citeşti...
the great escape ♥, Uncategorized

THE GREAT ESCAPE NR.5 – JOIN OUR TEAM

Fie că vorbim de pasiunea voastră pentru muzică, filme, seriale, tradiţie, turism sau limba coreeană, voi alcătuiţi Comunitatea K din România! Ne-am gândit că cel mai bine este să lucrăm în echipă, şi când spunem “echipă” ne referim la întreaga comunitate K, nu numai la noi, staff-ul HALLYUDEX. Dacă vreţi, puteţi scrie un articol pentru primul număr din 2012 al revistei. Mai jos veţi găsi o listă cu titlurile disponibile.😀

ARTICOLE: (ALBASTRU=OCUPATENEGRU=LIBERE)

1. STAR INVERVIU – FTI (2 PAG/ARIAL 12)
2. COMEBACK:____________ (1 SAU 2 PAG/ARIAL 12) – ocuapt de Lexie
3. BAND MEMBER: JYJ JUNSU (1 PAG/ARIAL 12) – ocuapt de Alexa
4. TOP 10: _____________  (1 PAG/ARIAL 12) – ocuapt de Alexandra Rautu
5. STAR IN JAPAN: TVXQ (1 SAU 2 PAG/ARIAL 12) ocuapt de Grozavu Elena-Florina
6. GIRL GROUL: SECRET (1 PAG/ARIAL 12) – ocuapt de SongMin
7. PREZENTATOR: KANG HO DONG (1 PAG/ARIAL 12) – ocuapt de S. Maria-Roxana
8. MV – (1 PAG/ARIAL 12) – la alegere – ocuapt deCristina
9.  ALBUMS REVIEW – DECEMBRIE 2011-IANUARIE 2012
10. KOREAN TV SHOW – COME TO PLAY (1 PAG/ARIAL 12)

APPLY

Ce aveţi de făcut: Copiaţi formularul şi lăsaţi un reply cu răspunsurile voastre, aici, într-un comentariu.

Nume User:
Nume Real:
Locuiec in:
Vârstă:
Adresa e-mail:
Adresa facebook:
Articolul  ales de mine:
Motivul pentru care am ales acest articol:
Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă:

Primul venit, primul servit.(Vă cerem adresa de e-mail şi adresa de Facebook pentru a comunica mai uşor cu voi)
Alegeţi un singur articol!
Nu traduceţi ce găsiţi pe Wikipedia. Vă puteţi inspiraţi de acolo, dar formulaţi cu cuvintele voastre. Totul trebuie să vină din mintea voastră, nu a altora.
NU COPIAŢI ARTICOLE DE PE KOREAFILM SAU HALLYUDEX !

SEND US!

Trebuie să scrieţi un articol în limba română despre subiectul ales.
FOLOSIŢI DIACRITICELE (Â,Ă,Î,Ş,Ţ) PENTRU ARTICOL!
Salvaţi articolul scris de voi într-un DOCUMENT WORD. VERIFICAŢI ARTICOLUL BINE PENTRU A NU EXISTA GREŞELI DE ORTOGRAFIE! De grafică se ocupă Gigi ( Stancu Georgiana)
La sfârşitul articolului (în document) răspundeţi la următoarele întrebări :
1. Numele meu real este:
2. Numele meu de user este:
3. Numele articolului meu este:
4. Sursa mea este
(în cază că vă inspiraţi de undeva pentru articol/ în caz că pozele aparţin unui fotograf/website-numele forografului+ sursă):

Selectaţi câteva poze pentru articol (referitoare la subiect) şi ataşaţi-le  într-o arhivă alături de articol (word document). La numele arhivei treceţi numele articolului şi numele vostru de user (exemplu: sjcomeback_annabelle)

Trimiteţi arhiva cu poze + documentul word pe adresa revistaraf@yahoo.ro cu numărul revistei, subiectul articolului şi numele vostru de user.
Exemplu: [4] SNSD COMEBACK – ANNABELLE.
FOLOSIŢI ARIAL – 12 PENTRU DOCUMENTE!

12 IANUARIE – 23 IANUARIE – ALEGEREA ARTICOLULUI

23 IANUARIE – 4 FEBRUARIE – SCRIEREA ŞI TRIMITEREA ARTICOLULUI

Rugăm seriozitate, trimiteţi totul la timp, pentru a lansa noul număr la timp.

DESPRE ARTICOLE

1. STAR INVERVIU – Interviu acordat unui post de televiziune sau într-o emisiune la radio.
2. COMEBACK – scrieţi un articol despre comeback-ul unui band/solo artist la alegere. Concept/haine, coregrafie, MV, melodie, etc.
3. BAND MEMBER – http://i39.tinypic.com/vwd2w.jpg
4. TOP 10 – Faceţi un POLL pe grupul HALLYUDEX-FAN TALK şi vedeţi cine are cele mai multe voturi, apoi faceţi un clasament.
5. STAR IN JAPAN – Vorbiţi despre succestul unor staruri coreene în Japonia. Albums, awards, MV-s, fans and so on.
6. GIRL GROUL: SECRET – Prezentarea unui grup de fete. (Members, albume,mv-uri, stil,casă de discuri, etc)
7. PREZENTATOR: KANG HO DONG (1 PAG/ARIAL 12) * PUTEŢI ALEGE ALT SUBIECT DACĂ CEL PROPUS DE NOI NU VĂ PLACE.😀
8. MV – Review-ul unui MV. Comentaţi MV-ul în funcţie de coregrafie, locaţie, poveste, versuri, etc
9. ALBUM REVIEW  – Comentaţi piesele din albumul respectiv.
10. KOREAN TV SHOW – Trebuie să prezentaţi un SHOW TV coreean. În articol trebuie să spuneţi cum se numeşte emisiunea, cărui program de televiziune aparţine, când a apărut, cine prezintă, la ce oră şi în ce zi apare, plus 2-3 întâmplări amuzante din cadrul acelei emisiuni (povestiţi). * PUTEŢI ALEGE ALT SUBIECT DACĂ CEL PROPUS DE NOI NU VĂ PLACE.😀

PS: Restul articolelor au fost rezervate pentru echipa HALLYUDEX, dar şi pentru autorii numerelor anterioare (STAR B-DAY, HOT KOREANS, ULZZANG, ŞTIAŢI CĂ) . Dacă ei nu vor vrea să mai scrie acele articole, le vom adăuga aici.😀

Cine se alătură echipei pentru numărul acesta? ♥

About oxan

• GEY/ GIGI, 920310, 22, AB, EUROPE-ROMANIA-CRAIOVA • • FOUNDER, GRAPHIC DESIGNER • • 내 사랑: SMTOWN & SOUTH KOREA in all shapes •

Discuție

33 thoughts on “THE GREAT ESCAPE NR.5 – JOIN OUR TEAM

  1. Nume User: Lexie
    Nume Real: Georgiana Sentaliu
    Locuiec in: Dr. Tr. Severin
    Vârstă: 15 ani
    Adresa e-mail: s.oulgioxd@yahoo.com
    Adresa facebook: http://www.facebook.com/giosoulxd
    Articolul ales de mine: COMEBACK – Teen Top
    Motivul pentru care am ales acest articol: Mi se pare interesant si-mi plac provocarile!
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Sigur, de vreo cinci luni fac parte din staff-ul unui blog despre kpop😄

    Posted by Lexie | 2012/01/12, 4:12 PM
  2. Nume User: raualex29
    Nume Real: Alexandra Rautu
    Locuiec in: Constanta
    Vârstă: 15
    Adresa e-mail: raualex29@yahoo.com
    Adresa facebook: http://www.facebook.com/raualex29
    Articolul ales de mine: TOP 10 (m-am gandit sa scriu despre videoclipurile anului 2011)
    Motivul pentru care am ales acest articol: Imi place sa vad ce aleg ceilalti fani ai Coreei
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Da, am mai scris articole, chiar pentru aceasta revista

    Posted by Alexandra Rautu | 2012/01/12, 5:31 PM
  3. La Band Member trebuie sa fie neaparat neaparat Junsu ?

    Posted by EvilKyu | 2012/01/12, 5:38 PM
  4. Nume User:SongMin
    Nume Real:Florea Izabela
    Locuiec in:Bucuresti
    Vârstă:13
    Adresa e-mail:iza_scumpik_4you@yahoo.com
    Adresa facebook: https://www.facebook.com/IsabellaKpop
    Articolul ales de mine: Girl Group-Secret
    Motivul pentru care am ales acest articol: Secret este una dintre trupele mele preferate,mi-ar placea sa fac un articol despre ele.:)
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Nu,asta e primul.

    Posted by SongMin | 2012/01/12, 5:41 PM
  5. Nume User: Rhee
    Nume Real: Alexa
    Locuiec in: Bucuresti
    Vârstă: 14
    Adresa e-mail: silent.death9@yahoo.com [ nu prea intru.^^’ ]
    Adresa facebook: Nu prea folosesc. ;D merge si twitter?:3 HyunAe66
    Articolul ales de mine: BAND MEMBER: JYJ JUNSU
    Motivul pentru care am ales acest articol: Nu stiu. ;-?
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Nu.

    Posted by Rhee | 2012/01/12, 11:45 PM
  6. Pot lucra si cate doua pers la acelasi articol?😕 Adica daca se cunosc si vor sa lucreze in echipa?😀

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/13, 12:08 AM
    • Roxana, puteti lucra in echipa, doar sa aveti grija ca ce scrieti sa fie un tot unitar. Alege articolul pe care vrei sa il scrii si completeaza formularul (pe care il gasesti in articol), intr-un comment mai jos. Va ateptam!!!

      Posted by KimSuroLover | 2012/01/17, 11:53 PM
  7. Nume User: 예소야 Roxana
    Nume Real: S. Maria-Roxana
    Locuiec in: Rm. Valcea
    Vârstă: 14 (Pe 18 Februarie fac 14)
    Adresa e-mail: roxana_yesoya@yahoo.com
    Adresa facebook: http://www.facebook.com/roxana.soya
    Articolul ales de mine: 4. TOP 10
    Motivul pentru care am ales acest articol: Pentru ca sunt curioasa de preferintele celorlalti fani K-Pop si-mi pot alege trupele si melodiile supuse la vot🙂
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Nu, e primul🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/17, 10:29 PM
  8. Nume User:Kyu Min ~~
    Nume Real:Cristina
    Locuiec in:Constanta
    Vârstă:14
    Adresa e-mail:cristinotsa_nebonici@yahoo.com
    Adresa facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000315998351
    Articolul ales de mine:MV-Super Junior’s Neorago .
    Motivul pentru care am ales acest articol:Super Junior sunt trupa mea preferata si Neorago imi place foarte mult.:D
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă:Nu am experienta,dar imi place sa incerc lucruri noi🙂.

    Posted by EvilKyu | 2012/01/18, 12:10 PM
  9. Nu-i nimic🙂 La 7 scrie „PREZENTATOR: KANG HO DONG (1 PAG/ARIAL 12) * PUTEŢI ALEGE ALT SUBIECT DACĂ CEL PROPUS DE NOI NU VĂ PLACE. ” Adica ne putem alege alt prezentator sau putem sa ne alegem si un cantaret de exemplu?🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/18, 5:19 PM
  10. Nume User: 예소야 Roxana
    Nume Real: S. Maria-Roxana
    Locuiec in: Rm. Valcea
    Vârstă: 14 (Pe 18 Februarie fac 14)
    Adresa e-mail: roxana_yesoya@yahoo.com
    Adresa facebook: http://www.facebook.com/roxana.soya
    Articolul ales de mine: 7. K-Pop Idol – Lee TaeMin (Schimbat de mine din „PREZENTATOR: KANG HO DONG”)
    Motivul pentru care am ales acest articol: Pentru ca imi place foarte mult acest cantaret si ma simnt onorata sa scriu despre el ^^
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Nu, e primul, dar vor mai urma multe ^____________^

    P.S. Inca nu mi-ati raspuns la intrebarea daca putem sa schimbam din prezentator in cantaret, dar am vrut sa nu mi-o mai ia nimeni innainte, asa ca am lasat comm-ul asa, daca trebuie sa fie articolul neaaparat despre prezentator spuneti-mi si ma conformez imediat🙂 Gamsamida ^___________^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/18, 5:27 PM
    • Nume User: 예소야 Roxana
      Nume Real: S. Maria-Roxana
      Locuiec in: Rm. Valcea
      Vârstă: 14 (Pe 18 Februarie fac 14)
      Adresa e-mail: roxana_yesoya@yahoo.com
      Adresa facebook: http://www.facebook.com/roxana.soya
      Articolul ales de mine: 7. PREZENTATOR: KANG HO DONG
      Motivul pentru care am ales acest articol: Pentru ca este un prezentator dedicat in meseria lui si mi se pare interesant sa scriu despre el🙂
      Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Nu, e primul, dar vor mai urma multe ^____________^

      Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/18, 6:41 PM
  11. Scuzati pt celalalt post, nu primisem raspunsul si em crezut ca putem scrie si despre idoli K-Pop, puteti sa-l stergeti daca vreti🙂

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/18, 6:43 PM
  12. Nume User: mousykissy
    Nume Real: Grozavu Elena-Florina
    Locuiec in: Bucuresti
    Vârstă: 19
    Adresa e-mail: elena_venus2007@yahoo.com
    Adresa facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1831670538
    Articolul ales de mine: STAR IN JAPAN: TVXQ
    Motivul pentru care am ales acest articol: Pentru ca ii iubesc pe baietii de la TVXQ…
    Ati mai scris articole in trecut? / Experienţă: Dap, tot pentru revista aceasta:D

    Posted by mousykissy | 2012/01/20, 9:16 PM
  13. Buna!!!

    Eu am fost cea care a scris si datile trecute articolul cu stiati ca… Il fac in continuare sau desemnati pe altcineva?😀
    Multumesc!!

    Posted by shikibang | 2012/01/21, 2:29 AM
  14. L-am trimis ^____________^ Sper sa-l primiti si sper ca e bine ^^❤ Am emotii :))

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/26, 11:04 PM
  15. L-ati primit? :o3

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/01, 9:30 PM
  16. >:D<

    Posted by AnnaKrissu | 2012/02/26, 8:51 PM
  17. 😡

    Posted by AnnaKrissu | 2012/02/26, 8:51 PM
  18. Posted by AnnaKrissu | 2012/02/26, 8:52 PM
  19. ……………

    Posted by AnnaKrissu | 2012/02/26, 8:53 PM
  20. ///////////////////

    Posted by AnnaKrissu | 2012/02/26, 8:53 PM
  21. Cand apare revista?^^

    Posted by Cookie | 2012/02/29, 11:39 AM
  22. Chiar asa….Nu trebuia sa apara prin Februarie?😕 Adik…Stem in Martie😕 Orkum, abia astept sa vina ^_^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/03/06, 6:48 PM
  23. Sper ca v-am trimis articolul cum trebuia si ca este destul de bun….A fost primul meu articol :o3 Abia ast sa apara si sper c-o sa ma lasati sa scriu si-n urmatoarele numere ^_^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/04/07, 10:49 PM
  24. Cand apare nr.5 al revistei caci il astept de la aparitia nr.4 :))?mersii

    Posted by Luiza Banu | 2012/04/13, 8:31 PM

Lasă un răspuns

