

    Posted by Meil | 2012/01/05, 11:32 AM
  3. Ea este preferata mea din SNSD, e foarte draguta si frumoasa, are o voce extraordinara si este o lidera foarte buna.♥♥ Avem multe in comun, si parerea mea este, ca ea e cea mai talentata cantareata, si cea mai buna lidera din lume!♥♥♥♥

    Posted by Yoora | 2012/01/05, 2:48 PM
  4. Taeyeon are una dintre cele mai bune voci din toate cate sunt, si este si foarte frumoasa !! Eu una o ador ♥ !!SNSD fighting

    Posted by yusty♥ | 2012/01/05, 5:37 PM
  5. SNSD este trupa mea preferata de fete. Taeyeon nu este chiar preferata mea, dar e in top 3. Nu stiam ca a fost colega de scoala cu Sooyoung si Sunye, ma bucur ca am aflat. Nu prea le-am crezut pe Wonder Girls cand au spus ca sunt prietene cu SNSD, dar acum ca stiu ca cele 2 lidere ale trupelor au fost colege de scoala incep sa cred ca poate chiar sunt apropiate. Imi place mult vocea ei si imi doresc sa o vad in Immortal Song 2 cat mai curand.

    Posted by Madalina Dosa | 2012/01/10, 2:20 PM
  6. in momentul de fata Girls’ Generation este trupa mea favorita. Cat despre TaeTae e printre preferatele mele as putea sa zic :))

    Posted by Key Kiboom | 2012/07/13, 10:26 PM

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: 2012 – JUNE HALLYUDEX STAFF APPLY « ♥~ hallyudex.net - 2012/06/02

Lasă un răspuns

